Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принципи створення спеціалізованого структурного підрозділу з питань управління інформаційною системою організації.

Управління інформаційними ресурсами та технологіями. Стратегічна та оперативна спрямованість інформаційних технологій у бізнесі. Позитивні та проблемні аспекти функціонування інформаційних систем в організаціях.

Тема 5. Управління інформаційними системами в організації

Опис і керування процесами

Цей шлях стосується визначення важливих бізнес-процесів згідно з єдиними та суворим принципам. Це можна зробити безліччю способів, але досвід показує, що найбільш успішним є метод управління якістю продукції. Цей метод включає:

· опис місії (фундаментальних цілей діяльності) організації, підрозділу або відділу;

· перелік ключових факторів успіху, які необхідні і достатні для забезпечення місії. Однією з головних проблем є скорочення числа критичних факторів успіху, які претендують на включення в цей список. Зазвичай рекомендується залишати в списку не більше восьми таких факторів;

· опис бізнес-процесів, які здійснюються в даний час, і нових, які потрібні для досягнення місії (зазвичай в організації мають місце від 20 до 30 різних бізнес-процесів). На цій стадії процеси ранжуються за важливістю, ефективності і власникам. В групу, яка приймає рішення і описує процеси, зазвичай входять особи, найбільш зацікавлені в ефективності процесу.

Запорукою успіху компаній є не технічна майстерність, а спосіб організації інформаційних систем. По суті, вони управляють своїми інформаційними системами приблизно так само, як і іншими важливими функціями і процесами: забезпечуючи адміністративну підтримку на найвищому рівні, прищеплюючи фахівцям з інформаційних технологій знання бізнес-термінології та орієнтуючи зусилля співробітників ІТ-підрозділами на досягнення конкретних бізнес-цілей.

ІТ-стратегія підприємства вимагає виконання кількох етапів, дозволяють зібрати і структурувати інформацію з використовуваними технологіями, в тому числі оцінити потенціал використання ресурсів підприємства.

Етап 1. Визначити можливості ІТ-підрозділів підприємства. Потенціал і творчий досвід співробітників що працюють у підприємстві, дозволить скоротити витрати впровадження нових прийняття рішень та у нових проектів. Але треба реально оцінювати можливості фахівців та його потенціал, враховуючи сильні й слабкі боку. Менеджмент повинен проаналізувати вигоди й ризики поточної структури організування підприємства.

Етап 2. Вивчити тенденції ринку інформаційних технологій, стосовно сферу бізнесу. Оцінка та огляд інформаційних рішень що застосовуються у конкретної області, дозволить звузити коло аналізованих систем, і «зупинити свій вибір за тими їх, які мають позитивний досвід використання їх у бізнесі підприємства. Збираючись впроваджувати систему і проводячи реструктуризацію, необхідно оцінити потенційно цікаві рішення, які вже використовуються, оцінивши вплив даної моделі підприємства. Виробляючи таку оцінку, орієнтуйтесь на вимоги бізнесу, а чи не ІТ-підрозділів, інтеграторів і технічних фахівців.

Етап 3. Оптимізувати управління ІТ-підрозділами. Політика управління ІТ-підрозділами повинна поєднуватися з вмілим використанням і консолідацією всіх ресурсів. Менеджмент повинен постійно здійснювати оцінку реалізації будь-яких проектів із різних точок зору: час, гроші, якість, впливом геть капіталізацію бізнесу – усе це повинно прийматися до уваги.

Модель управління ІТ у різних підприємствах, але ці засадничі принципи дозволяють працювати ефективно й результативно. На завершення слід відзначити, що інформаційна технологія є невід'ємною складовою частиною бізнесу компанії, багато в чому визначальною успіх її основний діяльності. Орієнтація технології для досягнення стратегічних цілей бізнесу сьогодні має стати нормою.

У основі діяльності таких компаній лежать шість принципів - своєрідних заповідей успіху. Ці принципи головним чином показують, що досягнення успіху в сфері використання ІТ меншою мірою пов'язане з подоланням технічних труднощів і більшою - з організацією управління інформаційною системою. Для правильного використання ІТ з організаційної точки зору необхідні послідовні зміни, сувора дисципліна і тісна взаємодія бізнес-підрозділів з ІТ-службою, а з технологічної точки зору - відповідні технології, стандарти і продукти.

Отже, розглянемо принципи побудови ефективної ІС.


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. ERP і управління можливостями бізнесу
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. H) Орган з питань конкуренції
  6. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  7. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  8. Oracle Управління преміальними
  9. А. Видання прав актів управління
  10. А. Створення власної папки.
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ




Переглядів: 648

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Крос-функціональне рішення проблем | Обсяг фінансування нової інформаційної системи повинен визначатися міркуваннями фінансової вигоди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.