МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура тренінгового процесуВ загальному вигляді структура тренінгу налічує три основних елементи [3,39]: · Початок · Основна частина · Заключна частина Початок тренінгу включає наступні компоненти: · Привітання / Вступ: 1. Визначення умов проведення тренінгу: необхідно наголосити чому присвячене заняття, які питання в ньому розглядатимуться. 2. Визначення актуальності проблеми. Пояснення причин проведення даного тренінгу, його переваги перед іншими. 3. Зацікавити учасників. Люди охоче вчаться, коли вони зацікавлені. Слід продемонструвати наскільки програма тренінгового заняття цікава, інформація змістовна, корисна і необхідна. 4. Представити програму тренінгових занять. Частіш за все тренери використовують при представленні програми поняття регламенту – де чітко зафіксовані основні ключові моменти тренінгових занять: час проведення та основні елементи. · Знайомство: 5. Само презентація (Розповісти про себе). 6. Познайомити учасників тренінгового курсу. Дана процедура може відбуватись з використанням різноманітних технік знайомства. · Очікування: 7. Зменшити хвилювання учасників групи. Слід надати групі можливість обговорити своє хвилювання, визначити їх очікування, тим самим завоювати їх прихильність. · Правила: 8. Прийняти правила роботи. Дана частина введення надзвичайно важлива, оскільки зорієнтована на майбутнє і значною мірою визначає ефективність усього тренінгового процесу. Основна частина обумовлена завданнями та змістом тренінгового курсу. Однак є декілька правил характерних для основної частини тренінгу. · Оцінка рівня інформованості / Актуальність проблеми: 1. Дослідження предмету. Необхідно зібрати усі матеріали та інформацію, яка стосується теми тренінгу. Це надає впевненості тренеру. 2. Розподілення зібраної інформації по темам, яку : - учасники повинні знати; - учасникам потрібно знати; - учасники можуть знати. 3. Розподіл часу. Важливий компонент тренінгового курсу. В залежності від основних завдань слід чітко визначити час на висвітлення тих питань які учасники повинні знати. · Інформаційний блок / Надання практичних навичок: 4. Організація матеріалу (див. Характеристику основних методів тренінгу). Заключна частина – це можливість: · Зворотній зв’язок: 1. дати відповіді на питання, які в ході основної частини були не достатньо висвітлені; 2. визначити як справдились очікування учасників групи; · Рефлексія: 3. визначити наскільки учасники групи результативно засвоїли запропонований матеріал та інформацію (теоретичний матеріал, практичні навички); 4. визначити перспективи застосування отриманих знань та вмінь в реальному житті учасників. · Емоційна крапка: Важливо, щоб учасники групи, які пройшли навчання за програмою тренінгу, закінчили роботу з високою мотивацією до подальшої діяльності та почуттям впевненості в собі.
Читайте також:
|
||||||||
|