МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичні рекомендаціїЛітература ПЛАН ТЕМА 1.1 КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА В УКРАЇНІ. Інструкційна карта Додаток В Інструменти різьбяра Додаток Б Види різьби Додаток А
Прорізна різьба Домова різьба Продовження додатку А Геометрична різьба Продовження додатку А Рель’єфна різьба Продовження додатку А Об’ємна різьба Продовження додатку А Яворівська різьба
1. Конституційні принципи правового статусу людини і громадянина. 2. Сучасні міжнародно-правові стандарти в галузі прав людини. 3. Конституційні права, свободи та обов’язки людини і громадянина. 4. Система органів та осіб, покликаних забезпечувати права і свободи людини і громадянина в Україні.
Студенти повинні знати: - конституційно-правовий статус людини і громадянина; - єдність і відмінність поняття “людина”, “громадянин”, “особа”; - основні принципи правового статусу людини і громадянина; - особисті, політичні, економічні, соціальні, культурні права та свободи людини і громадянина; - обов’язки людини і громадянина; - сучасні міжнародно-правові стандарти в галузі прав людини; - систему органів та осіб, покликаних забезпечувати права і свободи людини і громадянина.
Студенти повинні вміти: - виховувати в собі активні політичні й духовно-вольові якості; - враховувати права, свободи та обов’язки людини і громадянина, що закріплені Конституцією України; - самостійно оцінювати різноманітні явища і факти суспільно-політичного життя у відповідності Конституції України, законів України та інших нормативних актів.
Основні поняття:правовий статус людини, права людини, права громадянина особисті права, політичні права, економічні права, соціальні права, екологічні права, культурні права, право на захист, основні обов’язки громадянина. 1. Конституцiя України вiд 28 червня 1996 // Вiдомостi ВР України. - № 30, 1996. 2. М.Г.Коваль, В.О.Євченко "Конституцiя України: вивчаємо Основний Закон" // Миколаїв, 1997 3. Молдован В. В., Мелащенко В. Ф. Конституційне право. - К., 1996 4. Копейчиков В. Правознавство. – К.: Юринком Інтер, 2002. 5. Копейчиков В. Основи конституційного права України.– К.: Юринком Інтер, 1998. 6. Правознавство: Навч.посіб. / За ред. П.Д.Пилипенка. – Львів: Новий Світ-2000, 2003.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|