МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Принципи створення спеціалізованого структурного підрозділу з питань управління інформаційною системою організації.Управління інформаційними ресурсами та технологіями. Стратегічна та оперативна спрямованість інформаційних технологій у бізнесі. Позитивні та проблемні аспекти функціонування інформаційних систем в організаціях. Тема 5. Управління інформаційними системами в організації Опис і керування процесами Цей шлях стосується визначення важливих бізнес-процесів згідно з єдиними та суворим принципам. Це можна зробити безліччю способів, але досвід показує, що найбільш успішним є метод управління якістю продукції. Цей метод включає: · опис місії (фундаментальних цілей діяльності) організації, підрозділу або відділу; · перелік ключових факторів успіху, які необхідні і достатні для забезпечення місії. Однією з головних проблем є скорочення числа критичних факторів успіху, які претендують на включення в цей список. Зазвичай рекомендується залишати в списку не більше восьми таких факторів; · опис бізнес-процесів, які здійснюються в даний час, і нових, які потрібні для досягнення місії (зазвичай в організації мають місце від 20 до 30 різних бізнес-процесів). На цій стадії процеси ранжуються за важливістю, ефективності і власникам. В групу, яка приймає рішення і описує процеси, зазвичай входять особи, найбільш зацікавлені в ефективності процесу. Запорукою успіху компаній є не технічна майстерність, а спосіб організації інформаційних систем. По суті, вони управляють своїми інформаційними системами приблизно так само, як і іншими важливими функціями і процесами: забезпечуючи адміністративну підтримку на найвищому рівні, прищеплюючи фахівцям з інформаційних технологій знання бізнес-термінології та орієнтуючи зусилля співробітників ІТ-підрозділами на досягнення конкретних бізнес-цілей. ІТ-стратегія підприємства вимагає виконання кількох етапів, дозволяють зібрати і структурувати інформацію з використовуваними технологіями, в тому числі оцінити потенціал використання ресурсів підприємства. Етап 1. Визначити можливості ІТ-підрозділів підприємства. Потенціал і творчий досвід співробітників що працюють у підприємстві, дозволить скоротити витрати впровадження нових прийняття рішень та у нових проектів. Але треба реально оцінювати можливості фахівців та його потенціал, враховуючи сильні й слабкі боку. Менеджмент повинен проаналізувати вигоди й ризики поточної структури організування підприємства. Етап 2. Вивчити тенденції ринку інформаційних технологій, стосовно сферу бізнесу. Оцінка та огляд інформаційних рішень що застосовуються у конкретної області, дозволить звузити коло аналізованих систем, і «зупинити свій вибір за тими їх, які мають позитивний досвід використання їх у бізнесі підприємства. Збираючись впроваджувати систему і проводячи реструктуризацію, необхідно оцінити потенційно цікаві рішення, які вже використовуються, оцінивши вплив даної моделі підприємства. Виробляючи таку оцінку, орієнтуйтесь на вимоги бізнесу, а чи не ІТ-підрозділів, інтеграторів і технічних фахівців. Етап 3. Оптимізувати управління ІТ-підрозділами. Політика управління ІТ-підрозділами повинна поєднуватися з вмілим використанням і консолідацією всіх ресурсів. Менеджмент повинен постійно здійснювати оцінку реалізації будь-яких проектів із різних точок зору: час, гроші, якість, впливом геть капіталізацію бізнесу – усе це повинно прийматися до уваги. Модель управління ІТ у різних підприємствах, але ці засадничі принципи дозволяють працювати ефективно й результативно. На завершення слід відзначити, що інформаційна технологія є невід'ємною складовою частиною бізнесу компанії, багато в чому визначальною успіх її основний діяльності. Орієнтація технології для досягнення стратегічних цілей бізнесу сьогодні має стати нормою. У основі діяльності таких компаній лежать шість принципів - своєрідних заповідей успіху. Ці принципи головним чином показують, що досягнення успіху в сфері використання ІТ меншою мірою пов'язане з подоланням технічних труднощів і більшою - з організацією управління інформаційною системою. Для правильного використання ІТ з організаційної точки зору необхідні послідовні зміни, сувора дисципліна і тісна взаємодія бізнес-підрозділів з ІТ-службою, а з технологічної точки зору - відповідні технології, стандарти і продукти. Отже, розглянемо принципи побудови ефективної ІС. Читайте також:
|
||||||||
|