Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристики особистості

ТЕСТ1. .БАТЬКО-ДОРОСЛИЙ- ДИТИНА(на базі тесту Н.Обозова)

Інструкція: Оцініть, наскільки наведені нижче висловлювання стосуються вас (в баллах від 0 до 10).

1. Мені іноді не вистачає витримки..

2. Я вмію вгамовувати свої бажання, якщо вони мені заважають.

3. Батьки, маючи більший життєвий досвід, повинні облаштовувати сімейне життя своїх дітей.

4. Буває, я перебільшую свою роль у певних ситуаціях.

5. Мене важко обдурити.

6. Мені би сподобалось бути вихователем.

7. Іноді мені хочеться подуріти як дитині..

8. Мені здається, що я правильно розумію події, що відбуваються.

9. Кожна людина повинна виконувати свої обов’язки.

10. Я часто роблю не так як треба, а так, як хочеться.

11. Я стараюсь думати про наслідки, коли приймаю будь-яке рішення.

12. Молодші повинні вчитися у старших, як їм слід жити.

13. Я, як і більшість інших людей, буваю образливим.

14. Я бачу в людях більше, ніж вони говорять про себе.

15. Діти завжди повинні діяти за вказівками батьків.

16. Мене можна назвати людиною, що захоплюється.

17. Мій основний принцип оцінки людини – об’єктивність.

18. Моя точка зору незворушна.

19. Буває, що я не уступаю у суперечці лише тому, що не хочу цього робити.

20. Правила мають сенс лише до тієї межі, поки вони є корисними.

21. Люди повинні дотримуватись усіх правил, не залежно від обставин.

Обробка результатів.

Підрахуйте суму балів по кожній із шкал («батько»,«дорослий» «дитина»), сумуючи бали відповідей на питання, що стосуються кожної шкали.

Р: 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21. («батько»);

В: 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20 («дорослий»);

Д: 1, 4, 7, 10, 13, 16, 19 («дитина»)

В залежності від того, яка із шкал переважає, можуть бути наступні варіанти формул особистості: РВД, РДВ, ДРВ, ДВР, ВДР, ВРД. Кожна з них буде створювати своєрідне забарвлення особистості.

 

ТЕСТ2. .ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
Інструкція: оцініть, наскільки важливо вам особисто володіти цими якостями, незалежно від того, є вони у вас чи ні. Оцініть усі якості за семибальною шкалою.
Цифри повинні означати наступне:
1 - «неважливо, є в мене це якість чи ні»;
2 - 6 - «чим більше цифра, тим важливіше мені володіти цією якістю».
7 - «мати цю якість для мене - головне в житті».
Список цінностей
1. Мати високий рівень освіти і культури.
2. Мати гарний одяг.
3. Успішно будувати кар'єру.
4. Володіти інформацією про значущі події.
5. Бути відповідальним і виконавчим.
6. Бути поблажливим до інших людей.
7. Естетично сприймати світ.
8. Володіти педагогічними здібностями.
9. Не хвалитися своїми досягненнями.
10. Ділитися з іншими людьми своїм досвідом і талантами.
11. Підвищувати свій професійний рівень.
12. Мати власне комфортне житло.
13. Розуміти значущість своєї праці для суспільства.
14. Спілкуватися з друзями.
15. Проявляти ініціативу і бути самостійним.
16. Поводитися так, щоб інші люди мені довіряли.
17. Мати почуття впевненості в собі.
18. Вміти знайти потрібних людей і встановити з ними контакти.
19. Поважати себе.
20. Брати участь у громадській роботі.
21. Бути мудрим.
22. Мати власний автомобіль.
23. Відчувати задоволення від своєї роботи.
24. Розслаблятися в компанії друзів.
25. Своєчасно знаходити відповіді на виробничі і побутові питання.
26. Вміти організовувати і проводити різні заходи.
27. Володіти емпатією, здатністю емоційно підтримати іншу людину в скрутну хвилину.
28. Вміти будувати достовірні прогнози.
29. Вимогливо ставитися до себе.
30. Посідати важливе суспільне становище на рівні міста чи країни.
31. Удосконалювати свою освіту і професійну підготовку.
32. Мати високий дохід.
33. Бути хорошим фахівцем у своїй сфері діяльності.
34. Спілкуватися із співробітниками із широкого кола проблем.
35. Домагатися свого.
36. Не думати про вигоду.
37. Проявляти людяність і толерантність.
38. Бути хорошим організатором в різних справах.
39. Проявляти самокритику.
40. Не думати тільки про матеріальну винагороду.
41. Мати свою власну точку зору.
42. Мати високий рівень достатку.
43. Бути віртуозом у своїй справі.
44. Мати дружні стосунки з колегами.
45. Мати витримку.
46. Надавати дієву допомогу іншим людям.
47. Бути оптимістом, мати почуття гумору.
48. Володіти сильною волею.
49. Самовдосконалюватися.
50. Мати високе становище в суспільстві.

Обробка результатів
(ЦО - ціннісні орієнтації, ЦОО - ціннісні орієнтації особистості).
ЦО щодо праці: 13, 23, 33, 34, 43.
ЦО щодо спілкування: 14, 24, 44, 47, 27, 46.
ЦО щодо пізнання: 1, 21, 41, 31, 11, 49.
ЦО щодо громадської діяльності: 10, 20, 26, 30, 40, 50, 38, 4.
ЦО щодо матеріальних цінностей: 2, 22, 32, 42, 12.
ЦО щодо розвитку моральних якостей: 6, 9, 7, 16, 36, 37, 27, 39, 19.
ЦО щодо розвитку вольових якостей: 17, 25, 35, 45, 48, 26, 5.
ЦО щодо розвитку ділових якостей: 18, 15, 39, 8, 28, 3, 38.
ЦОЛ = S \N, де S - загальне число цінностей в кожному рядку, N - число цінностей, зазначених вами.

 

 

ТЕСТ 3.
ВИВЧЕННЯ ЗАВЗЯТОСТІ
Інструкція: вам пропонується ряд ситуацій. Уявіть себе в цих ситуаціях і оцініть, наскільки вони для вас характерні. Якщо ви згодні з твердженням, поставте «+», якщо не згодні - «-».
1. Якщо поставлена ​​мета, то я здатний виконувати малоцікаву і монотонну роботу.
2. Як правило, я працюю, тільки поки мені хочеться це робити.
3. Я люблю напружену розумову роботу.
4. Навіть якщо я терплю невдачу в роботі, я все одно постараюся довести справу до кінця.
5. Я не вмію діяти по заздалегідь складеному плану.
6. Я намагаюся уникати складних завдань.
7. Якщо я в роботі терплю невдачу, я роблю її заново, поки не доб'юся потрібного результату.
8. Я завжди, навіть якщо мені цього не хочеться, дію відповідно до наміченого плану.
9. Виникаючі труднощі змушують мене сумніватися в необхідності продовжувати справу.
10. Якщо хтось або щось заважає мені зробити бажане, я все одно буду добиватися свого.
11. Буває, що в суперечці я не прагну будь-якою ціною довести правильність своєї позиції.
12. Я завжди доводжу почату справу до кінця, незважаючи на можливі перешкоди.
13. Якщо я впевнений (а) у своїй правоті, я завжди захищаю свою позицію.
14. Коли мені потрібно виконати складне завдання, я завжди намагаюся обійтися тільки своїми силами.
15. Мені часто буває важко відстояти свою точку зору в суперечці.
16. Коли я впевнений (а), що мої дії є правильними, для доведення своєї правоти я здатний(а) звернути гору, навіть якщо мені будуть заважати.

Обробка результатів: нараховується по 1 балу за відповіді «так» по позиціях: 1, 3, 4, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 16 і за відповіді «ні» по позиціях: 2, 5, 6, 9 , 11, 15.
Чим більше балів набере обстежуваний, тим вище у нього завзятість:
0-5 балів - низький рівень розвитку завзятості,
6-11 балів - середній рівень розвитку завзятості,
12-16 балів - високий рівень розвитку завзятості.

 

ТЕСТ 4.
ВИВЧЕННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ
Інструкція: вам пропонується ряд ситуацій. Уявіть себе в цих ситуаціях і оцініть, наскільки вони для вас є характерними. Якщо ви згодні з твердженням, поставте «+», якщо не згодні - «-».
1. Я вже поставив перед собою мету і розробив шляхи її досягнення.
2. Я намагаюся добитися поставленої мети, якою б далекою вона не була.
3. Далекі і цілі, яких важко досягнути, - це не для мене.
4. Невдачі не змусять мене відмовитися від наміченого.
5. Я живу сьогоднішнім днем ​​і не ставлю перед собою далеких цілей.
6. Виникаючі перешкоди змушують мене відмовитися від досягнення моєї мети.
7. Якщо переді мною стоїть вагома мета, мало що зможе мене зупинити.
8. Невдачі надають мені сили для боротьби.
9. Складання списку справ на тиждень - це не для мене.
10. Труднощі змушують мене сумніватися, чи потрібно продовжувати розпочату справу.
11. Я часто не доводжу справу до кінця, якщо на її виконання потрібно витратити багато часу.
12. Коли я досягаю задуманої мети, отримую від цього величезне задоволення.
13. Часто мій інтерес до виконуваних завдань швидко згасає.
14. Я терпляча людина, тому далекі цілі мене не бентежать.
15. Перешкоди, з якими я стикаюся, роблять мене більш впевненим (ою)у своїх силах.
16. Я ледача людина, тому нерідко відмовляюся від прямування до поставленої мети.

Обробка результатів: по 1 балу нараховується за відповіді «так» по позиціях: 1, 2, 4, 7, 8, 12, 14, 15 і за відповіді «ні» по позиціях: 3, 5, 6, 9, 10, 11 , 13, 16.
0-5 балів - низький рівень наполегливості;
6-11 балів - середній рівень наполегливості;
12-16 балів - високий рівень наполегливості.

 

ТЕСТ 5..
ВИЗНАЧЕННЯ СИЛИ ВОЛІ
Інструкція: нижче наведено 15 питань, на кожне з яких вам потрібно відповісти тільки «так» або «ні», Виберіть ту відповідь, яка найбільше відповідає вашій звичайній поведінці. У тому випадку, коли ви сумніваєтеся, можна відповісти «не знаю».
Постарайтеся відповісти на всі питання з максимальною об'єктивністю.
1. Чи можете ви доробити нецікаву, одноманітну і монотонну роботу, незважаючи на те, що час терпить, і результат треба видати через тиждень?
2. Чи можете ви себе змусити зробити щось неприємне для вас, якщо це не було сплановано заздалегідь, наприклад, чергування у святкові дні?
3. Чи здатні ви контролювати себе в конфліктній ситуації і мислити і діяти максимально об'єктивно?
4. Чи здатні ви дотримуватися дієти, відмовитися від куріння, прийняття спиртного, якщо це необхідно?
5. Чи легко ви встанете вранці на дві години раніше, якщо цього вимагають обставини?
6. Чи залишитеся на місці ДТП і дасте покази як свідок?
7. Чи оперативно ви відповідаєте на листи?
8. Чи здатні ви не змінювати свого наміру під впливом страху, наприклад, не скасувати політ на літаку і т.п.?
9. Чи здатні ви подолати негативні емоції, якщо це необхідно?
10. Чи можна про вас сказати, що ви людина слова і виконуєте обіцянки, навіть якщо це зажадає від вас значних зусиль?
11. Чи швидко ви змиритесь з необхідністю їхати у відрядження в незнайоме місто?
12. Ви дотримуєтеся чіткого розпорядку дня?
13. Чи гасите ви всякого роду заборгованості?
14. Чи можете ви доробити термінову роботу, незважаючи ні на що?
15. Чи здатні ви себе контролювати в суперечці або сварці?

 

Обробка результатів: за відповідь «так» дається 2 бали, «не знаю» 1 бал, «ні» 0 балів. Підсумуйте отримані бали.
0-12 балів. З силою волі у вас не дуже добре. Ви робите тільки те, що легше і цікавіше, навіть якщо це може в чомусь зашкодити вам. До обов'язків часто ставитесь «абияк», що стає причиною різних неприємностей. Ваша позиція виражається відомим висловом: «Що мені, більше всіх треба?» Будь-який обов'язок ви сприймаєте заледве чи не як фізичний біль. До речі, справа тут не тільки в слабкій волі, але ще й в егоїзмі. Постарайтеся поглянути на себе саме з урахуванням цього факту.
13-21 балів. Сила волі у вас середня. Якщо стикаєтесь і з труднощами, то почнете діяти, щоб подолати їх. Але якщо побачите обхідний шлях, тут же скористаєтеся ним. Обіцянки як правило виконуєте. Неприємну, але необхідну роботу постараєтеся зробите, хоча будете вкрай незадоволені. Добровільно зайві обов'язки на себе не візьмете. Це іноді викликає невдоволення з боку керівництва та колег по роботі. Якщо хочете рухатися кар'єрними сходами, тренуйте волю.
22-30 балів. У вас велика сила волі. Ви надійні, не підведете. Вас не злякають ні нові завдання, ні далекі поїздки. Але іноді ваша непохитна точка зору з непринципових питань дратує оточуючих. Вам непогано б розвивати в собі такі якості, як гнучкість, поблажливість, доброту.

 

ТЕСТ 6.
ІМПУЛЬСИВНІСТЬ У ПРИЙНЯТТІ РІШЕНЬ
Тест дає можливість дізнатися про тенденції людини до прийняття недостатньо обдуманих, не виважених рішень.
Інструкція: на нижче наведені питання відповідайте «так» чи «ні».
1. Про вас можна сказати, що ви дуже швидко приймаєте рішення?
2. Чи часто ви дієте під впливом миттєвих імпульсів?
3. Чи вважаєте ви, що треба ґрунтовно подумати, перш ніж діяти?
4. Чи часто буває, що ви спочатку говорите, а потім думаєте?
5. Чи схильні ви діяти під впливом почуттів?
6. Чи можна сказати, що ви раціональний людина?
7. Чи дратують вас повільні люди?
8. Ви розважлива людина?
9. Чи можна сказати, що для вас при прийнятті рішення емоції важливіші за розум?
10. При прийнятті рішення, ви довго і ретельно зважує всі «за» і «проти», чи для вас це не характерно?
11. Ви схильні каятися у поспішно прийнятих рішеннях?
12. Чи легко вам передбачати наслідки, до яких може призвести ваше рішення?
13. Ви зазвичай довго сумніваєтеся, перш ніж прийняти рішення?
14. Ви довго думаєте над простим питанням?
15. Ви здатні агресивно захищати свої інтереси у конфлікті?

Обробка результатів: за відповіді «так» на запитання 7, 2, 4, 5, 7, 9 ¬ 12, 15 і відповіді «ні» на питання 3, 6, 8, 13, 14 нараховується по 1 балу. Чим більша набрана людиною сума балів, тим більше у неї виражена імпульсивність.

 

ТЕСТ 7.ГОТОВНІСТЬ ДО РИЗИКУ (Г. ШУБЕРТ)
Цей тест, відомий також як RSK Шуберта, дозволяє оцінити ступінь готовності до ризику, тобто до дії навмання, в надії на щасливий результат, якщо є умови невизначеності.
Інструкція: оцініть ступінь готовності вчинити дії, про які вас запитують. При відповіді на кожне з 25 питань поставте відповідний бал за наступною схемою: 2 бали - повністю згоден, безумовне «так»; 1 бал - швидше «так», ніж «ні»; 0 балів - ні «так», ні «ні» ; - 1 бал - швидше «ні», ніж «так»; -2 бали - абсолютно не згоден, безумовне «ні».
1. Перевищили б ви швидкість, встановлену ГІБДД, щоб швидше надати необхідну медичну допомогу тяжкохворій людині?
2. Погодилися б ви заради гарного заробітку брати участь у небезпечній і довготривалій експедиції?
3. Стали б ви на шляху небезпечного злочинця, що втікає?
4. Могли б ви їхати на підніжці товарного вагону при швидкості більш як 100 км / год?
5. Чи можете ви на другий день після безсонної ночі нормально працювати?
6.Чи позичили б ви другу велику суму грошей, будучи не зовсім впевненим, що він поверне вам гроші?
8. Увійшли б ви разом із приборкувачем у клітку з левами при його завіряннях, що це безпечно?
9. Могли б ви залізти на високу фабричну трубу?
10. Могли б ви без тренування керувати парусним човном?
11. Ризикнули б ви схопити за вуздечку коня, що біжить?
12. Могли б ви після двох склянок вина поїхати на велосипеді?
13. Могли б ви зробити стрибок з парашутом заради інтересу?
14. Могли б ви часто їздити в транспорті «зайцем»?
15. Поїхали б ви в машині, якби її вела людина, що недавно потрапила із своєї вини в

автоаварію?
16. Могли б ви стрибнути з п'ятого поверху на пожежний тент?
17. Могли б ви піти на небезпечну операцію, щоб позбутися від тяжкої хвороби?
18. Могли б ви зістрибнути з підніжки поїзда, що їде із швидкістю 50 км / год?
19. Могли б ви зайти в переповнений ліфт, знаючи, що через перевантаження ліфт може застрягнути між поверхами?
20. Могли б ви перебігти вулицю на червоне світло, якщо б вам потрібно було сісти на транспорт, що стоїть на зупинці на протилежній стороні?
21. Взялися б ви за небезпечну для життя роботу, якби за неї добре заплатили?
22. Могли б ви увійти в двір садиби, незважаючи на напис: «Обережно, злий собака!»?
23. Чи згодні ви з твердженням, що «Ризик - благородна справа»?
24. Могли б ви після деяких пояснень сісти за кермо машини або мотоцикла?
25. Відправилися б ви у тривалу подорож з одного міста в інше без грошей і продуктів?

Обробка результатів: підраховується сума балів з урахуванням знака («+» або «-»). Менше - 30 балів - дуже велика обережність, від -10 до +10 балів - середня обережність, понад +20 балів - схильність до ризику

 

ТЕСТ 8.СОРОМ’ЯЗЛИВІСТЬ
Інструкція: відповідайте на нижченаведені питання «так» чи «ні».
Блок А:
1. Я відчуваю себе «білою вороною», якщо одягнена (ний) не так, як усі.
2. Мені дуже не сподобається, якщо хтось захоче прочитати мої особисті записи.
3. Я не можу зважитися запросити когось на вечірку, так як боюся відмови.
4. Я, швидше за все, не буду брати участь в незнайомій грі.
5. Якщо я спізнююся на нараду, то мені буває дуже важко подолати себе і зайти в приміщення, так як погляди присутніх звернуться на мене.
6. Я забуваю все, про що хотів сказати, якщо треба говорити без папірця перед аудиторією, навіть якщо тему виступу добре знаю.
7. Мені здається, що я вкрай незграбний (а), тому в танцювальному або спортивному залі я стою де-небудь в куточку.
8. У гучній і веселій компанії я, як правило, тушуюсь і мовчу.
Блок Б:
9. Я завжди висловлюю свою думку, навіть якщо вона для когось є неприємною.
10. Я люблю привертати до себе увагу оточуючих, в тому числі і оригінальним одягом.
11. Я із задоволенням демонструю свої досягнення, незалежно від рівня успішності.
12. Я не соромлюся звернутися до викладача або доповідача з питанням, яке залишилось для мене незрозумілим.
13. Я абсолютно не соромлюся свого тіла.
14. Мені подобається, коли на уроці танців або в спортивному клубі інструктор вибирає мене як партнера, щоб показати вправу.
15. Я люблю, коли мене хвалять інші люди.
16. Я легко і з гумором переношу «шпильки» на мою адресу.

Обробка результатів: порахуйте кількість позитивних відповідей з блоку А і негативних з блоку Б. Складіть отримані числа - це і є показник рівня вашої сором'язливості.
Від 14 до 16. Ви жахливо сором’язливі. Ви занадто багато звертаєте уваги на те, що думають інші про вашу зовнішність, фігуру, інтелекті або уміння контактувати з людьми. Пора стати більш незалежним і навчитися відстоювати власну думку!
Від 10 до 13. Думка оточуючих є важливою для вас, і іноді така залежність може стати причиною неприємностей. Слід навчитися відчувати себе більш розкуто, і тоді ви позбудетеся страху бути не визнаним суспільством.
Від 7 до 9. Сором'язливість - це одна з рис вашого характеру, але ви успішно з нею боретеся. Перегляньте список питань, щоб визначити своє найбільш вразливе місце: інтелект (відповіді «так» на 2 і 6; «ні» на 12 і 15), зовнішність («так» на 1 і 5; «ні» на 10 і 13), соціальне становище («так» на 3 і 8; «ні» на 9 і 16) або спортивна форма («так» на 4 і 7; «ні» на 11 і 14).
Від 3 до 6. У житті ви йдете власною дорогою, зважаючи при цьому на думку оточуючих. Оптимальна рівновага!
Від 0 до 2. Думка інших про вашу персону абсолютно вас не цікавить. Ви пливете власним курсом, але стосовно оточуючих тримаєтесь занадто холодно і байдуже. Трохи уваги до людей зробить ваше життя більш легким і цікавим.

 

ТЕСТ 9..«ВІД НЕВПЕВНЕНОСТІ до ВПЕВНЕНОСТІ»
Пропонований тест, адаптований Інститутом ім. В.М. Бехтєрєва, можна використовувати для оцінки ступеня впевненості в собі.
Інструкція: вам пропонується ряд тверджень, які допоможуть визначити деякі властивості вашої особистості. Тут не може бути «правильних» чи «помилкових» відповідей. Люди різні, і кожен може висловити свою думку. Намагайтеся відповідати щиро і точно. Відповідаючи на кожне твердження, ви повинні вибрати одну з чотирьох запропонованих відповідей, ту, яка найбільшою мірою відповідає вашим поглядам, вашу думку про себе. Не потрібно витрачати багато часу на обдумування відповідей. Давайте ту відповідь, яка першою прийде вам в голову. Обов'язково відповідайте на всі твердження поспіль, нічого не пропускаючи. У бланку для відповідей, вибравши одне з чотирьох тверджень, - ставте хрестик навпроти номера питання. У самому запитальнику нічого не пишіть і не підкреслюйте.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  5. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  6. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  7. Активність особистості та самоуправління
  8. Акустичні характеристики порід
  9. АКЦЕНТУЙОВАНІ РИСИ ОСОБИСТОСТІ
  10. Будова, принцип роботи та характеристики МДН – транзисторів
  11. Будова, принцип роботи та характеристики тиристорів
  12. Будова, характеристики і параметри біполярного транзистора




Переглядів: 678

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стосунки з іншими | Русский язык

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.