Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

Література

ПЛАН

ТЕМА 1.1 КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА В УКРАЇНІ.

Інструкційна карта

Додаток В

Інструменти різьбяра

Додаток Б

Види різьби

Додаток А

 

Прорізна різьба

Домова різьба

Продовження додатку А

Геометрична різьба

Продовження додатку А

Рель’єфна різьба

Продовження додатку А

Об’ємна різьба

Продовження додатку А

Яворівська різьба

 

МОДЕЛЬ РОЗМІР
Долото 13 мм (1/2 дюйми)
Косячок 13 мм (1/2 дюйми)
Стамеска (пряма) 20 мм (3/4 дюйми)
Стамеска (пряма) 13 мм (1/2 дюйми)
Стамеска (пряма) 16 мм (5/8 дюйми)
Стамеска для насічок 3 мм (1/8 дюйми)
Стамеска для насічок 5 мм (3/16 дюйми)
Різець (прямий, кут заточки близько 60') 6 мм (1/4 дюйми)
Стамески (клюкарза і церазик) 10 мм (3/8 дюйми)
Долото 6 мм (1/4 дюйми)
Косячок (загострений в правий бік) 6 мм (1/4 дюйми)
Косячок (загострений в лівий бік) 6 мм (1/4 дюйми)
Стамеска (с лопастним лезом) 8 мм (5/16 дюйми)
Стамеска (с лопастним лезом) 10 мм (3/8 дюйми)
№ п.п Назва операції Ескіз операції Інструменти   Примітка  
Вибрати заготовку розміром 130×60×8 мм     Деревина м’якої породи
Розмітити смужку шириною 5…10 мм   Лінійка, олівець Розмічати вздовж волокон
Побудувати рівносторонні трикутники   Лінійка, олівець  
Надрізати сторони трикутників   Ніж-косяк Дотримува-тись однакової глибини надрізу
Підрізати основи трикутників   Ніж-косяк Носок ножа ставити під кутом 10 -20 о
Перевірити якість роботи      

 

1. Конституційні принципи правового статусу людини і громадянина.

2. Сучасні міжнародно-правові стандарти в галузі прав людини.

3. Конституційні права, свободи та обов’язки людини і громадянина.

4. Система органів та осіб, покликаних забезпечувати права і свободи людини і громадянина в Україні.

 

Студенти повинні знати:

- конституційно-правовий статус людини і громадянина;

- єдність і відмінність поняття “людина”, “громадянин”, “особа”;

- основні принципи правового статусу людини і громадянина;

- особисті, політичні, економічні, соціальні, культурні права та свободи людини і громадянина;

- обов’язки людини і громадянина;

- сучасні міжнародно-правові стандарти в галузі прав людини;

- систему органів та осіб, покликаних забезпечувати права і свободи людини і громадянина.

 

Студенти повинні вміти:

- виховувати в собі активні політичні й духовно-вольові якості;

- враховувати права, свободи та обов’язки людини і громадянина, що закріплені Конституцією України;

- самостійно оцінювати різноманітні явища і факти суспільно-політичного життя у відповідності Конституції України, законів України та інших нормативних актів.

 

Основні поняття:правовий статус людини, права людини, права громадянина особисті права, політичні права, економічні права, соціальні права, екологічні права, культурні права, право на захист, основні обов’язки громадянина.

1. Конституцiя України вiд 28 червня 1996 // Вiдомостi ВР України. -

№ 30, 1996.

2. М.Г.Коваль, В.О.Євченко "Конституцiя України: вивчаємо Основний

Закон" // Миколаїв, 1997

3. Молдован В. В., Мелащенко В. Ф. Конституційне право. - К., 1996

4. Копейчиков В. Правознавство. – К.: Юринком Інтер, 2002.

5. Копейчиков В. Основи конституційного права України.– К.: Юринком Інтер, 1998.

6. Правознавство: Навч.посіб. / За ред. П.Д.Пилипенка. – Львів: Новий Світ-2000, 2003.

 


Читайте також:

  1. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  2. Деякі рекомендації щодо правил поведінки в умовах небезпеки землетрусу
  3. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  4. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  5. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при пожежах
  6. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при пожежах
  7. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  8. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  9. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  10. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю
  11. Завдання, джерела інформації, методичні прийоми і послідовність процедури контролю
  12. Завдання, об’єкти, джерела інформації і методичні прийоми контролю розрахунків




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід уроку | Та завдання для самостійної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.