МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Слухання музичного творуСловникова робота -Діти, зверніть увагу, що зілля - лікарський напій, настояний на травах. 5. Розучування поспівки 5.1.Розучування 1-ї фрази - Прослухайте першу фразу поспівки Вийди,вийди сонечко, На дідове полечко, - А зараз всі разом проговоримо слова ритмо-складами. - Покладіть свої лікті на парту, а долоньки поставте «дзьобиком». - Налаштувались на нотку «ля» - Тепер всі разом проспіваємо слова. 5.2.Розучування 2-ї фрази: - Послухайте наступну фразу На бабине зіллячко, На наше подвір’ячко, - Знову всі разом проговоримо слова та тихенько проплескаємо ритм. -А тепер всі разом проспіваємо другу фразу. 5.3.Розучування 3-ї фрази - Послухайте наступну фразу поспівки. На весняні квіточки, На маленькі діточки, - Знову всі разом проговоримо слова та тихенько проплескаємо ритм. -А тепер всі разом проспіваємо третю фразу. 5.4.Розучування 4-ї фрази -Послухайте останню фразу поспівки. Там вони граються, Тебе дожидаються. - Знову всі разом проговоримо слова та тихенько проплескаємо ритм. - А тепер всі разом проспіваємо останню фразу. 6. Виконання поспівки - Подивіться, як радіють наші пташки, вони навіть не очікували що ви вмієте так співати. 7. Музична грамотність(закріплення поняття про довгі та короткі звуки, поняття «пауза») - Скажіть будь-ласка, які звуки ви чули в цій поспівці? - Давайте візьмемо слово вийди
вий ди вий ди -Які це звуки? (короткі) - Правильно, яким складом позначаються короткі звуки? («ті-ті»). -А в слові сонечко, які ви чуєте звуки? (Один довгий, два - коротких)
со нечко - Правильно, яким складом позначаються довгі звуки («та»). - А тепер давайте пригадаємо, з яким новим знаком ви познайомились на минулому уроці? (Z - Пауза) - Так, ми розводимо долоньки в сторони і кажемо: «па» (Демонстрація ритмічних малюнків та виконання вправ на презентації). 1.I I П I 2.П I Z I 3.І І П Z 8. Слухове сприймання і відображення ритмічних вправ - Давайте подивимось, яке ж завдання вам принесли пташки. - Це ритмічні вправи. Зараз я вам проплескаю ритмічний малюнок, а вам треба буде його відтворити, називаючи довгі, короткі звуки та паузи. 1. П П І І 2. I I П Z 3. П Z І І П Z 9. Музична фізхвилинка (відеосупровід) 10. Гра «Відгадай музичний інструмент» - Ось ще одне завдання, яке приготували вам пташки. На цей раз, вам потрібно відгадати музичний інструмент. Я вам буду включати різні мелодії, а ви, після прослуховування скажете, на якому інструменті була виконана ця мелодія. 1. Гітара 2. Скрипка 3. Піаніно 4. Барабан 5. Ксилофон - Пташки здивовані, як ви швидко впоралися з цим завданням, молодці! ІІІ. Слухання музики «Веселий селянин» Роберта Шумана 1. Бесіда перед прослухуванням - Ми з вами вже з’ясували, що пісня може розповідати про людину. Зараз ми з вами прослухаємо інструментальний твір Роберта Шумана «Веселий селянин» і дізнаємося, як він зобразив життя і працю селянина. Роберт Шуман - видатний німецький композитор, музичний критик, диригент. Він заснував одне з найвпливовіших музичних періодичних видань - "Новий музичний журнал". - Слухайте уважно, тому,що я буду задавати вам питання. 3.Аналіз прослуханого - Яку людину ви уявили під час слухання музики? - Як музика розповіла про селянина? - Чи сподобалась вам ця мелодія? Якою вона була: · сумною чи веселою? (весела) · тихою чи голосною? (голосна) · швидкою чи повільною? (швидка) · - Тож ми можемо зробити висновки, що це радісна пісня, яку, пританцьовуючи, співає селянин, повертаючись додому з поля після завершення збирання врожаю. IV Хоровий спів 1.Вступна бесіда до тексту пісні -Про кого ми з вами почали вивчати пісню на минулому уроці?(«Про маму») -Чи сподобалась вам ця пісня? - Зараз ми з вами пригадаємо цю пісню і розучимо третій куплет, а потім будемо виконувати її самостійно. 2. Виразне виконування пісні «Про маму»
3. Пригадування 1 куплету і приспіву: -Давайте пригадаємо слова першого куплету. 1)Про маму мою… Я друзям… І пісню заспіваю Що в серці … Приспів: Про мою,….. Про мою і про твою Про …. мам усіх Мам хороших,…. 4. Пригадування 2 куплету: - Давайте пригадаємо слова другого куплету. 2)Сьогодні в мами…. Сьогодні день … Тому пісень багато Для мам….ми. Приспів:… 5. Виконання 1 і 2 куплету з музичним супроводом: -А зараз, давайте виконаємо перший і другий куплет. - Прийняли співоцьку поставу, поклали руки на коліна, промовляємо слова чітко і виразно. (На програшу виконую нахили головою вліво-вправо, руки на поясі) Читайте також:
|
||||||||||
|