Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформація, рішення та управління.

Створене на цих засадах інформаційно-аналітичне забезпечення менеджменту може частково гарантувати високу ефективність управління економічними методами, враховуючи зміни ринкового середовища. На цій основі відбувається його цільова параметризація. Індикаторами цільової параметризації можуть бути визначені рівні обов'язкової (регламентованої), необхідної, достатньої та максимально можливої інформації (рис. 6.1).

 

Рис. 6.1. Індикатори параметризації інформаційно-аналітичного забезпечення менеджменту

Регламентована інформація не завжди належить до інтересів менеджера, проте її характеристики є базовими при проектуванні необхідного і достатнього інформаційно-аналітичного забезпечення. До необхідної слід віднести ту інформацію, без якої приймати рішення з допустимим ризиком неможливо. Це мінімальний обсяг інформаційних ресурсів, на який слід розраховувати внаслідок відсутності можливостей формування достатньої інформації. Достатньою вважається інформація, яка мінімізує ризик прийняття неефективних управлінських рішень. Максимально можливу інформацію формує обсяг інформаційних ресурсів, які можна отримати з використанням усієї сукупності методів збору, обробки та інтеграції даних, необмежених цільовою формою використання.

Маючи весь спектр ресурсів інформаційно-аналітичного забезпечення менеджменту, доцільно провести його класифікацію з метою раціоналізації проектування інформаційно-аналітичного процесу в організаційному плані. Це буде підставою для оцінки витрат на його створення, з одного боку, і для проектування інформаційних технологій — з іншого. Враховуючи характер управлінських дій, інформаційно-аналітичне забезпечення менеджменту можна класифікувати за такими ознаками (табл. 6.1).

Таблиця 6.1

Класифікація інформаційно-аналітичного забезпечення менеджменту

Класифікаційна ознака Характеристики інформаційно-аналітичного забезпечення
За ступенем регламентації управлінських дій Стандартне, неформальне (на запит користувачів), креативне
За аргументованістю управлінських дій Оцінюване, діагностичне, пошукове
За конфіденційністю управління Публічне, засекречене
За часом прийняття управлінських рішень Ретроспективні, моментні, прогностичні
За глибиною пізнання і впливу на господарські процеси Модульне (тематичне), комплексне (системне)
За типовістю застосування методів управління Уніфіковане, спеціальне
За можливостями вибору управлінських рішень Одноваріантне (альтернативне), багатоваріантне
За функціональним спрямуванням менеджменту Відповідно до реалізації функцій менеджменту: планування, прогнозування, нормування, стимулювання тощо

 

Зрозуміло, що будь-яке цільове управління передбачає конгломерат типів інформаційно-аналітичного забезпечення, виходячи зі змістової характеристики цілей управління. Щоб визначити обсяг, структуру і якість інформаційно-аналітичного забезпечення слід орієнтуватись на якісні характеристики облікової, планової, нормативно-довідкової, звітно-статистичної чи інших видів інформації, оскільки їх традиційне змістове визнання в умовах формування ринкових відносин суттєво змінюється.

Сучасна облікова інформація будується на аналітичних оцінках доцільності, переваг і пріоритетів господарських операцій; планові дані є орієнтирами для нових кон'юнктурних оцінок; звітно-статистичні дані не є простим зведенням однорідних явищ та процесів у просторі і часі тощо. Лише на основі якісної оцінки регламентованої інформації можна визначати її необхідність, а за характеристиками цієї інформації розглядати варіанти її достатності тощо.


Читайте також:

  1. Адаптивні організаційні структури управління.
  2. Адміністративне право і державне управління.
  3. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  4. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  5. Аналіз організаційних структур управління.
  6. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  7. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  8. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  9. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  10. Бюрократичні організаційні структури управління.
  11. Варіанти управління матеріальними потоками в рамках внутрішньовиробничих логістичних систем: штовхаюча система і тягнуча система управління.
  12. Вашингтонська конференція та її рішення




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Системи підтримки прийняття управлінських рішень | Системи підтримки прийняття рішень. Сутність і компоненти системи підтримки прийняття рішень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.166 сек.