Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура процесу проектування виробу


Банк творчих проектів

Проект на виготовлення годівниці

 

І. Організаційно-підготовчий етап

Актуальність проекту

Надворі зима, сніг вкрив землю. Для мене зима – улюблена пора року тому, що є можливість зайнятися лижним спортом, катанням на ковзанах і т. ін. І от одного разу, спостерігаючи, як падають сніжинки, поглядом зустрів на дереві маленьку синичку, яка перестрибувала з гілочки на гілочку у пошуках їжі. Перша думка, яка до мене прийшла, як же їм живеться зимою, як птахи, які зимують, знаходять собі їжу. Я вирішив їм допомогти у пошуках їжі крихтами хліба. Але постала така проблема, куди ж цю їжу покласти. З метою покращення умов життя птахів, які зимують у наших краях, я поставив собі за мету спроектувати таку конструкцію годівниці, яка б відповідала усім моїм вимогам.

Мені зустрічалися різні конструкції годівниць для птахів. Все обміркувавши, я зробив висновок, що в конструкції годівниці немає нічого складного і її виготовлення не призведе до труднощів.

Довелося подумати: як виготовити годівницю для птахів, як вона буде виглядати, з чого і чим її зробити? Я відразу зрозумів, що для виготовлення годівниці мені необхідні дерев`яні дощечки, фанера або ДВП, цвяхи. Використовувати інші матеріали, наприклад, папір, скло у цьому випадку не доцільно. Все обміркувавши, я дійшов висновку: мені потрібно виготовити годівницю, яка б відповідала таким вимогам:

- деталі конструкції повинні бути надійно з`єднані між собою;

- конструкція має бути легкою;

- мати привабливий естетичний вигляд.

Спираючись на власний досвід і переглянуту довідкову літературу (підручники трудового навчання, журнали, газети), я зробив висновок, що мені відомо такі п’ять конструкцій (Рис.1, 2, 3, 4, 5). Для кращого розгляду і аналізу конструкцій складемо таблицю (таблиця 2.8).

 

Таблиця 2.8

Характеристика відомих конструкцій

Конструкція повинна: Констр. №1 Констр. №2 Констр. №3 Констр. №4 Констр. №5
1. Деталі конструкції, завдяки її формі, повинні бути надійно з’єднані між собою + - + + -
2. Зручність у використанні + + + + +
3. Мати малу вагу + + - + +
4. Мати найпростіші з’єднання + + - - +
5. Бути простою у виготовленні - - - + -
6. Має виконувати всі поставлені вимоги + - - + +
7. Відповідати вимогам пропорційності форми і ліній (вимогам дизайну) + - + - -
8. Мати естетичний і оригінальний вигляд - + - + +

 

Можливі варіанти конструкцій годівниць для птахів

     
 
 
 

 


Перейдемо до безпосереднього визначення конструкції годівниці з урахуванням можливостей і міркувань економії при виборі матеріалу.

Остаточно все обміркувавши щодо наявності необхідних інструментів і матеріалів, я одночасно складав таблицю (таблиця 2.9), в яку вносив свої рішення після обґрунтування технічних вимог під час конструювання годівниці, позначаючи виконані умови знаком “+”. Краще за все почати з вимог, які можна виконати.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. IV. План навчального процесу.
  7. VII. Етап проектування
  8. VII. Етап проектування
  9. VІ. План та організаційна структура заняття
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  12. Автоматизація процесу призначення IP-адрес




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОДАТКИ | Практична робота.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.