Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Компоненти тренінгового процесу

(Схема педагогічної взаємодії за Вебером)

 

Тренінговий процес реалізується в межах шести, тісно пов’язаних між собою компонентів, що складають схему педагогічної взаємодії, запропонованої директором Міждисциплінарного центру дидактики вищої школи Більфельдського університету В.-Д. Вебером [9,45]:

МЕТА

 
 


ЗМІСТ МЕТОДИ

 

РАМКОВІ УЧАСНИКИ

УМОВИ

ПЕДАГОГ-ТРЕНЕР

 

 

1. Мета. Метою тренінгової роботи є інформування. Тренінг виступає інструментом такої роботи, вирішуючи більш конкретні питання. Метою тренінгу є підвищення рівня інформованості щодо проблеми; зміна ставлення до проблеми; формування позитивної мотивації; вироблення та розвиток навичок адаптивної поведінки; системи цінностей.

2. Змісттренінгу визначаєтьсяіз заявленої мети та цільової групи.

3. Методи.Під методом тренінгу розуміють обмежений рамковими умовами спосіб реалізації мети тренінгу через взаємодію суб’єктів освітньої діяльності.

4. Рамкові умови.Для ефективноготренінгового процесу слід враховувати організаційні моменти: стан приміщення, підбір необхідного роздаткового матеріалу, час початку та закінчення, тривалість тренінгу.

5. Учасники –визначається цільова група, на яку спрямовано тренінг. Саме від цільової групи залежить мета, визначається зміст тренінгового процесу у відповідності до якого підбираються методи тренінгу.

6. Педагог-тренер.Від його вмінь та кваліфікації залежить успіх тренінгового процесу.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  7. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  8. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  9. Альтернативні парадигми організаційного процесу
  10. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  11. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  12. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.




Переглядів: 798

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система методичних принципів психологічного тренінгу | Структура тренінгового процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.