Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Написати програму для обчислення значення функції f (0.8, a) + f (a, b)-f (2a-1, ab), де a, b дійсні числа і

Begin

Замінити вказаний символ на інший

Видалити вказаний символ

Знайти кількість входжень вказаного символа в цей рядок

Ввести рядок

procedure Vvod(var s: string);

function Count (s: string): byte;

procedure DelSl (var s: string);

procedure Zamina (var s: string);

procedure Vvid(var s: string);

begin

write('s='); readln(s);

end;

function Count (s: string): byte;

var i,k: byte; c: char;

begin

k:=0;

write('вкажіть символ для пошуку: '); readln(c);

for i:=1 to length(s) do

if s[i]=c then inc(k);

Count:=k;

end;

procedure DelSl (var s: string);

var i: byte; c: char;

begin

write(' вкажіть символ для видалення: ');

readln(c);

for i:=length(s) downto 1 do

if s[i]=c then delete(s,i,1);

end;

procedure Zamina (var s: string);

var i: byte; c1,c2: char;

begin

write(' вкажіть символ, який треба замінити: '); readln(c1);

write(' вкажіть символ, на який будемо міняти: '); readln(c2);

for i:=1 to length(s) do

if s[i]=c1 then s[i]:=c2;

end;

end;

var str:string; k: byte;

Vvid(str);

k:=Count (str);

writeln('Кількість символів =',k);

DelSl (str);

writeln('Рядок після видалення:');

writeln(str);

Zamina (str);

writeln('Рядок після заміни:');

writeln(str);

readln;

end.

 

 

Program func6;

uses crt;

var a,b,z: real;

function f(x,y:real):real;

begin

f:= (sqr(x)-sqr(y))/(sqr(x)-2*x*y +3*sqr(y) +4);

end;

begin

clrscr;

writeln (' введіть a,b');

readln(a,b);

z:=f(0.8,a)+f(a,b)-f(2*a-1,a*b);

writeln(z:4:2);

readln;

end.

 

IV. Підведення підсумків заняття. (10хв.)

Оцінювання студентів.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Iсторичне значення революції.
  6. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. Абсолютна величина числа позначається символом .
  9. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  10. Автододавання та автообчислення.
  11. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  12. Автоматизація процесу призначення IP-адрес




Переглядів: 811

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід заняття | Предмет економічної теорії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.