МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОБОТИ З ОПОРНИМ КОНСПЕКТОМОпорний конспект лекцій з дисципліни «Кулінарна етнологія» розроблений для студентів напрямку підготовки 6.051701 «Харчові технології та інженерія», 05170113 «Технології в ресторанному господарстві». Дана дисципліна є однією із професійно-орієнтованих у програмі підготовки фахівців ресторанного господарства, сфери обслуговування та туризму. Вона займає провідне місце у підготовці висококваліфікованих спеціалістів, обізнаних у кулінарній етнології народів світу, як в одній із найважливіших ланок підвищення конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства. Використовуючи наукові методи, принципи студенти повинні навчитися знаходити оптимальні рішення, реалізація яких передбачається як у поточному періоді, так і в перспективі з метою розширення асортименту послуг і впровадження інноваційних технологій та туристичних послуг у сфері обслуговування. Метою вивчення дисципліни «Кулінарна етнологія» є: – вивчення традицій та особливостей етнічних технологій в різних країнах світу; – ознайомлення з факторами, які впливають на кулінарні традиції різних країн світу; – вивчення основних напрямів розвитку та впровадження кулінарних етнічних технологій закладах ресторанного господарства; – вивчення сучасної термінології, яка використовується в технологічних процесах із впровадженням етнічних технологій; – ознайомлення із класифікацією сучасних напрямів, які охоплюють кулінарну етнологічну особливість; – розглядання особливостей етнології у виробництві страв, виробів у різних країнах світу. Завданням дисципліни є вивчення особливостей національних кулінарних традицій та уподобань, набуття навичок щодо складання меню з врахуванням режиму харчування та еногастрономічних поєднань для туристів з різних країн, а також вміння оформлювати, подавати страви у закладах ресторанного господарства, враховуючи національні традиції. Опорний конспект лекцій складається із методичних рекомендацій, 14 тем, запитань та завдань для самоперевірки до кожної теми. В опорному конспекті лекцій і питання до них викладено у логічній послідовності зі стислим текстовим супроводженням. На початку кожної лекції наводяться план та основні поняття, що зустрічаються в ній, а в кінці – контрольні питання та завдання для перевірки засвоєних знань. Під час використання опорного конспекту передбачено подальше самостійне опрацювання матеріалу. Для поглибленого вивчення матеріалу конспекту студент повинен використовувати рекомендовану літературу, наведену до кожної лекції. Загальний список інформаційних джерел надається в кінці конспекту. Читайте також:
|
||||||||
|