Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Планування, організація й здійснення ПР складається з 4-х етапів.

Лекція 3. Планування, організація та здійснення ПР.

ЕТАПИ І РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ ПР-ПРОГРАМИ

підготовка
 
 

 

 

 

 

 

I. Визначення проблеми.

II. Планування й програмування.

III. Дія й комунікація.

IV. Оцінка програми.

 

1. Визначення проблем ПР. Цей етап містить у собі перевірку й контроль знань, думок, установок і поведінки тих, хто так чи інакше пов'язаний з діяльністю й політикою організації й на кого ця діяльність і політика впливає. По суті, це є "розвідувальною" функцією організації (або функцією збору інформації). Відповідаючи на запитання "Що відбувається?", вона забезпечує основу для всіх наступних етапів процесу вирішення проблем.
 
2. Планування й програмування. Інформація, зібрана на першому етапі, дозволяє виділити суспільні групи, які повинні бути охоплені програмою, установити цілі програми, виробити стратегії дій і комунікацій, тактику програми. Прийняття цих рішень включає використання результатів аналізу інформації, зібраної на першому етапі, при формуванні політики й програм даної організації. Цей другий етап процесу повинен дати відповідь на питання: "Що ми повинні змінити, зробити або сказати з урахуванням того, що нам стало відомо про ситуацію?"
 
3. Вживання заходів і здійснення комунікацій. Третій етап процесу рішення проблеми пов'язаний з реалізацією програми дій і комунікацій, спрямованої на досягнення певних цілей по кожнійій із суспільних груп, що повинне забезпечити виконання програмної мети. Виконуючи третій етап, необхідно відповісти на питання: "Хто, коли, де і як повинен зробити й сказати це?"
 
4. Оцінка програми. Останній етап процесу вирішення проблеми пов'язаний з оцінкою підготовки, реалізації й результатів виконання програми. "Настроювання" програми виконується по ходу її реалізації на основі сигналів зворотного зв'язку, що показують ефективність роботи програми. Виконання програми триває або припиняється після одержання відповіді на питання: "Як у нас ідуть (ішли) справи?"

 

 


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  7. Адміністративно-територіальна організація
  8. Алгоритм здійснення купівлі
  9. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  10. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  11. Бізнес-планування, його суть та призначення
  12. Бюджетне регулювання, його сутність та методи здійснення




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕТАП 4. КОНТРОЛЬ | Ситуаційний аналіз.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.