МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основи організації автоматизованого виробництваПотокове виробництво у своєму розвитку йде шляхом автоматизації. Автоматичні лінії, володіючи всіма перевагами потокової лінії, дозволяють безперервність виробничих процесів сполучити з автоматичністю їхнього виконання. АВТОМАТИЧНА ЛІНІЯ ¾ це система машин-автоматів, розміщених по ходу технологічного процесу й об'єднаних автоматичними механізмами і пристроями для рішення задач транспортування, накопичування заділів, знищення відходів, зміни орієнтації. Автоматична лінія оснащена системою керування. У залежності від використовуваного устаткування виділяють типи автоматичних ліній: 1 Автоматичні лінії з агрегатних верстатів ¾ збираються з уніфікованих налагоджених агрегатних вузлів => легко проектувати і виконувати монтаж. 2 Автоматичні лінії з універсальних верстатів¾автоматів і напівавтоматів ¾проектується на базі потокових ліній з оснащенням механізмами автоматичного завантаження-вивантаження деталей. 3 Автоматичні лінії зі спеціального устаткування ¾застосовуються в масовому виробництві. 4 Автоматичні лінії з програмувальними пристроями ¾ роблять їх ефективними в дрібносерійному виробництві. 5 Автоматичні лінії з багатоцільових верстатів (гнучкі автоматичні лінії ГАЛ) ¾ високоефективні автоматизовані гнучкі технологічні комплекси з керуванням ЕОМ. 6 Роторні і роторно-конвеєрні автоматичні лінії ¾створюються на базі роторних машин і роторних транспортуючих пристроїв. Основна перевага: обробка деталей у часі сполучена з їхнім безупинним транспортуванням по операціях тех. процесу. У залежності від способу забезпечення ритмічності розрізняють: 1) синхронні (тверді) автоматичні лінії, для яких характерна твердий міжагрегатний зв'язок і єдиний цикл роботи верстатів; 2) несинхронні (гнучкі ) автоматичні лінії ¾ із гнучким міжагрегатним зв'язком (кожен верстат постачений бункером, магазином для накопичування міжопераційних заділів). У залежності від використовуваних пристосувань автоматичні лінії можуть бути: - супутникові; - безсупутникові. У залежності від технологічних потоків: - однопотокові (які не галузяться); - багатопотокові (галузяться). За функціональним призначенням автоматичні лінії можуть бути: - механообробні; - механоскладальні; - складальні; - заготівельні; - контрольно-вимірювальні; - термічні; - пакувальні і консерваційні; - комплексні. До основних характеристик автоматичних ліній відносяться: 1 ТАКТ лінії:
r = t0 + tвсп + tтр,
деt0 –час обробки (основний); tвсп - допоміжний час на установку, закріплення, зняття деталі; tтр –час на транспортування. 2 ЦИКЛОВА (НОМІНАЛЬНА) ПРОДУКТИВНІСТЬ лінії за умови повної відсутності простоїв:
qц = Nц / Тц, де Nц ¾ число виробів, що виготовляються за один цикл; Тц ¾ час одного циклу:Тц = t0 + tвсп.
3 ПОТЕНЦІЙНА ПРОДУКТИВНІСТЬ лінії з урахуванням часу на регулювання і підналагодження:
qn = Nц / (Тц + t тех.обсл), де t тех.обсл¾час технічного обслуговування. 4 ФАКТИЧНА ПРОДУКТИВНІСТЬ з урахуванням утрат часу по організаційних причин:
qф = Nц / (Тц + tтех.обсл + tорг. обсл ), де tорг. обсл¾ час на орг. обслуговування. 5 ТЕХНІЧНИЙ РІВЕНЬ лінії визначається коефіцієнтом технічного використання,що відбиває рівень циклових непродуктивних витрат часу і позацикловими простоями через планові і позапланові ремонти.
Кт.і = qn / qц. 6 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ РІВЕНЬ ¾ коефіцієнт загального використання ко-т.и = qф / qц = Тц / (Тц + tтех.обсл + tорг. обсл ). Читайте також:
|
||||||||
|