Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Статистичні причини.

Гени модифікатори і основної дії.

Модифікуюча дія генів.

Гени основної дії – визначають розвиток ознаки і властивостей.

Гени модифікатори – можуть ослабляти або підсилювати дію основного гена:

інтенсифікатори – підсилюють, супресори – ослабляють.

 

Генний баланс:

Для повноцінного розвитку особини необхідно, щоб організм мав повний набір генів, дія яких збалансована за рахунок певних кількісних взаємодій. Втрата окремих генів веде до загибелі. Зміна кількості хромосом приводить до негативних відхилень.

 

Критерій х2

Щоб при схрещуванні виявилися всі фенотипові класи, необхідно, щоб різні типи гамет утворювалися рівноімовірно і щоб здійснювалися всі можливі поєднання.

Спостерігаються чисельні співвідношення, які тільки в середньому визначаються законами розщеплювання і незалежного комбінування.

Для визначення можливих відхилень фактичних результатів від теоретично очікуваних використовують х2-розподілення.

- вірогідність співпадання.

Е – кількість особин, яка фактично спостерігається в даному фенотиповому класі;

q – теоретично очікувана кількість;

d = (E – q) – відхилення даних від теоретично очікуваних для кожного фенотипового класу

n’ = n – 1

n_ - кількість ступеней свободи

n – кількість класів.

Якщо відхилення спостерігається частіше, ніж 5%, то воно не випадкове.

Приклад: забарвлення у корів

F1 РР:♀ чорна х чорна ♂

F2 566 чорних : 178 рудих 3 : 1

Фен. класи Очікуване розщеплювання (ідеальні співвідношення) Теоретично очікуване співвідношення Фактично одержане
Чорні 3/4 558 566 8 64 0,115
Руді ¼ 186 178 8 64 0,344
сума 1 744 744 0,459
                           

0,5>0.05

Відхилення від теоретичних значень випадкові, співпадання – закономірні.

Отже, батьківські особини – гетерозиготні.

 

Поправка Йєтса: коли вибірка маленька, і її неможливо збільшити, від віднімають 0,5.

 


Читайте також:

  1. Абсолютні і відносні статистичні величини
  2. Безробіття, його суть та причини. Закон Оукена.
  3. Відхилення від типових чисельних співвідношень і їх причини.
  4. Економіко - статистичні методи нормування
  5. Економічні цикли, їх види та причини.
  6. Елементарні статистичні характеристики
  7. Інфляція, її суть та причини. Антиінфляційна політика.
  8. МАТЕМАТИЧНО-СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ ОПРАЦЮВАННЯ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ДАНИХ
  9. Основні поняття, статистичні критерії та класифікації в оптовій торгівлі
  10. Специфічні статистичні методи.
  11. Статистичні гіпотези та їх різновиди.
  12. Статистичні графіки




Переглядів: 825

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кількісні ознаки. | Розрахунок нормованого відхилення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.