1. Довіра. Будь-яка інформаційна кампанія починаються зі створення атмосфери довіри. Цей клімат створюється діями з боку організації, відбиваючи її искреннее прагнення служити всім зацікавленим сторонам і громадськості. Одержувач повинен довіряти відправникові й перебувати у впевненості, що той краще всіх розбирається в освітлюваному предметі.
|
2. Контекст. Програма інформування повинна відповідати реаліям навколишнього середовища. Засоби масової інформації — не більш ніж доповнення до слів і справ повсякденного життя. Контекст переданої інформації повинен забезпечувати участь громадськості й зворотний зв'язок. Він повинен не суперечити повідомленню, а підкріплювати його. Ефективна інформаційна кампанія вимагає адекватного соціального оточення, що у великому ступені може бути забезпечено інформаційними каналами.
|
3. Зміст. Повідомлення повинне мати сенс для одержувачів; воно повинне бути сумісне з їхньою системою цінностей. Воно повинне корелювати із ситуацією одержувача. У цілому громадськість вибирає ті інформаційні повідомлення, які здаються їй сулящими особливо привабливої перспективи. Аудиторія визначається змістом повідомлення.
|
4. Ясність. Повідомлення повинне бути викладене як можна простіше. Слова, використовувані в ньому, повинні мати для одержувачів той же зміст, що й для відправника. Складні теми повинні бути зведені до простих і зрозумілих тем, гаслам або стереотипам. Чим довше шлях повідомлення, тим воно повинне бути простіше. Організація повинна говорити багатьма голосами, але в унісон.
|
5. Безперервність і послідовність. Інформаційна кампанія нескінченний процес. Щоб донести до адресата якесь повідомлення потрібно його повторення. Повторення того самого — з невеликими варіаціями — допомагає як навчанню, так і переконанню. Інформація, що поставляється, повинна бути переконливою й не містити внутрішніх протиріч.
|
6. Канали. Варто використовувати вже існуючі канали інформування — ті канали, які одержувачі знають і поважають. Створення нового каналу звичайно сполучено із труднощами й віднімає чимало часу й грошей. Різні канали забезпечують різну дію й працюють із різною ефективністю на різних стадіях процесу дифузії. Щоб досягти цільових аудиторій, використовуються вибіркові (селективні) канали. Громадськість асоціює різні цінності з багатьма комунікаційними каналами.
|
7. Можливості аудиторії. При передачі інформації варто брати до уваги можливості аудиторії. Найбільш ефективною є така інформаційна кампанія, що потребує від одержувача мінімуму зусиль. Тут ураховуються фактори корисності, звички, здатності аудиторії читати й сприймати прочитане, а також уже наявні в аудиторії знання.
|