Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання задачі

Вивчення умови задачі

­ Про що йде мова в задачі?

­ Які були велосипеди?

­ Скільки було двоколісних велосипедів?

­ Скільки було трьохколісних велосипедів?

­ Що запитується в задачі?

Розбір задачі (синтезом)

­ З умови задачі відомо, що по 2 колеса було у 5 велосипедах. Можемо знайти скільки колес було у велосипедів? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?

­ Дізналися, скільки коліс у 5-ти велосипедів і ще 3 колеса на одному велосипеді. Можемо дізнатися скільки всього було коліс? Якою дією? Чому?

­ Отже, яка 1-ша дія? 2-га дія?

Розбір задачі (аналізом)

­ Чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі? (Ні)

­ Чому? Що нам потрібно знати, щоб дати відповідь на запитання?

­ Ми знаємо скільки коліс на 5 двохколісних велосипедах?

­ Можемо дізнатися кількість коліс на 5 велосипедах? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?

­ А тепер можемо дати відповідь на запитання задачі? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?

­ Отже яка 1-ша дія? 2-га дія?

1) 2 ∙ 5 = 10 (к.)

2) 10 + 3 = 13 (к.)

Відповідь: 13 коліс всього.

 

Задача 448 (С. 72, Мат-ка 2 кл.)

На пошиття дитячого костюма йде 2 м тканини, а костюма для дорослого – 3 м. Пошили 5 дитячих костюмів і один для дорослого. Скільки метрів тканини витратили на всі костюми?

Задачу читають 3 рази: читає вчитель, самостійно кожен учень, окремий учень.

  На 1 виріб К-сть костюмів Вся тканина
Дитячі   Дорослі 2 м   3 м 5 к.   1 к. ? ? 3 м

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  11. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  12. Визначення коефіцієнтів рівнянь лінійної регресії для багатофакторної задачі




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обертання площини поляризації. Ефект Фарадея | Розв’язання задачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.