МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація системи управління безпекою життєдіяльності на регіональному рівніСистему управління галуззю щодо забезпечення безпеки життєдіяльності складають органи державного управління, які поділяються на органи загальної, спеціальної та галузевої компетенції. До органів загальної компетенції відносять Верховну Раду та Кабінет міністрів України. Органи спеціальної компетенції уповноважені контролювати діяльність підприємств, установ організацій з питань охорони праці, охорони здоров’я, навколишнього середовища. До цих органів належать: Національна Рада з питань безпечної життєдіяльності населення (створена 1993р). До її завдань входить розроблення та реалізація державної політики в галузі охорони життя людей на виробництві та в побуті, профілактики побутового та виробничого травматизму; міністерство екології та природних ресурсів (Державний комітет з ядерного регулювання – центральний орган виконавчої влади на базі Головної державної інспекції з нагляду за ядерною безпекою та Департаментом ядерного регулювання). Здійснює державний контроль у галузі охорони навколишнього середовища. міністерство праці та соціальної політики (Державний комітет з нагляду за охороною праці, створено 1993р). Здійснює державну експертизу умов праці, атестацію робочих місць, бере участь у розробці нормативних актів з охорони праці. На цей Державний комітет покладено функції із здійснення комплексного управління охороною праці, в тому числі й державний нагляд за охороною праці. Для створення нормативної бази з питань охорони праці створено Державний реєстр міжгалузевих нормативних актів про охорону праці. Питання для самоконтролю: 1. Зазначте законодавчу базу щодо забезпечення безпеки життєдіяльності України.
Список рекомендованої літератури: основна література: 1. Піскун І.П. Безпека життєдіяльності. – Суми: В-во „Університетська книга”. – 1999. – 301с; 2. ; Безпека життєдіяльності людини: Навч. посібник./ Під ред. В.М. Лапіна. – Л.: ЛБК. – 1999. – 184с; 3. Безпека життєдіяльності людини: Навч. посібник./ Під ред. В.М. Лапіна. – Л.: ЛБК. – 2002. – 204с; 4. Безопасность жизнедеятельности: Учебн. пособ./ Под ред. О.Н. Русака. – СПб: ЛТА. – 1996. – 231с; 5. Безпека життєдіяльності: Навч. посібн./ Під ред. М.П. Купчика, М.М. Яцюка. – К. НУХТ. – 2004 – 370c.
додаткова література: 1. Пелих В.М., Василик О.І., Слободян О.П. Безпека життєдіяльності: Метод. вказівки до виконання лабораторних робіт. – К. УДУХТ – 1998. – 32с; 2. М.М. Яцюк, О.П. Слободян, О.І. Прокопенко, В.М. Пелих. Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи №4 „Визначення вмісту хімічних отруйних речовин у навколишньому середовищі”. – К. УДУХТ – 2000. – 12с; 3. Яцюк М.М., Купчік М.П., Слободян О.П. Безпека життєдіяльності: Метод. вказівки до виконання контрольної роботи для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчання. – К.: УДУХТ – 2000. – 14с; 4. Слободян О.П., Василик О.І. Безпека життєдіяльності:: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольної роботи для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчання. – К.: УДУХТ – 1999. – 12с; 5. Слободян О.П., Пушанко Н.М. Безпека життєдіяльності: Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчання. – К.: НУХТ, 2002; 6. Слободян О.П., Пушанко Н.М., Бойко С.А. Безпека життєдіяльності: Метод. вказівки до виконання контрольної роботи „Оцінка хімічної обстановки” для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчання. К.: НУХТ – 2002; 7. Яцюк М.М., Слободян О.П., Прокопенко О.І., Нещадим Л.П. Безпека життєдіяльності: Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи за темою: „Радіаційна безпека та протирадіаційний захист населення” для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання. К.: НУХТ – 2004; 8. Пушанко Н.М., Слободян О.П., Нещадим Л.П., Бойко С.А,, Безпека життєдіяльності: Конспект лекцій з дисципліни для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання. – К. – НУХТ – 2004.
План лекцій: Лекція 1 Теоретичні основи дисципліни „Безпека життєдіяльності”: 1. Предмет і основні завдання дисципліни. 2. Аксіома про потенційний характер небезпеки. 3. Класифікація небезпек. 4. Ризик. Поняття допустимого ризику. Методи визначення ризику. Лекція 2 Небезпеки радіаційного походження: 1. Джерела іонізуючих випромінювань. 2. Активність. Закон радіоактивного розпаду. 3. Контроль забруднення сировини на харчових підприємствах. Лекція 3 Техногенні небезпеки фізичного походження: 1. Загальна характеристика техногенних небезпек. 2. Небезпеки механічного походження на підприємствах харчової промисловості. 3. Механічні коливання. (Вібрація, шум, інфразвук, ультразвук) Лекція 4 Техногенні небезпеки електромагнітного походження: 1. Основні властивості електромагнітних випромінювань. 2. Класифікація та джерела електромагнітних випромінювань. 3. Вплив на людину та основні засоби захисту. Лекція 5 Екологічні небезпеки: 1. Забруднення навколишнього середовища. 2. Джерела забруднення атмосфери гідросфери та ґрунтів. 3. Вплив виробничої та побутової діяльності людини на довкілля. Лекція 6 Хімічні небезпеки: 1. Характеристика і класифікація хімічних речовин. Сильнодіючі отруйні речовини (СДОР), що використовуються харчових підприємствах. 2. Дія на людину важких металів, отрутохімікатів та СДОР. 3. Характеристика хімічно небезпечних об’єктів на території України. Лекція 7 Соціальні небезпеки: 1. Загальні закономірності виникнення соціальних небезпек. 2. Наркоманія. 3. Алкоголізм та самогубства. Лекція 8 Природні небезпеки: 1. Загальна характеристика природних небезпек. 2. Літосферні, атмосферні та гідросферні небезпеки. 3. Захист населення у разі виникненні надзвичайних ситуацій. Лекція 9 Організація та управління безпекою життєдіяльності: 1. Законодавча база щодо забезпечення безпеки життєдіяльності в Україні. 2. Організація системи управління безпеки життєдіяльності на регіональному рівні. Читайте також:
|
||||||||
|