Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Параметри і рівень логістичного обслуговування

Важливим критерієм, який дозволяє оцінити систему сервісу, як з позиції постачальника, так і з позиції одержувача послуг, є рівень логістичного обслуговування [3, 21].

Розрахунок даного показника виконують за такою формулою:

де η – рівень логістичного обслуговування;

М – кількісна оцінка теоретично можливого обсягу логістичного сервісу;

т – кількісна оцінка фактично наданого обсягу логістичного сервісу.

Для оцінки рівня логістичного обслуговування обираються най­більш значимі види послуг, тобто послуги, надання яких поєднується із значними витратами, а ненадання – з істотними втратами на рин­ку.

Рівень обслуговування можна оцінювати також, співставляючи час на виконання логістичних послуг, які надаються фактично в про­цесі постачання, з часом, який необхідно було б затратити для надан­ня всього комплексу можливих послуг у процесі того ж постачання. Розрахунок виконують за такою формулою:

де N – кількість послуг, які теоретично можна надати;

п – фактична кількість наданих послуг;

ti час на виконання i-тої послуги.

Таким чином,

– сумарний час, фактично затрачений на надання послуг;

а – час, який теоретично можна затратити на виконання всього комплексу послуг.

До ключових параметрів якості логістичного обслуговування відносять :

- час від отримання замовлення постачальником до постачання продукції споживачу (замовнику);

- гарантовану надійність постачання за будь-яких умов;

- реальну можливість доставки за першою вимогою замовника;

- наявність необхідних запасів у логістичній системі;

- стабільність матеріально-технічного забезпечення клієнтів;

- максимальна відповідність виконання замовлень вимогам клієнтів;

- об’єктивність цін на логістичні послуги;

- зручність подання замовлення в логістичній системі в будь-який час;

- наявність у логістичній системі можливостей надання постійним клієнтам товарних кредитів і прихованих знижок у вигляді логістичних послуг, які надаються безкоштовно.

 


Читайте також:

  1. II рівень
  2. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  3. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  4. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  5. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  6. Аналітичні параметри
  7. Аналітичні параметри
  8. Аналоговий рівень доведення
  9. Артеріальний пульс, основні параметри
  10. Атомарний рівень будови речовини
  11. Багатоканальні системи масового обслуговування
  12. Базовий рівень




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація видів сервісу | Формування підсистеми логістичного сервісу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.