МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Внесення змін до тексту Конституції.Суб’єкти ініціативи. - за народною ініціативою, в кожній країні встановлюється необхідна кількість осіб; - ініціатива виходить з законодавчого корпусу, суб’єктом є кваліфікована кількість парламентарів. - Президентом, як главою виконавчої гілки влади. Зміни до тексту конституції можуть вимагати обов’язково затвердження на референдумі. В окремих випадках з питання до внесення змін до конституції референдум може бути призначений за ініціативою відповідних суб’єктів. Особливість внесення змін до конституції федеративних держав полягає в необхідності в багатьох випадках затвердження відповідних змін суб’єктами федерації, Відміна Конституції(Швейцарія)- рішення повинно бути прийнято на референдумі з необхідність забезпечити в державі захист від можливості авторитарних режимів коли це не передбачено. «Правова охорона конституції в зарубіжних країнах» В широкому розумінні правова охорона являє собою діяльність всіх органів державної влади, які спрямовані на забезпечення основ держави суспільного ладу передбаченого конституцією. У вузькому розумінні це діяльність спеціально уповноважених оганів конституційного контролю. Правову охорону здійснюють: 1) Президент як гарант конституції(основний закон ФРН і РФ); 2) Парламент здійснює правову охорону конституції самостійно, а також за допомогою спеціально створених парламентом органів. Способи здійснення бувають: · Правові(та охорона, яка існує в межах тих норм, які закріплені в конституції); · Не правові(право на спір(супротив)). При конституційному контролі акт виданий всупереч конституції скасовується уповноваженим органом,при конституційному нагляді-має право лише звернути увагу на невідповідність прийнятого акту нормам конституції, а в окремих випадках призупинити дію такого акту. При конституційному контролі правова охорона здійснюється вибірково, а при конституційному нагляді-має постійний характер. Ознаки американської моделі конституційного контролю: 1. КК має абсолютний характер,що означає, що КК підлягає будь який закон чи інший НПА, який суперечить конституції; 2. Право здійснення КК належить всім судам(право на здійснення КК належить виключно вищим судовим інстанціям); 3. КК має інтендентний характер. КК здійснюється в зв’язку з розглядом конкретної справи, а право ініціативи здійснення такого КК наділяються виключно учасники судового процесу; 4. Казуальний характер; 5. Проблема «мертвого законодавства». В межах США будь який акт не визнається не чинним, він просто не застосовується але фактично зберігає свою чинність; 6. Суди не вправі скасовувати(визнавати не чинним)НПА. Наслідком прийняття судового рішення є не формальне скасування НПА, а його невиконання в майбутньому. Європейська(континентальна) модель КК. Головна відмінність полягає в тому, що такий контроль здійснюється н судами загальної юрисдикції, а спеціально створеними органами конституційного контролю. 1. КК повинен здійснюватись спеціально створеними органами і не може здійснюватися органом, який створює правові норми; 2. Такий орган повинен складатися з відомих фахівців в галузі права. Одна відмінність австралійської від німецької полягає в тому, в першій участь у здійсненні КК приймають також і суди загальної юрисдикції,а в німецькій федеративний конституційний суд розглядає питання, перевіряє закони на предмет їх змістовної та формальної відповідності законам ФРН, вирішує спори між суб’єктами федерацій та загальними федеративними органами, здійснює тлумачення положень основного закону які стосуються повноважень вищих органів влади. В Німеччині може бути абстрактний КК на запит федеративного уряду, земельного уряду або 1/3 Бундерстану з питань відповідності законів,земельного основного закону або про сумісність земельного права з загально федеративним. Конкретний КК здійснюється за запитом суду. Читайте також:
|
||||||||
|