МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
План лекціїТема. ЦІНОУТВОРЕНЯ НА БАЗІ ЗМІННИХ ВИТРАТ 1. Класифікація витрат за системою «директ-костінг». 2. Поняття беззбитковості. 3. Визначення оптимального рівня ціни та мінімального(беззбиткового) рівня ціни. 4. Математичні та маркетингові методи аналізу залежності обсягу продаж та прибутку від ціни. 5. Визначення критичного обсягу продаж. 6. Поняття маржинального доходу. Домашнє завдання: 1. вивчити конспект, (11) с.119– 130, 2. розв’язати задачі № № 15, 21 с.190, 191. 3. підготовка рефератів. 4. опрацювати питання теми, яка виноситься на СРС: ― Ціноутворення у сфері обігу споживчих товарів. ― Ціноутворення у сфері послуг.
І. Основні категорій і поняття Витрати змінні — вартісні витрати, які прямо залежать від зміни обсягів виробництва (сировина, матеріали, технологічна енергія, зарплата працівників тощо), але на одиницю продукції залишаються сталими. Витрати постійні — вартісні витрати, які не залежать від зміни обсягів виробництва (амортизація, комунальні послуги, зарплата управлінського персоналу тощо), але на одиницю продукції, зокрема зі збільшенням виробництва, вони зменшуються. Маржинальний дохід — фінансовий показник, який складається з постійних витрат та прибутку. Коефіцієнт гальмування — знижуючий показник, який стимулює придбання нового товару на основі зменшення ціни одиниці корисної властивості (якості) продукції. Параметричний індекс якості — коефіцієнт, що характеризує інтегральну оцінку споживчих властивостей товару. Питомий маржинальних дохід — частина маржинального доходу в ціні виробу. Точка беззбитковості — обсяг реалізації, при якому витрати підприємства повністю покриваються виручкою, а прибуток дорівнює нулю. Ціна питома — ціна в розрахунку на одиницю споживчої властивості (якості) продукції. Ціни індиферентні — «ціни байдужості», які однакові за питомою ціною, але різні за своїм абсолютним значенням. ІІ.Короткий виклад теми Прикладом ціноутворення з урахуванням витрат виробництва та попиту є метод прямих витрат. Він спирається як на очікувані обсяги виробництва товарів за різними цінами - попит, так і на витрати, які пов'язані з випуском вказаної кількості продукції. Класифікація витрат за методом прямих витрат така: • постійні, сума яких зі зміною обсягів виробництва не змінюється (адміністративне - управлінські витрати, амортизація, оренда, оплата комунальних послуг. ) • змінні, сума яких змінюється прямо пропорційно обсягу виробництва. Система «директ – костінг» створена у 30-х роках XX століття і означає облік прямих витрат. Читайте також:
|
||||||||
|