Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙНИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

Трансформація рейтингової оцінки

В межах кожного модуля

Бальна система оцінювання різних форм навчання студента

№ п/п Назви виду роботи, способи набуття знань Бали за 1 заняття Модуль 1 Модуль 2
Бали за всі заняття (максимальні) Бали за всі заняття (максимальні)
1. практичне заняття: - усна відповідь + - доповнення - виконання завдань практичної роботи   до 1   до 1 за 1 завд     1х12=12   1х 3= 3     1х12=12   1х 3= 3  
Самостійна робота: написання творчих робіт   до 2 балів   2х8=16   2х8=16
3. Модульна контрольна робота до 4 4х1=4 4х1=4
  Всього за модуль  
  Залік до 30:      
  Разом з дисципліни 35 + 35 + 30 = 100 балів

 

Сума набраних рейтингових балів при семестровому контролі переводиться в оцінки системи оцінювання ECTS. Система передбачає семибальну шкалу (A, B, C, D, E, FX, F) та подвійне (описове та статистичне) визначення цих оцінок.

 

Підсумковий рейтинговий бал Підсумкова оцінка за шкалою ECTS Традиційна екзаменаційна оцінка Традиційна залікова оцінка
91 – 100 A – відмінно Відмінно зараховано
84 – 90 B – дуже добре Добре
76 – 83 C – добре
66 – 75 D – задовільно Задовільно
61 – 65 E – достатньо (задовольняє мінімальні критерії)
21 – 60 FХ – незадовільно незадовільно не зараховано
0 – 20 F – незадовільно (потрібна додаткова робота) не допущено Не допущено

 

 

 

№ п/п Назви тем Всього годин Види занять і розподіл годин  
Лекц. Практ. Сам. робота Мод контроль Форми контролю
Модуль 1 Інформаційні жанри
1.1. Поняття жанру у журналістиці. Жанротвірні чинники. Класифікація і система жанрів     Опитування, конспект
1.2. Загальний огляд інформаційних жанрів. Поняття новини. Хроніка, інформація, замітка, кореспонденція: місткість короткої фрази   Опитування, виконання завдань
1.3. Написання репортажу: від теми до стилю.   Опитування, виконання завдань
1.4. Інформаційні інтерв’ю: підготовка, проведення, формування тексту. Опитування, питання-відповідь,порада: діалог з читачем   Усна відповідь, виконання завдання
1.5. Загальний огляд аналітичних жанрів. Кореспонденція, коментар, прогноз, версія   Усна відповідь, виконання завдання
1.6. Підготовка і написання аналітичної статті та журналістського розслідування   Опитування, виконання завдань
  Модульний контроль        
  Всього   Модульний контроль
Модуль 2. Аналітичні та художні жанри
2.1. Огляд: тематичний, листів та друку       Опитування, виконання завдань
2.2. Літературна та кіно- рецензії.       Опитування, виконання завдань
2.3. Художні жанри: загальна характеристика. Специфіка журналістського образу         Усна відповідь, виконання завдання
2.4. Нарис та есе       Усна відповідь, виконання завдання
2.5 Варіанти оповідних моделей життєвої історії       Опитування, виконання завдань
2.6. Гумористичні жанри: гумореска, памфлет, фейлетон, жарт         Опитування, виконання завдань
  Модульна контрольна робота № 2       МКР
  Всього Модульний контроль
  Разом з дисципліни залік
                   

 

ТЕМАТИКА ЛЕКЦІЙНИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

Модуль 1. Інформаційні жанри.

 

Лекція 1


Читайте також:

  1. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  2. Види індивідуальних занять
  3. Види навчальних занять.
  4. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  5. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  6. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  7. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  8. Етапи формування практичних умінь та навичок.
  9. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
  10. Завдання для семінарських занять
  11. Завдання лекційних занять
  12. Загальна характеристика занять позаурочного типу. Особливості позакласної роботи з фізичного виховання




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підсумкова оцінка | ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРВ’Ю: ПІДГОТОВКА, ПРОВЕДЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ТЕКСТУ. ОПИТУВАННЯ, ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ, ПОРАДА: ДІАЛОГ З ЧИТАЧЕМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.