Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок.

І. Організація класу до уроку

Хід уроку

Конспект уроку

з економіки на тему:

«Управління підприємством»

Виконала:

студентка 52 групи

географічного факультету

Пилипчук Олександра

 

 

Тернопіль – 2013

Тема уроку:Управління підприємством

Мета: сформувати поняття «управління» або «менеджмент», «бізнес-план», уявлення про рівні управлінської діяльності, структуру і функції управління, ознайомити з основними розділами бізнес-плану; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, вміння працювати з текстом і поза текстовим матеріалом підручника, складати схеми, таблиці, аналізувати і порівнювати, робити висновки; виховувати зацікавленість у вивченні основ підприємницької діяльності, працелюбність, відповідальність.

Тип уроку:комбінований

Обладнання: підручник, схеми, роздатковий матеріал

Методична література:

1. Горбач Н.С. Економіка в таблицях і схемах. – Х.: Вид. група «Основа», 2008. – 127с.

2. Бондарєва Н.Ф. Економіка. 11 клас. Рівень стандарту. – Х.: Вид. група «Основа», 2011. – 128с.: іл. – (Серія « Мій конспект»)

3. Економіка (рівень стандарту, академічний рівень). 11 клас (авт. Радіонова І.Ф.), видавництво «Аксіома», 2011.

4. Економіка. (рівень стандарту, академічний рівень), 11 клас (авт. Крупська Л.П., Тимченко І.Є., Чорна Т.І.).– Харків: Ранок, 2011

1. Перевірка присутності учнів

2. Перевірка наявності засобів навчання.

3. Психологічне налаштування учнів до уроку.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. Аналітична перевірка звітності
  5. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  6. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  7. Вимоги до знань та умінь
  8. Дидактичні завдання системи обліку і умінь учнів
  9. Для роз’яснення питань, що виникають при вирішенні господарського спору і потребують спеціальних знань, господарський суд призначає судову експертизу.
  10. Добір людей і перевірка виконання
  11. Документальна перевірка достовірності об'єкта оподаткування
  12. Документальна перевірка єдиного податку




Переглядів: 879

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота з документами | ІV Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.