Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота.

Таблиця 2.9.

Формування оптимальних варіантів

 

Вимоги до конструкції Досягнення цілі Шляхи досягнення цілі
1. Деталі годівниці, завдяки її формі, повинні бути надійно з’єднані + Конструктивні особливості і форму приймемо на основі конструкції №4
2. Зручність у використанні + Конструкційні властивості у використанні візьмемо з конструкції №1
3. Мати малу вагу + Запозичимо у конструкції №1 і №2
4. Мати найпростіші з’єднання + Запозичимо з конструкції №1
5. Бути простою у виготовленні - Якщо буде простою у виготовленні, тоді не буде відповідати поставленим функціям.
6. Має виконувати всі поставлені вимоги + Конструктивні особливості і форму приймемо на основі конструкції №4
7. Відповідати вимогам дизайну + Виконати виріб з дотриманням вимог дизайну нас ніщо не обмежує
8. Мати естетичний і оригінальний вигляд + Досягти естетичного вигляду буде не важко

 

За результатами, отриманими під час проектування, складаємо ескіз годівниці для птахів (Мал.6).

 

ІІ. Конструкторський етап

 

 

 

 


ІІ. Конструкторський етап

 

 

Мал.. 6.

1 – Довгі стінки

2 – Короткі стінки

3 – Дно

4 – Стояки

5 – Фронтони

6 – Дах двосхилий

 

Матеріал, потрібний для виготовлення виробу: деревина м’яких порід (липа, осика, ялина, сосна), тобто легких за вагою, щоб забезпечити легкість конструкції; ДВП або фанера. Я зупинив свій вибір на деревоволокнистій плиті тому, що цей матеріал є в наявності. При чому для виготовлення даху на ДВП наклеюється поліетиленова плівка (скотч) для захисту від попадання вологи. Інструменти та обладнання для виготовлення годівниці для птахів необхідні такі:

- розмічальний та вимірювальний – лінійка, олівець, кутник, штангенциркуль;

- ріжучий – ножівка, рубанок, токарні різці (реєр, мейсель), напилок;

- молоток.

Для токарної обробки заготовок я використаю токарний верстат для обробки деревини СТД-120.

Операції точіння деревини ми вивчали на уроках технічної праці. Їхне виконання не повинно викликати ніяких ускладнень.

Остаточну обробку виробу можна виконати за допомогою шліфувального паперу, зачистивши деталі виробу, щоб надати поверхні виробу гладенького вигляду, та покриємо лаком.

Схематично добір матеріалу можна показати так:

 

Годівниця

 

Дах Дно Стінки Стояки Фронтони

коробки

 

Деревина ДВП (липа)

 

Заготовка Заготовка Заготовки Заготовки Заготовки

 

Економічні розрахунки. Матеріал на годівницю я взяв з відходів. Вся робота виконується вдень, тому ми враховуємо витрати електроенергії тільки на верстат, приблизно вона буде сягати 3 гривні.

Загальні витрати на виготовлення годівниці склали Сзаг. = 3 грн.

 

ІІІ. Технологічний етап

Оцінка якості сконструйованого та відомих виробів розраховується за формулою:

 

ІV. Заключний етап

Оцінимо порівнянням якості п’яти відомих годівниць і сконструйованої.

Відносний аналіз якості годівниць показує, що розроблена має перевагу перед п’ятьма раніше зробленими годівницями і відповідає вимогам, які перед нею ставились.

Оцінка:

- наявність недорогих матеріалів;

- можливість використання відходів;

- оригінальність;

- доступність.

Недоліком, і досить значним, у виготовленні конструкції годівниці – є складність у виготовленні, але, на мою думку, така конструкція є набагато вдалішою і кращою порівняно до відомих конструкцій. Годівницю я виготовив і зібрав. Тепер птахам, які зимують в наших краях, є куди прилетіти, щоб похарчуватися.

Я задоволений своєю роботою, оскільки мені вдалося досягти поставленої мети.

 

Д/завдання: повторити ПБП при виконанні кулінарних робіт.

 

Прибирання.

 

- Аналіз проектів, виконаних учнями в попередні роки: доцільність обґрунтування, дотримання етапів тощо.

Аналіз та встановлення відмінностей між виробничим та навчальним проектом:

1. Підберіть проекти для аналізу.

2. Проведіть аналіз виробничих проектів: структура, етапи та стадії, послідовність, види експертної оцінки.

3. Проведіть аналіз навчальних проектів: структура, етапи та стадії, послідовність, види експертної оцінки.

 

Д/завдання: закінчити практичну роботу

 

Прибирання.

 

 

Урок:2.2

Тема: Основні інформаційні джерела. Технологія пошуку інформації засобами Інтернет. Технологія створення банку ідей

Інформаційні джерела як засіб проектної технології: інтернет – світова інформаційна система, пошукові каталоги. Ключові слова в пошуковій системі. Зв'язок між ключовими словами. Web-сторінка, Web-каталог. Способи збереження інформації. Накопичення інформації та її аналіз в дослідно-пошуковій діяльності людини. Формування ідей на основі зібраної інформації. Банк ідей та пропозицій як інформаційна база проекту. Використання клаузури для створення банку ідей та пропозицій.

Мета: -навчити:ознайомити з видами інформаційних джерел, навчити способам накопичення та збереження інформації;

-розвити: вміння використання клаузури;

-виховувати: увагу, старанність.

Обладнання: підручник, конспект

 

 

Інформацію ( від лат. Informatio - повідомляти) визначають як будь-яке повідомлення про будь-що, теоретичні відомості, значення певних показників, що є об’єктами збереження, обробки та передачі які використовуються в процесі аналізу певних (економічних, технологічних, політичних та ін.) рішень.

Все інформаційне середовище поділяється на три типи джерел інформації:

Ø документ;

Ø людина;

Ø предметно-речове середовище.

Поняття «документ» використовується сьогодні у двох значеннях:

а) Документ – це матеріальний носій запису із зафіксованою на ньому інформацією для передачі її в часі і просторі;

б) Документ – це юридично закріплений папір, що засвідчує за його власником право на що-небудь, засвідчує будь-який факт.

Людина є ключовою ланкою в системі інформаційних джерел. Може розкрити за обсягом велику та цікаву інформацію із області знань та власного досвіду використання цих знань на практиці.

Під час роботи над проектом важливо знати де шукати потрібну інформацію. У зв’язку з цим розрізняють такі найбільш поширені шляхи пошуку інформації:

- вивчення бібліотечного каталогу

- за допомогою пошукових систем в Інтернеті

- в довідковому апараті лінгвістичних енциклопедій. У них після статті на визначені теми дається список літератури.

- комунікативний – можливість отримати необхідну консультацію вчителя, фахівця тієї галузі, яка є близькою до теми проекту.

Конспект– це ефективний вид запису не лише навчальної, а й наукової інформації. Плановий конспект – конспект книги за її змістом: заголовкам, розділам, параграфам. Такий конспект повністю відображає структуру книги.

 

 

Вільний конспект – конспект, об’єднує у своєму змісті переказ прочитаного із цитатами з окремих розділів чи параграфів книги.

Текстуальний конспект - конспект, що складається із цитат, що відображають основний зміст книги, ідеї та положення певного параграфу чи книги.

Тематичний конспект – конспект, в якому цитати з різних джерел або переказ авторських думок групуються за рубриками, що розкривають зміст тем, з яких складається книга.

Сьогодні найбільш зручним та сучасним

засобом пошуку та систематизації необхідної

інформації для проекту є Інтернет ресурси.

Інтернет– всесвітня асоціація комп’ютерних мереж або простіше – World Wide Web (WWW), що дослівно означає всесвітня широка павутина. Яку інформацію можна одержати користуючись WWW? Досить різноманітну – від прогнозу погоди до інформації про політику, техніку і технології, меблеве виробництво, медицину, наукові відкриття та багато іншого. Складно навіть уявити, що неможливо знайти в мережі Інтернет.

Мережа Інтернет була створена в США, як локальна мережа комп’ютерів міністерства оборони. Головна ідея мережі полягає в тому, що з’єднанні між собою комп’ютери більш надійно зберігають інформацію – при пошкодженні одного з них інформація зберігається на інших.

Отже, ми дійшли найбільш актуального питання: «Як знайти потрібну інформацію в Інтернеті?»

Інформацію шукають за:

Ø тематичними каталогами і

Ø за допомогою пошукових машин.

Кажуть, що в Інтернеті є все. Однак, це не зовсім так. Матеріали для розміщення в мережі готують звичайні люди (зрозуміло фахівці своєї справи), тому там можна віднайти лише те, що вони вважають за потрібне. Однак завдяки їхньої творчості в мережі утворилося понад двох мільярдів Web-сторінок.

Зміст із заголовками – це приклад каталогізації в Інтернеті. Читач за назвою розділу вибирає тему, яка його цікавить і за номером сторінки знаходить потрібний текст. Алфавітний покажчик – приклад індексації. Читач знаходить потрібний термін і одержує номер сторінки за якою знаходить потрібну інформацію.

Для пошуку інформації в мережі Інтернет найчастіше використовують інформаційно-пошукові машини. Такими пошуковими машинами є: Мета, Ukrnet, Atlas, Google, Рамблер, Яндекс, Yahoo, Excite, Hotbot та інші. Потрібно ввести адресу такої системи (наприклад: www. ukrnet.ua) в адресний рядок програми-браузера Internet Explorer. Після цього загрузиться головна сторінка пошукової системи. Пошук потрібної інформації можна здійснити за допомогою ключових слів або за допомогою Web-каталогів.

Всі пошукові системи Інтернету реалізують декілька алгоритмів пошуку. До них відносять: простий пошук ( одне або декілька слів), розширений пошук (такий пошук завжди включає запит з групи слів), та контекстний пошук ( пошукові машини, що підтримують цей вид пошуку, видають інформацію, яка точно відповідає ключовим словам у пошуковому вікні. Для цього в більшості випадків ключова фраза має бути взяти у лапки). Інша найбільш поширена послуга, яка використовується в мережі Інтернет – це електронна пошта (E-mail).

 

 

Технологія створення банку ідей

Одним із завдань створення банку є впорядкування інформації, з метою її аналізу, що прискорює процес вироблення творчих ідей, і відповідно створення нового об’єкту чи його вдосконалення. Пошук інформації, яка стосується певної проблеми чи галузі виробництва, супроводжується її накопиченням. Досить часто великий об’єм інформації не лише «загромаджує» комп’ютер але й залишається не використаним у дослідницькій роботі. Тому дизайнери намагаються впорядкувати та систематизувати зібрану інформацію, щоб більш якісно скористатись зібраним матеріалом, який було накопичено під час дослідження та вивчення проблеми.

Кожну знайдену ідею необхідно проаналізувати. Головним правилом створення банку ідей є: скопійовані або виконані власноруч рисунки, замальовки, ідеї у вигляді записів – весь об’єм накопиченої інформації , який може стати у нагоді під час виконання наступних етапів проектування виробу – необхідно зберігати та класифікувати.

З чого починають створення банку ідей? Як правило, дизайнери використовують так звану клаузуру.

Клаузура – це великий аркуш паперу, на якому презентовані різноманітні

варіанти майбутнього виробу в загальному вигляді, з прорисовкою окремих частин чи деталей.Аркуш з клаузурою повинен мати завершену композицію стосовно виробу чи проекту в цілому. Під час такої роботи можна застосовувати будь-які зображувальні засоби – від власноруч виконаних малюнків та ескізів до кольорових і скопійованих зображень. Під час створення клаузури проявляється творча фантазія дизайнера, вміння застосовувати зібрану інформацію про досліджувану проблему чи об’єкт проектування. Тому аркуш клаузури може містити зображення, які відображають асоціативні, фантастичні, природні аналогії, якими користується дизайнер чи скопійовані рисунки, фотографії з інших джерел.

 


Читайте також:

  1. III. Практична частина.
  2. IV. Практична робота.
  3. IV. Практична частина
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 742

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура процесу проектування виробу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.