Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання задачі

Розбір задачі

Вивчення умови задачі

Розв’язання задачі

Розбір задачі

Вивчення умови задачі

­ Про що йде мова в задачі?

­ Які шили костюми?

­ Скільки метрів тканини йде на пошиття одного дитячого костюма?

­ Скільки метрів тканини йде на пошиття одного дорослого костюма?

­ Скільки пошили дитячих костюмів?

­ Скільки пошили дорослих костюмів?

­ Про що запитується в задачі?

­ Чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі?

­ Що нам потрібно знати, щоб дати відповідь на запитання?

­ Що нам не відомо?

­ Можемо дізнатися, скільки метрів тканини пішло пішло на пошиття дитячих костюмів? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?

­ Чи знаємо скільки метрів тканини пішло на пошиття дорослих костюмів?

­ Тепер можемо дати відповідь на запитання задачі? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?

­ Отже яка 1-ша дія? 2-га дія?

1) 2 ∙ 5 = 10 (м) – на дорослі костюми;

2) 10 + 3 = 13 (м)

Відповідь: 13 метрів тканини витратили на всі костюми.

 

І. Методика розв’язування першої складеної задачі на ділення

Перша складена задача складається з двох простих: 1-ша – на ділення на рівні частини, 2-га – на знаходження остачі.

Задача 508 (С. 80, Мат-ка 2 кл.)

6 л виноградного соку розлили в 2 банки порівну. З однієї банки відлили 1 л соку. Скільки літрів соку залишилося в цій банці?

Задачу читають 3 рази: читає вчитель, самостійно кожен учень, окремий учень.

В 1 банці К-сть банок Весь сік
Було - ? Відлили – 1 л Залишилося ? 2 б. 6 л

 

­ Про що йде мова в задачі?

­ Скільки було літрів виноградного соку?

­ Що з ним робили?

­ У скільки банок його розлили?

­ Скільки літрів соку відлили з однієї банки?

­ Про що запитується в задачі?

­ Відомо, що 6 л соку розлили в 2 банки порівну. Чи можемо ми дізнатися, скільки літрів соку в одній банці? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?

­ Дізналися, скільки літрів соку в одній банці. Потім за умовою задачі відомо, що 1 л соку з однієї банки відлили. Чи можемо дізнатися, скільки літрів соку в банці залишилося? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?

­ Отже, яка 1-ша дія? 2-га дія?

1) 6 : 2 = 3 (л) – в 1 банці;

2) 3 – 1 = 2 (л)

Відповідь: 2 літри соку залишилося в банці.

Наступна складена задача складається з двох простих: 1-ша – на ділення на рівні частини, 2-га – на збільшення на кілька одиниць.

 

Задача 509 (С. 80, Мат-ка 2 кл.)

2 хлопчики разом знайшли 12 грибів, порівну кожний. Дівчинка знайшла на 4 грби більше, ніж один хлопчик. Скільки грибів знайшла дівчинка?

План розв’язання

1) Скільки грибів знайшов один хлопчик?

2) Скільки грибів знайшла дівчинка?

 

 

3. Заключна частина:

3.1. Загальний висновок.

3.2. Відповіді на запитання студентів.

3.3. Богданович, М. В. Методика викладання математики в початкових класах [Текст] : навч. посіб. / М. В. Богданович, М. В. Козак, Я. А. Король. – 3-є вид., перероб. і доп. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2008. – С. 368 с. (§ 40)

Показати методику над задачами 728, 743, 788 (Мат-ка 2 клас)


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  11. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  12. Визначення коефіцієнтів рівнянь лінійної регресії для багатофакторної задачі




Переглядів: 1413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язання задачі | I. Епоха Відродження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.