Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Вступ до вивчення України

ІІI. Тематика лекцій

ІІ. Література до курсу

 

Підручники та навчально-методичні посібники для підготовки до всіх практичних занять:

 

1. Бойко О.Д. Історія України. – К., 2003.

2. Борисенко В. Курс української історії: З найдавніших часів доХХ ст. Навч. посібник – К., 1996.

3. Брайчевський М. Конспект історії України. – К., 1994.

4. Грицак Я. Нарис історії України. – Формування модерної української нації ХІХ ‑ ХХ ст. – К., 1996.

5. Енциклопедія Українознавства / Репринтне відтворення видання 1955 – 1984 років. – Львів – К., 1996-2003.

6. Історія України. Курс лекцій у 2-х кн. – К., 1991-1992.

7. Історія України / за ред. Ю.Зайцева. – Львів, 1996.

8. Історія України / заг. ред. В.Смолія – К., 2000.

9. Історія України. Навчальний посібник / за ред. Б.Н.Лановика. – К., 1999.

10. Історія України. Навчальний посібник для студентів неісторичних спеціальностей вищих закладів освіти. – 2-е вид., випр. і доп. – К.; Л., 2002.

11. История Украинской ССР. В 10 т. – К., 1983-87.

12. Полонська-Василенко Н. Історія України у 2-х т. – К.: Либідь, 1993.

13. Рибалка І.К. Історія України. В 2-х ч. – Х., 1995.

14. Ульяновський В., Крижанівський О., Плохій С. Історія церкви та релігійної думки в Україні: У 3-х кн. – К., 1994.

15. Яковенко Н. Нарис з історії України з найдавніших часів до кінця ХVІІІ ст. – К., 1997.

 


Предмет і завдання курсу історії України. Проблематика й структура курсу. Проблеми періодизації історії України. Історіографія курсу історії України. Концепції історії України. Вплив природно-географічних факторів на розвиток історії України. Походження людини. Поява людини на теренах України. Кам’яна доба. Первісні люди та спосіб їх життя. Виникнення вірувань і поява мистецтва. Неолітична революція. Енеоліт. Землеробські племена. Трипільська культура.

Кіммерійці. Скіфи. Сармати. Кочові народи на території України. Походження та поява кіммерійських племен на території сучасної України. Перші письмові згадки про кіммерійців. Питання походження та приходу скіфських племен на територію України. “Батько історії„ Геродот про Скіфію. Суспільно-політичний устрій скіфських племен. Скіфо-перська війна. Культура скіфів. Поява та розселення сарматських племен на території України. Особливості суспільних відносин у сарматів. Культура сарматів. Етнокультурні зв’язки скіфів та сарматів із слов’янами. Античні міста-колонії Північного Причорномор’я. Причини колонізації і виникнення полісів на території України. Суспільно-політичне життя та економічний лад. Культура.

Походження слов’янських народів. Стародавні слов’яни в період великого переселення народів. Анти. Розселення східних слов’ян. Боротьба з готами, гуннами, аварами. Війни слов’ян з Візантією та їх наслідки. Заснування Києва. Передумови утворення держави у східних слов’ян. Археологічні та письмові джерела про етнічну єдність південної групи східнослов’янських племен. Суспільно-політичний лад слов’ян. Релігія та культура.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. Вступна частина
  3. II. Мета вивчення курсу.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  8. V. Вивчення нового матеріалу.
  9. А/. Верховна Рада України.
  10. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  11. Аграрні закони України
  12. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства




Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Тематичний план навчального курсу | Тема 3. Входження українських земель під владу іноземних держав.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.