Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Написати програму для обчислення значення функції f (0.8, a) + f (a, b)-f (2a-1, ab), де a, b дійсні числа і

Begin

Замінити вказаний символ на інший

Видалити вказаний символ

Знайти кількість входжень вказаного символа в цей рядок

Ввести рядок

procedure Vvod(var s: string);

function Count (s: string): byte;

procedure DelSl (var s: string);

procedure Zamina (var s: string);

procedure Vvid(var s: string);

begin

write('s='); readln(s);

end;

function Count (s: string): byte;

var i,k: byte; c: char;

begin

k:=0;

write('вкажіть символ для пошуку: '); readln(c);

for i:=1 to length(s) do

if s[i]=c then inc(k);

Count:=k;

end;

procedure DelSl (var s: string);

var i: byte; c: char;

begin

write(' вкажіть символ для видалення: ');

readln(c);

for i:=length(s) downto 1 do

if s[i]=c then delete(s,i,1);

end;

procedure Zamina (var s: string);

var i: byte; c1,c2: char;

begin

write(' вкажіть символ, який треба замінити: '); readln(c1);

write(' вкажіть символ, на який будемо міняти: '); readln(c2);

for i:=1 to length(s) do

if s[i]=c1 then s[i]:=c2;

end;

end;

var str:string; k: byte;

Vvid(str);

k:=Count (str);

writeln('Кількість символів =',k);

DelSl (str);

writeln('Рядок після видалення:');

writeln(str);

Zamina (str);

writeln('Рядок після заміни:');

writeln(str);

readln;

end.

 

 

Program func6;

uses crt;

var a,b,z: real;

function f(x,y:real):real;

begin

f:= (sqr(x)-sqr(y))/(sqr(x)-2*x*y +3*sqr(y) +4);

end;

begin

clrscr;

writeln (' введіть a,b');

readln(a,b);

z:=f(0.8,a)+f(a,b)-f(2*a-1,a*b);

writeln(z:4:2);

readln;

end.

 

IV. Підведення підсумків заняття. (10хв.)

Оцінювання студентів.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Iсторичне значення революції.
  6. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. Абсолютна величина числа позначається символом .
  9. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  10. Автододавання та автообчислення.
  11. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  12. Автоматизація процесу призначення IP-адрес




Переглядів: 875

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід заняття | Предмет економічної теорії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.231 сек.