Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення раціональності асортименту продукції

 

Раціональність фактичного асортименту продукції визначають за формулою рангового коефіцієнту кореляції Спірмена, яка відображає взаємозв'язок структури асортименту та рівня рентабельності кожної асортиментної групи:

 

,

 

де Cor – коефіцієнт раціональності асортименту продукції;

Соі – ранг випуску і –тої асортиментної групи в порядку убування величин;

Срі – ранг рентабельності і‑асортиментної групи в порядку убування величин;

n – кількість асортиментних груп;

6 – коригуючий множник.

Коефіцієнт кореляції категорій (Cor) змінюється від -1 (зі зростанням категорії одного з параметрів категорія другого параметру має тенденцію до зниження) до +1 (зі зростанням одного з параметрів категорія другого параметру має тенденцію до збільшення). За раціональної структури асортименту має місце суттєвий позитивний зв’язок між обсягом випуску асортиментних груп продукції та їх рентабельністю, тобто Соrопт > 0,6…0,7.

 


Приклад:

Ранговий аналіз асортименту продукції ВАТ «Завод ім. Фрунзе»

Асортиментна група Питома вага випуску, % Рентабельність, % Ранг випуску (Соі ) Ранг рентабельності (Срі ) Різниця рангів (Соі - Срі )
Сітки -2
Решета для агроринку -2
Стелажні системи
Полиці
Ємності для сміття
Скриньки почтові
Перфоровані полотна загального призначення -2
Шафи
Лавки
Коефіцієнт рангової кореляції

 

Висновок: асортимент продукції ВАТ «Завод ім. Фрунзе» має низький рівень раціональності. Особливу увагу слід приділити продукції з асортиментної групи "Лавки", оскільки саме за цією групою спостерігається основний дисбаланс асортименту (у загальному обсязі випуску продукції "Лавки" займають лише 2 %, хоча їх реалізація забезпечує найвищій рівень рентабельності, який дорівнює 39 %). Лідером за обсягами виробництва є продукція асортиментної групи "Решета для агроринку" (37 %) при рівні рентабельності 20 %. Не зовсім логічно виглядає і розподіл обсягів виробництва за асортиментними групами "Стелажні системи", "Полиці", "Ємності для сміття", оскільки при рівні рентабельності 25 % вони займають лише 3-4 % в загальному обсязі виробництва.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  6. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  7. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  8. Аналіз витрат на 1 грн. вартості продукції
  9. Аналіз витрат на гривню товарної продукції
  10. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  11. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.
  12. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції




Переглядів: 922

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Товарна політика у промисловому маркетингу | Визначення збалансованості асортименту продукції за принципом Парето

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.