МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
ПОЯСНЮВАЛЬНА запискаРОБОЧА ПРОГРАМА з «ІсторіЇ українИ» Для спеціальності: 7.12010001 «Лікувальна справа», 7.12010002 «Педіатрія», 7.12010003 «Медико-профілактична справа», 7.12010005 «Стоматологія». Факультет: Медичний, стоматологічний Форма навчання: денна Кафедра суспільних наук Нормативні дані
Робочу програму уклала к.і.н., доцент Подкупко Т.Л. на підставі типової навчальної програми МОЗ України «Історія України». – К., 2010. Робочу програму обговорено на засіданні кафедри суспільних наук ОНМедУ 2013 р., протокол № . Т. в. о. зав.кафедри, к.філол.н., доц. ____________ О.О. Сікорська
Програму ухвалено на засіданні предметної циклової методичної комісії з гуманітарних дисциплін “ ___” ___________ 2013р., Протокол № __. Голова предметної циклової методичної комісії з гуманітарних дисциплін к.філол.н., доц.____________ Г.Г.Єрьомкіна.
Програму затверджено на засіданні Центральної Координаційно-методичної Ради університету “ ___” ____________ 2013р., Протокол № __.
Одеса – 2013
Програма з «Історії України» для вищих медичних закладів освіти України ІІІ-ІV рівнів акредитації складена для спеціальностей 7.12010001 “Лікувальна справа”; 7.12010002 “Педіатрія”; 7.12010003 “Медико-профілактична справа”; 7.12010005«Стоматологія» у відповідності до гуманітарної та соціально-економічної підготовки (освітньої орієнтації), затвердженими наказом МОН України від 16.04.03 № 239, експериментальним навчальним планом, розробленим на принципах Європейської кредитно-трансферної системи (ЕСТS) і затвердженим наказом МОЗ України від 31.01.2005, № 52. Кінцеві цілі з дисципліни однакові для всіх спеціальностей і тому складена програма з «Історії України» для зазначених спеціальностей буде єдина. Вивчення «Історії України» здійснюється на 1-му році навчання. Програма структурована на теми у відповідності з вимогами “Рекомендацій щодо розроблення навчальних програм навчальних дисциплін” (наказ МОЗ України від 12.10.2004 р. № 492 ) та на підставі виконання наказу МОЗ України від 19.10.2009 р. № 749 та від 19.10.2009 р. № 750). Організація навчального процесу здійснюється за кредитно-модульною системою відповідно до вимог Болонського процесу. «Історія України» як навчальна дисципліна спрямована на: - розуміння і сприйняття української ідеї; - сприяння розбудові державної незалежності; - засвоєння національних цінностей: української культури, мови, прищеплення шанобливого ставлення до історичної пам’яті; - патріотичне виховання тощо. Видами навчальної діяльності студентів згідно з навчальним планом є аудиторна та самостійна роботи студентів (СРС). Теми розкривають проблемні питання дисципліни: 1) Розширення знань з історії України; 2) Усвідомлення ролі і значення історичного минулого в духовній спадщині українського народу; 3) Опрацювання основних проблем державотворення; 4) Відновлення історичної правди; 5) Реабілітація видатних культурних, політичних, наукових діячів тощо.
МЕТА ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Навчальна метавикладання «Історії України» сприяє вивченню і розумінню вітчизняної історії у загальнолюдському контексті; допомагає зрозуміти процеси еволюції народу і держави від первісної епохи до сьогодення; орієнтує студента в основних закономірностях суспільного, громадського і цивілізаційного розвитку та тлі особливостей епох і регіонів; дозволяє збагнути єдність українського етносу у його етнографічній, культурній, мовній, економічній різноманітності. Виховна мета викладання дисципліни сприяє розширенню світогляду студента, розвиває почуття поваги, гордості та шанобливості до вітчизняної історії і культури; допомагає збагнути унікальність України в загальносвітовому історичному процесі. Медицина – одна з пріоритетних галузей в Україні, а тому виховати національно-патріотичний дух в студентів медичних ВНЗ – державний обов’язок. Основна мета вивчення дисципліни полягає в тому, щоб на основі здобутих знань студенти могли орієнтуватись в основних подіях історії України, вміли описати головні тенденції і динаміку вирішення різноманітних проблем, показати місце і значення України в історичному розвитку людства. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|