Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика комплексного процесу бетонування в підйомно-переставній опалубці

Підйомно-переставна опалубка найчастіше застосовується при будівництві монолітних залізобетонних стовбурів конічних димарів і гіперболічних градирен, але може використовуватися і при зведенні стін будинків (наприклад, ковзна опалубка з відривним пристроєм, або з опорно-підйомними пристроями), які можуть застосовуватися як підйомон-переставні (табл. 5.1). Для надання стовбуру димаря конічної форми зовнішню опалубку монтують з панелей трапецієподібної й прямокутної форми. Для замкнення зовнішньої опалубки слугують кінцеві панелі (рис. 5.20).

Рис. 5.19. Послідовність сумісного бетонування стін і перекрить у ковзній опалубці: а- положення опалубки до улаштування перекриття ; б- підготовка до улаштування перекриття; в- бетонування перекриття разом із стінами і встановлення поворотного шарніра; г-поворот перекриття в проектне становище; д- сумісне бетонуваня стін і перекриття наступного поверху; 1- перекриття; 2- поворотні шарніри; 3- стіни; 4- ковзна опалубка; 5- рівень встановлення днища; б- днище, що відокремлюється; 7- опорна конструкція; 8- проектний рівень перекриття; 9-линва (тягові канати); 10- опорні деталі.

Технологічна схема зведення димаря в підйомно-переставній опалубці показано на рис. 5.21.

Бетонування стовбура димаря в підйомно-переставній опалубці вимагає виконання таких умов:

безперервного укладання бетонної суміші при бетонуванні секцій таким чином, щоб кожний нижче розташований шар перекривав наступний до початку тужавіння суміші;

ретельного ущільнення бетонної суміші в процесі вкладання;

належного догляду за ущільненим бетоном.

Арматура, бетонна суміш та інші матеріали попадаються на робочий майданчик опалубочної системи за допомогою шахтопідіймача. Бетонна суміш із бункера підйомної головки потрапляє в малі засоби механізації, за допомогою яких її доставляють до місця вкладання й розвантажують крізь робочий отвір настилу в опалубку. Для розвантаження застосовують сталеві воронки і брезентові хоботи, які по ходу бетонування переставляють по окресленню опалубки.

Бетонування стовбура димаря виконують циклічно (рис. 5.22). За один цикл зводять стовбур на висоту однієї секції – 2,5м. Це висота бетонування в два яруси з однієї установки зовнішньої опалубки, тобто висота одного ярусу дорівнює 1,25м. Внутрішня опалубка складається по висоті з двох щитів і кожен щит має висоту 1,25м. Висота щитів зовнішньої опалубки в два рази більше.

Рис. 5.20. Кінцеві панелі зовнішньої опалубки димаря: 1- кінцева панель; 2- прямокутні панелі; 3- зтягуючі болти; 4- стяжки.

За один цикл виконують такі роботи:

оброблення робочого шва на поверхні раніше вкладеного бетону (якщо після бетонування секції сталася перерва більше чотирьох годин);

перестановлення зовнішньої опалубки (після витримування бетону( на чергову секцію стовбура димаря;

встановлення арматури на висоту секції;

перестановлення щитів внутрішньої опалубки на черговий ярус (перший);

бетонування стовбура на висоту першого ярусу;

перестановлення щитів внутрішньої опалубки на черговий ярус (другий);

бетонування другого ярусу секції стовбура;

витримування бетону.

Бетонування секції стовбура димаря із застосуванням вертикальних хоботів виконують по захватках завдовжки 10…154м. На одну захватку встановлюють 4…6 хоботів. Опалубку заповнюють бетонною сумішшю з підвісних риштувань, розрівнюють до отримання шару завтовшки 30…40см і ущільнюють вібратором з гнучким валом. По ходу укладання шару бетонної суміші хоботи знімають і переставляють на наступну захватку по фронту бетонування Так роблять по всьому периметру стовбура, не змінюючи напрямку і не припиняючи укладання бетонної суміші до закінчення бетонування першого ярусу.

Рис. 5.21. Технологічна схема бетонування стовбура труби: 1- шахтовий підіймач; 2- робочий майданчик; 3- приймально-роздавальний бункер для бетонної суміші; 4- ківш вантажної кліті; 5- тепляк; 6- щити опалубки; 7- стовбур труби; 8,9-підвісні риштування.

Останнім етапом при бетонування секції стовбура димаря є обробка бетонної поверхні, витримка і догляд за бетоном, а в необхідних випадках – протикорозійний захист.

Обробка бетонних поверхонь полягає в замуруванні і затиранні місць, де з’явилися зриви, щілини, відшарування і інші дефекти після зняття опалубки. Якщо проектом передбачено протикорозійний захист внутрішньої поверхні димаря, то ще й наносять цементну стяжку.

Всі ці роботи виконують у процесі перестановлення опалубки з нижньої секції на верхню, а також в процесі бетонування вище розташованого ярусу кожної секції, але не пізніше закінчення бетонування верхньої секції. Усі роботи по обробці бетонних поверхонь здійснюють з підвісних риштувань. Затирання зовнішньої поверхні бетону здійснюють відразу після зняття опалубки, щоб забезпечити якісне зчеплення шару затирання з бетоном. Цементну стяжку і місця забиття бетону зволожніють на протязі 7 діб.

Для поливання бетону використовують поливальне устаткування, яке складається з бака для води, трубчастого стояка, закріпленого в шахті шахтопідіймача і кільцевого трубопроводу з отворами для води, який монтують на риштування.

Рис. 5.23. Підйомно-переставна опалубка Донецького Промбудпроекту. з самопідйомним обладнанням:1- опорна рама; 2- риштування; 3- гвинт; 4- опрний важіль; 5- гвинтові розкоси; 6-робочий майданчик; 7- редуктор; 8- електродвигун; 9- ланцюгова передача; 10- коротка; 11-щити опалубки; 12- закладні втулки для опорних шпильок; 13- шпилька.

При застосуванні деяких видів ковзної опалубки, які можуть бути використані як підйомно-переставні (табл. 5.1), комплексний процес бетонування принципово майже нічим не відрізняється від вище означеного, але підйом опалубки і бетонування ведуться на висоту щитів (0,8…1,0м), тобто на висоту секції без розподілення на яруси. Укладання бетонної суміші здійснюють аналогічно бетонуванню в ковзній опалубці, або підйомно-переставній, тобто шарами 25…40см безперервно по всіх захватках контуру стін на висоту секції (опалубки). Ці опалубки не мають достатньо складної і опорно-підйомної головки і спираються безпосередньо на стіни, або закладні деталі в стінах, що спрощує експлуатацію і знижує вартість опалубних систем.

Підйомно-переставна опалубка Донецького Промбудпроекту (рис. 5.23) відноситься до таких вказаних систем. Вона має само підйомні пристрої, які розташовуються з розрахунковим кроком по контуру стін.

Підйом щитів опалубки відбувається електроприводом з редуктором через ланцюгову передачу, яка проходить через рухому каретку, на які закріплюють той ярус щитів, який треба переставити на новий рівень. Каретки мають по низу і по верху опорні важелі з відкидними гвинтами, за допомогою яких щити опалубки відривають від бетону, переставляють їх на новий ярус, а також спирають опорні рами при їх підніманні. По низу рами спираються на шпильки, які проходять крізь бетон стіни, в який замонолічують втулки.

Вантажопідйомність такого пристрою 3т, найбільша відстань між двома само підйомними пристроями підйомно-переставної опалубки 6м. Ця відстань достатня для армування стін об’ємними армоблоками і ефективного бетонування.

Зведення будинків та споруд в великощитовій, нез’йомній, блочно-щитовій та об’ємно-переставній опалубках


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  4. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  5. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  6. II. Поняття соціального процесу.
  7. IV. План навчального процесу.
  8. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  9. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  10. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  11. Автокореляційна характеристика системи
  12. Автоматизація процесу призначення IP-адрес




Переглядів: 825

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закордонний досвід | Види та застосування великощитової опалубки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.