Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні властивості інформаційних систем

ТЕМА 2. ТИПОЛОГІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ У МЕНЕДЖМЕНТІ ОРГАНІЗАЦІЙ

Питання для самоперевірки

1. Що таке інформатизація управління? Які цілі і завдання інформатизації?

2. Зовнішнє і внутрішнє інформаційне оточення підприємства.

3. Дайте визначення поняттю "інформаційні ресурси" сучасного підприємства.

4. Чи є інформаційні ресурси активом компанії, і якщо є, то яким чином оцінюється їх частка в сукупній вартості кінцевого продукту або послуги?

5. Хто є споживачем інформаційних ресурсів, на яких рівнях управління і для яких цілей використовуються інформаційні ресурси в компанії?

6. Приведіть приклади джерел в зовнішній і внутрішніх середовищах компанії для формування інформаційних ресурсів.

7. Що включають поняття систем, що управляють і керованої?


ПЛАН

2.1. Загальні властивості інформаційних систем

2.2. Роль структури управління у формуванні ІС

2.3. Типи даних в організації

2.4. Категорії ІС, що підтримують різні типи рішень

2.5. Поняття про технології OLAP

2.6. Поняття про Data Mining

2.7. Поняття про інтелектуальні системи

2.8. Інформаційні системи підтримки діяльності керівника

Література:

1. Підприємництво в будівництві: монографія / Під загальною редакцією д.е.н., професора Дорофієнка В.В. – Донецьк: СПД Купріянов В.С., 2009. – 603 с.

2. Костюченко В.В. Менеджмент строительства. Учебное пособие. – Ростов-на-Дону, 2002. – 448с.

3. Экономика строительства: учебник / под общей редакцией И.С. Степанова. – 3-е изд. доп. и перераб. – М. : Юрайт- Издат, 2007. – 620с.

4. Гойко А.Ф., Економіка будівництва: навчальний посібник / А.Ф. Гойко, Е.В. Дудіна, К.В. Ізмайлова. - К.: КНУБА, 2008.

5. Новікова О.Ф., Амоша О.І., Антонюк В.П. та ін. Сталий розвиток промислового регіону: соціальні аспекти: Монографія. – Донецьк, 2012. – 534с.

6. Розвиток економіки будівництва та міського господарства Донецької області в контексті трансформаційних перетворень в Україні: Монографія. - Донецьк : Друкінфо, 2011. – 316с. за заг. ред. О.І. Амоші

7. Розвиток підприємництва в промисловості України за ред. Б.В. Буркинського, А.І. Бутенка: Монографія . – Одеса: Ін-т проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, 2010. – 492с.

 

Обговорюючи проблеми використання ІТ в бізнесі, не слід говорити про інформаційні технології взагалі. До теперішнього часу створені тисячі програмних продуктів, сотні технологій, десятки протоколів і угод про розробку і використання інтерфейсів, міжнародних стандартів у області ІТ-додатків. На відміну від побутової сфери, де ІТ використовуються безпосередньо (аудіо- і відеотехніка, мобільний телефонний зв'язок, цифрові фототелевізійні системи, технології обробки текстів і зображень, широкий спектр інформаційних послуг і т. д.), застосування ІТ в цілях інформатизації бізнесу відбувається опосередковано - за допомогою розробки і впровадження інформаційних систем різного призначення. Інформаційні технології стають засобом перетворення даних і формування інформаційних потоків всередині і поза підприємством. В рамках однієї інформаційної системи можуть використовуватися десятки ІТ. Таким чином, інформаційна система підприємства є середовищем для реалізації сучасних ІТ.

Інформаційні системи (ІС) можуть дуже сильно розрізнятися по своїх функціях, архітектурі, реалізації залежно від конкретної області застосування. Проте можна виділити принаймні дві властивості, які є загальними для всіх інформаційних систем.

По-перше, будь-яка інформаційна система призначена для збору, зберігання і обробки інформації. Тому в основі будь-якої інформаційної системи лежить середовище переробки, зберігання і доступу до даних. Середовище повинне забезпечувати рівень надійності зберігання і ефективність доступу, відповідні області застосування інформаційної системи. Відмітимо, що в звичайних обчислювальних програмних системах наявність такого середовища не є обов'язковою.

По-друге, інформаційні системи орієнтуються на кінцевого користувача, наприклад, банківського клерка, працівника складу, бухгалтера або чиновника міської адміністрації. Такі користувачі можуть бути дуже далекі від світу комп'ютерів. Для них термінал, персональний комп'ютер або робоча станція є всього лише засобом забезпечення професійної діяльності. Тому інформаційна система зобов'язана володіти простим, зручним, легко освоюваним, "комфортним" інтерфейсом, який повинен надати кінцевому користувачу всі необхідні для його роботи функції, але в той же час не дати йому можливості виконувати які-небудь дії, які могли б завдати шкоди інформаційній системі.

Конкретні завдання, які повинні розв'язуватися інформаційною системою, залежать від тієї прикладної області, для якої система призначена. Області застосування інформаційних додатків різноманітні: банківська справа, страхування, медицина, транспорт, освіта, державне управління, розробка програмного забезпечення і т.д. Важко знайти область ділової активності, в якій сьогодні можна було б обійтися без використання інформаційних систем. З іншого боку, конкретні завдання, що вирішуються банківськими інформаційними системами, відрізняються від завдань, для вирішення яких створюються медичні або транспортні інформаційні системи.

Об'єднує всі ці системи одна основоположна обставина: керівництво компаній відчуває потребу в достовірній інформації про різні аспекти бізнесу компанії і зовнішнього середовища в цілях підтримки прийняття рішень. Від цього залежить якість управління компанією, можливість ефективного планування її діяльності, виживання в умовах жорсткої конкурентної боротьби. При цьому критично важливими є наочність форм представлення інформації, швидкість отримання нового вигляду знання, можливість аналізу поточних і історичних даних.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  6. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  7. III етап. Системний підхід
  8. IV. Розподіл нервової системи
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  11. IV. Філогенез кровоносної системи
  12. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем




Переглядів: 1482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підсумки теми | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.