Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Тематичний план навчального курсу

Структура та обсяг предмету.

Мета і завдання курс “Історія України”.

Вступ

Відповідно з наказом Міністерства освіти України “Про розробку освітньо-професійних програм вищої освіти за відповідним професійним спрямуванням” від 18.02.1994 р. 1/9-18 (С.5) “Історію України” віднесено до групи гуманітарних та соціально-економічних дисциплін нормативного циклу. Отже, цей курс читається студентам всіх підрозділів академії як обов’язковий.

Історія України належить до тих навчальних дисциплін, увага й інтерес до яких у нашому суспільстві зростатиме і поглиблюватиметься.

Упорядник із задоволенням сприйме будь-які зауваження, поради та пропозиції, спрямовані на вдосконалення програми курсу “Історія України”.

 

Пізнавальна мета предмету – оволодіння студентами максимально об’єктивними знаннями з історії людності на теренах сучасної України від моменту появи первісної людини і до сьогодення.

Виховна мета – виховання високого рівня культури, громадської відповідальності, національної гідності, патріотизму.

Завдання курсу – формування історичного мислення, наукового світогляду; набуття навичок наукового-історичного аналізу; усвідомлення логіки та об’єктивних закономірностей історичного процесу;

Вимоги до майбутніх спеціалістів – вміти аналізувати причини історичних подій та процесів, виявляти логічні зв’язки та об’єктивні закономірності історичних процесів, що відбувалися та відбуваються на теренах сучасної України.

Курс “Історія України" взаємно забезпечується предметами, що паралельно вивчаються студентами на І курсі (“Культурологія”, “Українська та зарубіжна література”, “Ділова українська мова”).

Цей курс забезпечує всі гуманітарні предмети, що викладаються на наступних курсах: “Релігієзнавство”, “Філософію”, “Політологію”, “Основи права”, “Основи конституційного права України”, “Культурологія”, “Основи економічної теорії”. Крім того він служить історичним підґрунтям і для викладання спеціальних дисциплін.

Програма розрахована на вивчення історії України протягом одного семестру. Метод вивчення – лекційно-семінарський.

 

Історія України вивчається на І курсі протягом одного семестру, в обсязі 48 годин: лекційних – 32, семінарських – 16. Форма контролю є дві модульні контрольні роботи та іспит.


 

 

Програма вивчення курсу “Істрія України” в

Одеській державній академії холоду містить:

Лекційний курс – 32 години

Практичні заняття – 16 годин (семінари)

 

 

Тема Кількість годин
Лекції Сем-ри Всього
Вступ до вивчення України.
Княжа доба.
Входження українських земель під владу іноземних держав.
Виникнення козацтва.
Визвольна боротьба українського народу під проводом Б.Хмельницького та її наслідки.
Політична боротьба в України в другій половині ХVІІ – ХVІІІ ст.
Ліквідація Української державності в другій половині ХVІІІ ст.
Україна в першій половині ХІХ ст.
Україна в другій половині ХІХ ст.
Україна на початку ХХ ст.
Визвольні змагання 1917-21 рр.
Визвольні змагання 1917-21 рр.
Україна в 1920-30 рр.
Україна в роки Другої світової війни.
Україна у післявоєнний період.
Сучасна Україна.

 

 



Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. План навчального процесу.
  4. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  5. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  8. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  9. Актуальність курсу історіософії історії України
  10. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  11. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  12. Визначення предмету курсу




Переглядів: 623

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 1. Вступ до вивчення України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.