Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Регулювання вагонних парків

Через нерівномірний розподіл районів виробництва і споживання продукції і особливостей територіального розміщення природних ресурсів в різних районах мережі залізниць концентрується навантаження або вивантаження. Навантаження вугілля, руди, коксу і інших масових вантажів зосереджується в місцях їх здобичі і розробки, навантаження продукції переробної промисловості - в крупних промислових центрах, причому для випуску продукції переробної промисловості, достатньої для завантаження одного вагону, необхідно до місця її виробництва доставити приблизно 3 вагони з продукцією видобувної промисловості.

Вивантаження також розподілено нерівномірно по районах мережі, хоча й виконується майже на всіх станціях. Воно зосереджене в крупних промислових і культурних центрах, в місцях передачі вантажів з одного виду транспорту на іншій (на прикордонних станціях, в річкових і морських портах). Часто під вивантаження прибувають вагони одного, а під завантаження в цьому ж пункті потрібні вагони іншого роду. Нерівномірність навантаження і вивантаження усугубляють сезонні перевезення сільськогосподарської продукції, яки вимагають великої кількості рухомого складу у стислих термінах.

Ділянки мережі по характеру експлуатаційної роботи поділяються на навантажувальні, на яких завантаження в даний рід рухомого складу перевищує вивантаження; вивантажувальні, де вивантаження з даного роду вагонів перевищує навантаження, і «нейтральні».

Для ритмічної, стійкої роботи кожна залізниця повинна щодоби мати в своєму розпорядженні певну кількість вантажних ресурсів, достатню для забезпечення планового навантаження. Вантажні ресурси – це навантажені і порожні вагони, які залізниця може використовувати для власного навантаження, причому порожні можна подавати відразу під завантаження, а навантажені необхідно спочатку вивантажити.

Планування навантаження

В число завантажених включаються вагони:

а) завантаження яких проведено на коліях загального користування і на коліях клієнтури;

б) прийняті з новобудов і із закордонних залізниць;

в) перевантажені з вузької колії;

г) перевантажені з річкового і морського транспорту (перевалювання).

Завдання по навантаженню складається з двох частин - державного

плану і додаткового завдання:

Додаткове завдання на навантаження може бути встановлено в розмірі від 4 до 6 % державного плану для вивозу позапланових сезонних вантажів.

Планування норм вивантаження

В число вивантажених включаються вагони:

а) із закінченим вивантаженням на коліях загального користування і на коліях клієнтури;

б) здані на новобудови і на закордонні залізниці;

в) звільнені від вантажів, що поступають на водний транспорт після перевезення по залізницях;

г) звільнені від вантажів, що поступають на вузькоколійні залізниці;

д) звільнені від людських перевезень, виконаних по вантажних документах;

е) збірно - роздавальні вагони у вантажних поїздах.

Норма вивантаження визначається:

1) державним планом перевезень

2) додатковим завданням на вивантаження

3) надлишком або недоліком навантажених вагонів на адресу даної залізниці.

Наявність навантажених вагонів на мережі на адресу кожної залізниці встановлюється декадними переписами, а наявність місцевого вантажу на самій залізниці - за даними добової звітності.


Читайте також:

  1. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  2. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  3. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  4. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  5. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  6. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  7. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  8. Автоматичне регулювання.
  9. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  10. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  11. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  12. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оперативне планування і управління рухом. | Планування норм регулювального завдання по здачі порожніх вагонів з-під вивантаження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.