Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЕТАП 4. КОНТРОЛЬ

IV. Оцінка програми. Вона складається із двох напрямків:

плани оцінки, у яких заздалегідь розробляються об'єктивні критерії оцінки майбутніх дій;

зворотний зв'язок і план перегляду програми, у якому пропонуються варіанти змін відповідно до одержуваних оцінок. При цьому, щоб зробити оцінку більше реальною, впроваджуються рівні, що дозволяють відрізнити число переданих повідомлень (яким ми звичайно пишаємося) від числа людей, які дійсно змінили своє поводження.

Загалом контроль за виконанням ПР-програми має здійснюватися за такими критеріями:

бюджет: виконання ПР-діяльності у межах запланованих фінансових і часових можливостей;

відомість: зростання відомості підприємства серед певних аудиторій;

відносини: зміни у ставленні аудиторії до підприємства;

інформування суспільства: рівень охоплення і тон заходів ПР підприємства у ЗМІ;

становище: місце підприємства на ринку по відношенню до конкурентів;

•зворотний зв'язок: кількість замовлень, отриманих у результаті проведення ПР-кампанії;

ціна ПР-акції: сума коштів, яку вкладає підприємство у проведення ПР-акції;

збут: зміна обсягів збуту або ціни, викликана виключно ПР-діяльністю.

Процес оцінювання програми ПР можна подати за схемою, наведеною на рис. 2.

Рівні та етапи оцінювання ПР-програми унаочнює рис. 3.

Критерії і методи оцінювання реалізації і впливу ПР-програми зведено у табл. 4.

Критерії Методи Характеристика методів
ОЦІНКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПР-ПРОГРАМИ
Підрахунок кількос­ті публікацій. Підрахунок кількості поширених прес-релізів. Підрахунок переда­них ЗМІ повідом­лень. Охопленим аудито­рії як реальної, так і потенційної. Підрахунок кількос­ті інших публічних ПР-заходів Щоденник Вимагає від членів певної родини ведення постійного щоденника, в який щодня заносять відомості про всі переглянуті і прослухані програми. Вада: на такі дослідження погоджуються люди певних соціальних прошарків
    Реєстрація Дає можливість в автоматичному режимі реєструва­ти, на який канал налаштований телевізор або радіо­приймач і в який час. Інформація по телефонній лінії передасться на центральний комп'ютер. Вади: — неможливо визначити, скільки людей у даний момент дивиться телевізор і чи дивляться вони його взагалі; — потребує додаткового устаткування; — потребує наявності індивідуального телефонного номера; — дорогий.
  Аудіометр Кожному члену родини надасться власна кнопка ауді­ометра, яку він натискає щоразу, коли бажає подиви­тися телевізор. Аудіометр реєструє, хто, в який час і що дивиться. Ця інформація по телефонній лінії пе­редається на центральний комп'ютер. Вади — такі самі, як і попереднього методу; — дорожчий від попереднього методу; — членам родини швидко набридає щоразу натискувати персональні кнопки
    Телефонне опитування Проводяться щоразу під час або після закінчення пев­ної передачі для визначення розміру, складу та інших характеристик аудиторії. Вади: — наявність автовідповідачів; — небажання відповідати дозвонювачу
ОЦІНКА ВПЛИВУ ПР-ПРОГРАМИ
Про що люди змогли дізнатися під час реалізації програми; Яка частина людей сприйняла сутність повідомлення? Яка частина людей запам'ятала повідомлення? На поведінку якої частини людей повідомлення вплинуло? Опитування  
    Прямого спостереження Застосування на певних ПР-заходах турникетів, підрахунок учасників, встановлення лічильників телефонних дзвінків і поштових повідомлень, участь спостерігача в діяльності контрольованої групи
    Непрямого спостереження Вивчення журналів реєстрації відвідувачів у різних суспільних закладах; заповнення бібліотечних фор­мулярів; спостереження за відвідувачами виставок, біля яких стендів їх найбільше, тощо
Оцінка ефективності окремих ПР-заходів
Захід Критерій оцінювання
Прес-реліз Загальна кількість опублікованих матеріалів на основі прес-релізу
Прес-конференція Чисельність журналістів, які прийшли; атмосфера прес-конференції; загальне враження керівників підприємства після конференції; враження журналістів, загальна кількість «швидких» публікацій після проведення конференції
Прес-клуб Атмосфера заходу; враження керівників і запрошених журналіс­тів, кількість «швидких» публікацій і доброзичливих слів від журналістів на наступний день
Інтерв'ю .. ' < Враження керівника (співробітника), в якого брали інтерв'ю, враження журналіста, чи було опубліковано інтерв'ю та чи спо­добалось воно тому, в кого його брали
           

 

 


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  7. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  8. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  9. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  10. Валютний контроль
  11. ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  12. Ветеринарно-санітарний контроль кормів і води




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Найважливіших пунктів Рк-Комунікацій. | Планування, організація й здійснення ПР складається з 4-х етапів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.