МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
ПОЯСНЮВАЛЬНА запискаРОБОЧА ПРОГРАМА з «ІсторіЇ українИ» Для спеціальності: 7.12010001 «Лікувальна справа», 7.12010002 «Педіатрія», 7.12010003 «Медико-профілактична справа», 7.12010005 «Стоматологія». Факультет: Медичний, стоматологічний Форма навчання: денна Кафедра суспільних наук Нормативні дані
Робочу програму уклала к.і.н., доцент Подкупко Т.Л. на підставі типової навчальної програми МОЗ України «Історія України». – К., 2010. Робочу програму обговорено на засіданні кафедри суспільних наук ОНМедУ 2013 р., протокол № . Т. в. о. зав.кафедри, к.філол.н., доц. ____________ О.О. Сікорська
Програму ухвалено на засіданні предметної циклової методичної комісії з гуманітарних дисциплін “ ___” ___________ 2013р., Протокол № __. Голова предметної циклової методичної комісії з гуманітарних дисциплін к.філол.н., доц.____________ Г.Г.Єрьомкіна.
Програму затверджено на засіданні Центральної Координаційно-методичної Ради університету “ ___” ____________ 2013р., Протокол № __.
Одеса – 2013
Програма з «Історії України» для вищих медичних закладів освіти України ІІІ-ІV рівнів акредитації складена для спеціальностей 7.12010001 “Лікувальна справа”; 7.12010002 “Педіатрія”; 7.12010003 “Медико-профілактична справа”; 7.12010005«Стоматологія» у відповідності до гуманітарної та соціально-економічної підготовки (освітньої орієнтації), затвердженими наказом МОН України від 16.04.03 № 239, експериментальним навчальним планом, розробленим на принципах Європейської кредитно-трансферної системи (ЕСТS) і затвердженим наказом МОЗ України від 31.01.2005, № 52. Кінцеві цілі з дисципліни однакові для всіх спеціальностей і тому складена програма з «Історії України» для зазначених спеціальностей буде єдина. Вивчення «Історії України» здійснюється на 1-му році навчання. Програма структурована на теми у відповідності з вимогами “Рекомендацій щодо розроблення навчальних програм навчальних дисциплін” (наказ МОЗ України від 12.10.2004 р. № 492 ) та на підставі виконання наказу МОЗ України від 19.10.2009 р. № 749 та від 19.10.2009 р. № 750). Організація навчального процесу здійснюється за кредитно-модульною системою відповідно до вимог Болонського процесу. «Історія України» як навчальна дисципліна спрямована на: - розуміння і сприйняття української ідеї; - сприяння розбудові державної незалежності; - засвоєння національних цінностей: української культури, мови, прищеплення шанобливого ставлення до історичної пам’яті; - патріотичне виховання тощо. Видами навчальної діяльності студентів згідно з навчальним планом є аудиторна та самостійна роботи студентів (СРС). Теми розкривають проблемні питання дисципліни: 1) Розширення знань з історії України; 2) Усвідомлення ролі і значення історичного минулого в духовній спадщині українського народу; 3) Опрацювання основних проблем державотворення; 4) Відновлення історичної правди; 5) Реабілітація видатних культурних, політичних, наукових діячів тощо.
МЕТА ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Навчальна метавикладання «Історії України» сприяє вивченню і розумінню вітчизняної історії у загальнолюдському контексті; допомагає зрозуміти процеси еволюції народу і держави від первісної епохи до сьогодення; орієнтує студента в основних закономірностях суспільного, громадського і цивілізаційного розвитку та тлі особливостей епох і регіонів; дозволяє збагнути єдність українського етносу у його етнографічній, культурній, мовній, економічній різноманітності. Виховна мета викладання дисципліни сприяє розширенню світогляду студента, розвиває почуття поваги, гордості та шанобливості до вітчизняної історії і культури; допомагає збагнути унікальність України в загальносвітовому історичному процесі. Медицина – одна з пріоритетних галузей в Україні, а тому виховати національно-патріотичний дух в студентів медичних ВНЗ – державний обов’язок. Основна мета вивчення дисципліни полягає в тому, щоб на основі здобутих знань студенти могли орієнтуватись в основних подіях історії України, вміли описати головні тенденції і динаміку вирішення різноманітних проблем, показати місце і значення України в історичному розвитку людства. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|