Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальна характеристика.

ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Курс лекцій

Курс складається з 14 лекцій (28 годин)

Фахівці, які працюватимуть у галузі фізичної культури і спорту, повинні бути педагогами, які знають теорію та мають практичні навички педагогічної роботи з дітьми різних вікових груп – від переддошкільного до старшого шкільного, тобто підліткового та юнацького віку. В даному курсі лекцій ми розкриваємо теорію та методику фізичного виховання дітей середнього та старшого шкільного віку (від V класу до закінчення середнього навчального закладу).

Під час вивчення курсу ми насамперед розкриваємо перед студентами фізичні та психологічні особливості різних вікових періодів дітей віком від 11 до 18 років. Студенти вивчають соціально-педагогічне значення фізичного виховання учнів зазначених вікових періодів, його мету, задачі (окремо для учнів середнього та старшого шкільного віку), спрямування. Так само окремо для учнів середнього та старшого шкільного віку ми подаємо методичні рекомендації щодо фізичного виховання залежно від анатомо-фізіологічних особливостей організму учнів.

Особливе значення в курсі приділяється безпосередній організації процесу фізичного виховання в середньому навчальному закладі (школі). Оскільки основні форми цієї організації приблизно співпадають як у середніх, так і в старших класах, це питання подається одним блоком (з деталізацією відмінностей, що залежать від віку). Студенти ознайомлюються з поняттям державної Програми з фізичної культури, зокрема з новою навчальною Програмою з фізичної культури для учнів V-ІX класів, якою передбачено новий підхід до формування навчального матеріалу, з новими нормативами, принципами поділу учнів на групи тощо.

В наступних лекціях вони ознайомлюються з принципами проведення уроку фізичної культури в V-XII класах. Курсом передбачено навчитися чітко визначати зміст і структуру уроку, класифікувати уроки, визначати їхню максимальну щільність, ефективно готуватися до уроку, розробляти його конспект, звертаючи увагу на вимоги до проведення уроку, його організаційне забезпечення, можливості активізації діяльності учнів. Розглядаються також питання безпеки, контролю, оцінки успішності. У курсі ми подаємо також методичні рекомендації щодо проведення з учнями V-XII класів позаурочної, позакласної, позашкільної роботи з фізичної культури.

Паралельно студенти знайомляться з принципами виконання фізичних вправ, враховуючи вікові особливості дітей, підлітків, юнаків і дівчат, виховання в них відповідних фізичних (а також і інших) якостей, найбільш оптимальними методами такого виховання, що можуть бути застосовані в процесі фізичного виховання учнів середнього та старшого шкільного віку.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  3. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  4. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  5. Афіксальні морфеми. Загальна характеристика
  6. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  7. Валюта: види та характеристика.
  8. Види безробіття та їх характеристика.
  9. Види депозитів та їх характеристика.
  10. Види злочинів проти виборчих, трудових та інших особистих прав і свобод людини і громадянина та їх загальна характеристика.
  11. Види і загальна характеристика нормативних актів
  12. Види і загальна характеристика правових актів.




Переглядів: 790

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань. | Загальна специфіка розвитку школярів у підлітковому та юнацькому віці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.