Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Третій рік життя

Другий рік життя

Перший рік життя

Маніпулює іграшкою, яка потрапила в поле зору; виконує найпростіші дії з іграшкою: трясе, роздивляється, жбурляє, стукає, торохкотить тощо; вільно нанизує на стержень кільця пірамідки (довільно*; за допомогою дорослого ставить кубик на кубик.

Фонд "Можу"

На прохання дорослого показує предмети-знаряддя, іграшки, дидактичний матеріал; використовує іграшки-знаряддя за призначенням; діє з предметами-знаряддями в ігровій діяльності (прасує праскою, помішує ложкою тощо*;

Класифікує предмети: іграшки, предмети-знаряддя; співвідносить різнорідні предмети, вибирає з 4-х кольорових тонів 2 заданих тони. Знає і називає 4 кольори відносно предметів: сонечко жовте, огірок зелений; розрізняє і називає предмети за величиною (маленький стільчик, великий стільчик*; складає пірамідку з 3-5 кілець (за розміром*.

 

Фонд "Можу"

Знає і називає предмети найближчого оточення; вказує на частини і ціле у предметах, називає операції праці тата, мами (миє посуд, пере білизну*; на прохання дорослого обирає картини із зображенням вантажного та пасажирського транспорту; виявляє зацікавленість працею дорослих. Виконує прості доручення; диференціює 8 кольорів, добирає 3 кольори; збирає мотрійку, яка складається з 4-х маленьких; добирає геометричну фігуру до її зображення на малюнку; збирає пірамідку з 5-8 кілець (у порядку зменшення розміру кілець*; на прохання кладе предмети в, на, під інший предмет; називає предмети, які подають звуки; збирає головоломки з 3-х частин; добирає за зразком предмети однакової текстури.

 

 

Програмою "Дитина у дошкільні роки" виокремлено розділ "Розвиток пізнавальної сфери" для дітей дошкільного віку, в середині якого є підрозділ "Ознайомлення з предметним довкіллям" для кожної вікової групи (4-7 роки життя*. Зміст ознайомлення дітей з предметним довкіллям за програмою "Дитина в дошкільні роки" подано в таблиці 2.3.

 

Таблиця 2.3.

Зміст ознайомлення дітей з предметним довкіллям за програмою "Дитина в дошкільні роки"

Група Молодший дошкільний вік

Тематика Житло: Рідна домівка. Предмети домашнього вжитку. За межами дитячого садка. Дитячий садок. Вулиця, місто (село*. Засоби пересування та зв'язку. Рукотворний практичний світ. Праця дорослих. Праця дітей. Самообслуговування. Господарсько- побутова праця. Праця у природі. Рідний край. Вулиця. Місто (село*. Країна

Показники компетенції :Знає предмети домашнього вжитку; знає назву міста (села*, де живе; назву вулиці, на якій мешкає дитина. Вміє виявити позитивне ставлення до трудових завдань; знімати та надягати одяг у певний послідовності; виконує прості доручення 3 господарсько-побутової праці; користується іграшками, предметами, адекватно їх призначення.

 


Читайте також:

  1. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  2. А. 5-7 день життя.
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  5. Адаптації до паразитичного способу життя
  6. Анамнез життя
  7. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  8. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  9. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  10. Братства,їх роль в активізації культурного життя 16-17ст.
  11. Братства,їх роль в активізації культурного життя 16-17ст.
  12. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення




Переглядів: 661

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Старший дошкільний вік

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.