Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Найважливіших пунктів Рк-Комунікацій.

РЕЗЮМЕ

1. Довіра. Будь-яка інформаційна кампанія починаються зі створення атмосфери довіри. Цей клімат створюється діями з боку організації, відбиваючи її искреннее прагнення служити всім зацікавленим сторонам і громадськості. Одержувач повинен довіряти відправникові й перебувати у впевненості, що той краще всіх розбирається в освітлюваному предметі.
2. Контекст. Програма інформування повинна відповідати реаліям навколишнього середовища. Засоби масової інформації — не більш ніж доповнення до слів і справ повсякденного життя. Контекст переданої інформації повинен забезпечувати участь громадськості й зворотний зв'язок. Він повинен не суперечити повідомленню, а підкріплювати його. Ефективна інформаційна кампанія вимагає адекватного соціального оточення, що у великому ступені може бути забезпечено інформаційними каналами.
3. Зміст. Повідомлення повинне мати сенс для одержувачів; воно повинне бути сумісне з їхньою системою цінностей. Воно повинне корелювати із ситуацією одержувача. У цілому громадськість вибирає ті інформаційні повідомлення, які здаються їй сулящими особливо привабливої перспективи. Аудиторія визначається змістом повідомлення.
4. Ясність. Повідомлення повинне бути викладене як можна простіше. Слова, використовувані в ньому, повинні мати для одержувачів той же зміст, що й для відправника. Складні теми повинні бути зведені до простих і зрозумілих тем, гаслам або стереотипам. Чим довше шлях повідомлення, тим воно повинне бути простіше. Організація повинна говорити багатьма голосами, але в унісон.
5. Безперервність і послідовність. Інформаційна кампанія нескінченний процес. Щоб донести до адресата якесь повідомлення потрібно його повторення. Повторення того самого — з невеликими варіаціями — допомагає як навчанню, так і переконанню. Інформація, що поставляється, повинна бути переконливою й не містити внутрішніх протиріч.
6. Канали. Варто використовувати вже існуючі канали інформування — ті канали, які одержувачі знають і поважають. Створення нового каналу звичайно сполучено із труднощами й віднімає чимало часу й грошей. Різні канали забезпечують різну дію й працюють із різною ефективністю на різних стадіях процесу дифузії. Щоб досягти цільових аудиторій, використовуються вибіркові (селективні) канали. Громадськість асоціює різні цінності з багатьма комунікаційними каналами.
7. Можливості аудиторії. При передачі інформації варто брати до уваги можливості аудиторії. Найбільш ефективною є така інформаційна кампанія, що потребує від одержувача мінімуму зусиль. Тут ураховуються фактори корисності, звички, здатності аудиторії читати й сприймати прочитане, а також уже наявні в аудиторії знання.

 


Читайте також:

  1. Благоустрій та утримання території населених пунктів.
  2. Вибір території, населених пунктів, підприємств торгівлі.
  3. Види земель населених пунктів, їх межі. Встановлення та зміни меж населених пунктів.
  4. Визначення теплових навантажень для житлових районів населених пунктів.
  5. ГІГІЄНА ГРУНТУ ТА ОЧИЩЕННЯ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ
  6. З якою переіодичністю проводять планові огляди трансформатор­них пунктів ?
  7. Загальна норма вивантаження підрозділяється по родах вагонів, з неї виділяють вивантаження найважливіших вантажів.
  8. Килимарство – один із найважливіших видів прикладного мистецтва мусульманського світу.
  9. Коефіцієнти структурних зрушень розподілу великих і середніх підприємств паливної промисловості України за формами власності за 1997—1998 роки, процентних пунктів
  10. Наскрізні геоінформаційні технології грошової оцінки земель населених пунктів
  11. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНИХ ЗОН НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Традиційні критерії, застосовувані для формування повідомлення для ЗМИ | ЕТАП 4. КОНТРОЛЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.