МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Товарна політика у промисловому маркетингуТема 10 Товарна політика та управління асортиментом продукції Методи дослідження операцій.
План 1. Товарна політика у промисловому маркетингу. 2. Визначення раціональності асортименту продукції. 3. Визначення збалансованості асортименту продукції за принципом Парето.
Складовими товарної політики підприємства є асортиментна політика, сервісна політика, політика товарного знаку та політика упаковки товару. Зручним інструментом обґрунтування господарських рішень є діаграма Ішикави (діаграма у вигляді скелету риби). На рис. 1 – 4 запропоновані діаграми, які розкривають напрямки обґрунтування рішень щодо складових товарної політики промислового підприємства.
Рис. 1 – Діаграма Ішикави для обґрунтування асортиментну продукції
Рис. 2 – Діаграма Ішикави для обґрунтування сервісного обслуговування
Рис. 3 – Діаграма Ішикави для обґрунтування брендингу продукції
Рис. 4 – Діаграма Ішикави для обґрунтування упаковки продукції підприємства
Асортимент продукції, яка повинна вироблятися, залежить від вимог ринку та запропонованих маркетингових стратегій. Програма і обсяг виробництва повинні розроблятися з урахуванням обмежень, обумовлених умовами ринку та наявністю ресурсів, для різних рівнів виробництва. Номенклатура і асортимент характеризують випуск конкретних видів продукції та надання послуг, створення споживчих вартостей, які спрямовано на задоволення потреб суспільного виробництва і населення. Номенклатура – це укрупнений перелік (найменування) виробів і робіт. Асортимент – це кількісне співвідношення однойменних видів, типів, сортів виробленої продукції. У свою чергу, Ф. Котлер визначає асортиментяк групу товарів, які тісно пов’язані поміж собою або внаслідок схожості їх функціонування, або внаслідок того, що їх продають тим же самим групам споживачів, або через однакові типи торгівельних закладів, або у межах одного діапазону цін. В межах концепції стратегічного управління з’явилося декілька економічних категорій, які стосуються асортиментної політики підприємства та відображають товарну ієрархію. Існує шість рівнів ієрархії товарів: 1) сімейство потреб – головна потреба, яка є основою існування сімейства товарів; 2) сімейство товарів – всі класи (категорії) товарів, які спроможні достатньо ефективно задовольняти головну потребу; 3) клас товарів – група товарів у межах сімейства, які мають функціональні взаємозв’язки; 4) товарна лінія – група товарів в межах класу, які взаємопов’язані поміж собою через виконання аналогічних функцій, орієнтацію на однакові групи споживачів, розподілення за однаковими каналами збуту продукції або приналежністю до одного діапазону цін; 5) тип товарів – група товарів у межах товарної лінії, яка уявляє собою одну з декількох можливих форм продукту; 6) товарна одиниця – окремий виріб у межах торгівельної марки або товарної лінії, який вирізняється за розміром, ціною, зовнішнім виглядом.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|