МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Маркетинг в системі управління фірмою.Невід'ємним напрямом управлінської діяльності є маркетинг(від англійського market- "ринок, збут"). Маркетинг - система вивчення можливостей ринку для задоволення його потреб товарами фірми і отримання прибутку від максимізованого збутупродукції. Суть маркетингурозкривається через його функції, до яких відносять і дві основних: 1) орієнтація фірми на задоволення існуючих і перспективних потреб споживачів; 2) формування і стимулювання попиту на продукцію фірми. Реалізація названих функцій здійснюється за певними принципами маркетингу,серед яких головними є такі: • всебічне вивчення ринку, попиту споживачів, їх смаків і потреб; • пристосування виробництва до вимог споживачів; • стимулювання реалізації товарів і послуг фірми на ринках. З цього випливає девіз маркетингової діяльності: виробляти те, що купується, а не продавати те, що виробляється. Маркетингова діяльністьвключає всі господарські питання, пов'язані з розробкою, випуском і збутом товарів і послуг. До основних видів маркетингової діяльностівідносять: > аналіз зовнішнього ринкового середовища; > аналіз споживачів; > розробка концепції створення нових товарів або модернізації старих; > планування товаропотоків і збуту товарів і послуг; > забезпечення формування і стимулювання попиту на продукцію фірми; > розробка концепції і проведення цінової політики. Цілі фірми і відповідна стратегія маркетингу, як правило, визначаються життєвим циклом товару- маркетингової концепції, згідно з якою будь-який товар у ринковому середовищі проходить фази впровадження (народження), зростання (життя) і спаду (вмирання). Кожна фаза життєвого циклу товару вимагає свого набору інструментів маркетингового впливу на ринок. Найважливішим елементом маркетингу є ціноутворення.Цінова маркетингова політика формується під впливом таких чинників: витрати виробництва, рівень корисності товару для споживачів, сила конкурентів, якість товару, максимізація прибутку фірми. Поряд з названими чинниками, що формують ціну товару, її рівень значною мірою визначається конкретною на даний час метою фірми: зростання прибутку чи розширення або збереження ринкового простору, освоєння нових ринків чи стимулювання попиту на старих і таке інше. Ціна - основний і кінцевий показник успіху маркетингової стратегії. Фірма, що просуває на ринок новий товар, в залежності від своїх цілей, обирає одну із альтернативних стратегій ціноутворення - максимізація прибутку (тоді встановлюється ціна, яка приносить найбільшу грошову виручку - в залежності від рівня еластичності попиту на даний товар) чи проникнення на ринок (тоді встановлюється низька ціна). Якщо товар добре збувається за запланованою ціною - це успіх маркетингової стратегії, якщо ні - це невдача. Читайте також:
|
||||||||
|