Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль 1

«Історія україни»

Змістовий модуль 1

Історія України від найдавніших часів до початку ХХ ст.

Тема 1. Вступ. Предмет, мета, основні завдання курсу “Історія України“. Найдавніші часи на території сучасної України (кам’яна доба).

Тема 2. Найдавніші часи на території сучасної України (бронзова та ранньозалізна доба).

Тема 3.Ранньофеодальна Київська держава.

Тема 4. Галицько-Волинська держава.

Тема 5. Українські землі наприкінці ХІV - першій половині XVII ст. Українське козацтво.

Тема 6. Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.

Тема 7. Українська Козацько-Гетьманська держава (середина XVII - XVIII ст.)

Тема 8. Українські землі у складі Російської імперії.

Тема 9. Українські землі у складі Австро-Угорської імперії.

Змістовий модуль 2

Історія України ХХ – початку ХХІ ст.

 

Тема 10. Визвольні змагання 1914 – 1920-ті рр.

Тема 11. Україна у міжвоєнні роки (1920-1930-ті рр.)

Тема 12. Україна під час другої світової війни (1939-1945).

Тема 13. Україна наприкінці 1940-х – на початку 1980 –х рр.

Тема 14. Національно-державне відродження України (кінець 80-х років ХХ – початок ХХІ ст.)

 

 

2. Структурований план підготовки з дисципліни

“ІСТОРІЯ УКРАЇНИ”

Структура навчальної дисципліни Кількість годин, з них Рік нав-чання Вид контролю
Всього год./кре-дитів Аудиторних СРС
Лек-цій Практ. занять
Модуль 1 90/3  
Змістовий модуль 1 Історія України від найдавніших часів до початку ХХ ст.   Опитування, обговорення рефератів, поурочні тести, творчі завдання.
Змістовий модуль 2 Історія України ХХ – початку ХХІ ст.   Опитування, обговорення рефератів, поурочні тести, творчі завдання.

 

 

Кінцеві цілі модулю «Історія України»

 

- Знання історичних епох та основних характеристик розвитку України протягом кожної з них,

- Знати основні історичні дати в історії України,

- Аналізувати діяльність видатних діячів української історії,

- Усвідомлення значущості рідної історії і патріотичні прагнення внести свій внесок у розвиток країни.

3. ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Змістовий модуль 1.

Історія України від найдавніших часів до ХХ ст.

Конкретні цілі:

- Інтерпретувати та аналізувати закономірності історичного розвитку українського народу.

- Розуміти значення історичних джерел і вміти їх використовувати для вивчення історичного минулого.

- Усвідомлювати значення традицій, звичаїв регіону в контексті духовних потреб людини.

 

Тема 1. Вступ. Предмет, мета, основні завдання курсу «Історія України». Найдавніші часи на території сучасної України (кам’яна доба).

Історія як наука. Предмет, мета, основні завдання курсу «Історія України», його місце в системі вузівського навчання. Місце історії України в європейській і світовій історії. Наукова основа періодизації історії України. Концепції історії України у вітчизняній історіографії. Характеристика основних джерел, літератури з історії України. Періоди історії України, характеристика основних етапів.

Час появи людини на території України. Кам’яний вік. Виникнення родового ладу. Скотарство і землеробство. Трипільська культура.

 

Тема 2. Найдавніші часи на території сучасної України

(бронзова та ранньозалізна доба).

Бронзовий вік. Кіммерійці, скіфи, сармати. Грецька колонізація Північного Причорномор’я. Готи, гуни, анти. Стародавні східні слов’яни.

Тема 3. Ранньофеодальна Київська держава.

Передумови утворення феодальної держави на Русі. «Норманська теорія» походження Київської Русі та її оцінка в сучасній історіографії. Соціально-економічний і політичний лад. Політика перших князів. Ольга. Святослав. Володимир. Історичне значення прийняття християнства. Ярослав Мудрий. Володимир Мономах. Початок формування українського народу. Походження національної символіки.


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Друга модульна контрольна робота
  4. Друга модульна контрольна робота
  5. За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
  6. За кредитно-модульною системою
  7. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  8. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  9. Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу
  10. Заліковий модуль 2. ТЕХНОЛОГІЇ ВЕДУЧИХ ГАЛУЗЕЙ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА
  11. Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки
  12. Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки




Переглядів: 789

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОЯСНЮВАЛЬНА записка | Тема 4. Галицько-Волинська держава.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.