З умови задачі відомо, що по 2 колеса було у 5 велосипедах. Можемо знайти скільки колес було у велосипедів? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?
Дізналися, скільки коліс у 5-ти велосипедів і ще 3 колеса на одному велосипеді. Можемо дізнатися скільки всього було коліс? Якою дією? Чому?
Отже, яка 1-ша дія? 2-га дія?
Розбір задачі (аналізом)
Чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі? (Ні)
Чому? Що нам потрібно знати, щоб дати відповідь на запитання?
Ми знаємо скільки коліс на 5 двохколісних велосипедах?
Можемо дізнатися кількість коліс на 5 велосипедах? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?
А тепер можемо дати відповідь на запитання задачі? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?
Отже яка 1-ша дія? 2-га дія?
1) 2 ∙ 5 = 10 (к.)
2) 10 + 3 = 13 (к.)
Відповідь: 13 коліс всього.
Задача 448 (С. 72, Мат-ка 2 кл.)
На пошиття дитячого костюма йде 2 м тканини, а костюма для дорослого – 3 м. Пошили 5 дитячих костюмів і один для дорослого. Скільки метрів тканини витратили на всі костюми?
Задачу читають 3 рази: читає вчитель, самостійно кожен учень, окремий учень.