Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Слухання музичного твору

Словникова робота

-Діти, зверніть увагу, що зілля - лікарський напій, настояний на травах.

5. Розучування поспівки

5.1.Розучування 1-ї фрази

- Прослухайте першу фразу поспівки

Вийди,вийди сонечко,

На дідове полечко,

- А зараз всі разом проговоримо слова ритмо-складами.

- Покладіть свої лікті на парту, а долоньки поставте «дзьобиком».

- Налаштувались на нотку «ля»

- Тепер всі разом проспіваємо слова.

5.2.Розучування 2-ї фрази:

- Послухайте наступну фразу

На бабине зіллячко,

На наше подвір’ячко,

- Знову всі разом проговоримо слова та тихенько проплескаємо ритм.

-А тепер всі разом проспіваємо другу фразу.

5.3.Розучування 3-ї фрази

- Послухайте наступну фразу поспівки.

На весняні квіточки,

На маленькі діточки,

- Знову всі разом проговоримо слова та тихенько проплескаємо ритм.

-А тепер всі разом проспіваємо третю фразу.

5.4.Розучування 4-ї фрази

-Послухайте останню фразу поспівки.

Там вони граються,

Тебе дожидаються.

- Знову всі разом проговоримо слова та тихенько проплескаємо ритм.

- А тепер всі разом проспіваємо останню фразу.

6. Виконання поспівки
- Молодці діти, звертаю вашу увагу, що після кожної фрази треба брати дихання, слова треба промовляти чітко і виразно. А тепер проспіваємо цю по співку з самого початку( прийняли співоцьку поставу, налаштувалися на нотку – ля, починаємо зі слів : Вийди,вийди сонечко.)

- Подивіться, як радіють наші пташки, вони навіть не очікували що ви вмієте так співати.

7. Музична грамотність(закріплення поняття про довгі та короткі звуки, поняття «пауза»)

- Скажіть будь-ласка, які звуки ви чули в цій поспівці?

- Давайте візьмемо слово вийди

 

 

вий ди вий ди

-Які це звуки? (короткі)

- Правильно, яким складом позначаються короткі звуки? («ті-ті»).

-А в слові сонечко, які ви чуєте звуки? (Один довгий, два - коротких)

 

со нечко

- Правильно, яким складом позначаються довгі звуки («та»).

- А тепер давайте пригадаємо, з яким новим знаком ви познайомились на минулому уроці? (Z - Пауза)

- Так, ми розводимо долоньки в сторони і кажемо: «па»

(Демонстрація ритмічних малюнків та виконання вправ на презентації).

1.I I П I

2.П I Z I

3.І І П Z

8. Слухове сприймання і відображення ритмічних вправ

- Давайте подивимось, яке ж завдання вам принесли пташки.

- Це ритмічні вправи. Зараз я вам проплескаю ритмічний малюнок, а вам треба буде його відтворити, називаючи довгі, короткі звуки та паузи.

1. П П І І

2. I I П Z

3. П Z І І П Z

9. Музична фізхвилинка (відеосупровід)

10. Гра «Відгадай музичний інструмент»

- Ось ще одне завдання, яке приготували вам пташки. На цей раз, вам потрібно відгадати музичний інструмент. Я вам буду включати різні мелодії, а ви, після прослуховування скажете, на якому інструменті була виконана ця мелодія.

1. Гітара

2. Скрипка

3. Піаніно

4. Барабан

5. Ксилофон

- Пташки здивовані, як ви швидко впоралися з цим завданням, молодці!

ІІІ. Слухання музики «Веселий селянин» Роберта Шумана

1. Бесіда перед прослухуванням

- Ми з вами вже з’ясували, що пісня може розповідати про людину. Зараз ми з вами прослухаємо інструментальний твір Роберта Шумана «Веселий селянин» і дізнаємося, як він зобразив життя і працю селянина.

Роберт Шуман - видатний німецький композитор, музичний критик, диригент. Він заснував одне з найвпливовіших музичних періодичних видань - "Новий музичний журнал".

- Слухайте уважно, тому,що я буду задавати вам питання.

3.Аналіз прослуханого

- Яку людину ви уявили під час слухання музики?

- Як музика розповіла про селянина?

- Чи сподобалась вам ця мелодія?

Якою вона була:

· сумною чи веселою? (весела)

· тихою чи голосною? (голосна)

· швидкою чи повільною? (швидка)

· - Тож ми можемо зробити висновки, що це радісна пісня, яку, пританцьовуючи, співає селянин, повертаючись додому з поля після завершення збирання врожаю.

IV Хоровий спів

1.Вступна бесіда до тексту пісні

-Про кого ми з вами почали вивчати пісню на минулому уроці?(«Про маму») -Чи сподобалась вам ця пісня?

- Зараз ми з вами пригадаємо цю пісню і розучимо третій куплет, а потім будемо виконувати її самостійно.

2. Виразне виконування пісні «Про маму»

1)Про маму мою рідну Я друзям розкажу Я пісню заспіваю Що в серці бережу Приспів: Про мою, про твою Про мою і про твою Про коханих мам усіх Мам хороших, дорогих. 2)Сьогодні в мами свято Сьогодні день весни Тому пісень багато Для мам співаєм ми Приспів:… 3)Нас мама доглядає Нам весело рости Про тебе мама дбає Так дбай про маму й ти. Приспів:… Виконання напівпружиністих присіданнь, руки на поясі. Підносять обидві руки до серця, виконують нахили головою.   Руки схрещуються на грудях; ліва рука відводиться в сторону. Руки схрещуються на грудях; права рука відводиться в сторону. Розведення рук в сторони. Схрещення рук на грудях.   Виконання напівпружиністих присіданнь, руки на поясі.     Виконання напівпружиністих присіданнь, руки на поясі.  

3. Пригадування 1 куплету і приспіву:

-Давайте пригадаємо слова першого куплету.

1)Про маму мою…

Я друзям…

І пісню заспіваю

Що в серці …

Приспів:

Про мою,…..

Про мою і про твою

Про …. мам усіх

Мам хороших,….

4. Пригадування 2 куплету:

- Давайте пригадаємо слова другого куплету.

2)Сьогодні в мами….

Сьогодні день …

Тому пісень багато

Для мам….ми.

Приспів:

5. Виконання 1 і 2 куплету з музичним супроводом:

-А зараз, давайте виконаємо перший і другий куплет.

- Прийняли співоцьку поставу, поклали руки на коліна, промовляємо слова чітко і виразно.

(На програшу виконую нахили головою вліво-вправо, руки на поясі)


Читайте також:

  1. N Придумати продовження до твору тощо.
  2. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  3. Заголовок – назва словесного твору, яка відображає його основну ідею і є важливим елементом його структури.
  4. Задум та композиція твору
  5. Інженерно-геологічні дослідження для обґрунтування вибору створу проектованого гідровузла
  6. Лексико-семантичний спосіб словотвору
  7. Лексико-синтаксичний спосіб словотвору
  8. Лексико-синтаксичний спосіб словотвору
  9. Лекція 7. Розвиток музичного мистецтва, театру та кіно на українських землях
  10. Лекція : Характеристика методів і прийомів залучення дітей до музичного мистецтва
  11. ЛІТЕРАТУРНО-ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ
  12. Мова літературного твору – письмо




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Клас, тема 2.1. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.