МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАНЗМІСТ РІВНЕ-2010 Опорний конспект лекцій ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ РІВНЕНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ КОЛЕДЖ МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Купчишина Т.В. – викладач дисципліни “Економічна теорія”, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
Рецензент : Денисюк О.В. – методист коледжу, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
Курс лекцій підготовлено у відповідності із програмою навчальної дисципліни “Економічна теорія”, затвердженої Начальником Департаменту кадрової політики аграрної освіти та науки
В курсі лекцій висвітлюються загальні основи економічного життя суспільства; розкриваються закономірності розвитку суспільного виробництва; з’ясовується механізм дії ряду економічних законів та механізм використання їх людьми у процесі господарської діяльності; зосереджено увагу на істотні риси основних соціально-економічних систем та напрямам їх еволюції; з’ясовується проблема формування соціально-орієнтованої економічної системи. Розглянуто і затверджено на засіданні циклової комісії соціально- економічних дисциплін Протокол № 4 від 28.12.09 Голова циклової комісії соціально-економічних дисциплін Купчишина Т.В.
Тематичний план.......................................................................................................4 Модуль 1.....................................................................................................................6 Розділ 1.Загальні основи економічного розвитку суспільства..............................6 1.1.Предмет і метод економічної теорії...................................................................6 1.2.Зміст економічної діяльності суспільства та її результати...........................12 1.3.Фактори, процес і результати виробництва....................................................17 1.4.Товарне виробництво. Гроші. Грошові системи............................................23 1.5.Власність в системі економічних відносин.....................................................34 1.6.Загальні основи соціально-економічного прогресу.......................................42 1.7.Економічні аспекти глобальних проблем.......................................................48 Модуль 2...................................................................................................................58 Розділ 2.Мікроекономіка суспільного сектору.....................................…............58 2.1.Підприємство як виробнича система...............................................................58 2.2.Витрати виробництва........................................................................................65 2.3.Гранична корисність продукту.........................................................................70 2.4.Ринкова економіка.............................................................................................77 2.5.Підприємство на ринку продукту в умовах різних видів конкуренції..............................................................................................................79 2.6.Ринок факторів виробництва та розподіл доходів.........................................83 Розділ 3.Макроекономіка........................................................................................95 3.1.Домогосподарства як постачальники ресурсів виробництва, як сфера споживання...................................................................................................95 3.2.Сукупний попит і сукупна пропозиція............................................................99 3.3.Фіскальна політика. Бюджетний дефіцит і державний борг.......................105 3.4.Зайнятість, безробіття, інфляція....................................................................113 3.5.Економічне зростання і його чинники...........................................................121 Модуль 3.................................................................................................................129 Розділ 4.Світова економічна система..................................................................129 4.1.Формування та закономірності розвитку міжнародної економіки.............129 4.2.Суть і форми міжнародних економічних відносин......................................134 4.3.Міжнародна економічна інтеграція...............................................................146 Розділ 5.Проблеми переходу до ринкової економіки........................................151 5.1.Особливості переходу від директивно-планової до ринкової економіки................................................................................................................151 5.2.Формування економічних передумов переходу до соціального ринкового господарства.......................................................................................161 Література...............................................................................................................174 Завдання до модулів .............................................................................................175
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|