Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 1 Поставте речення в питальну та заперечну форму

Example: She will remember this event forever. - Will she remember this event forever? - She will not remember this event forever.

1. We will go there at once. 2. She will do it in a few minutes. 3. The conference will begin next morning. 4. My friend will arrive at the swimming pool soon. 5. George will stay in Athens on holidays. 6. The secretary will send all the letters the day after tomorrow. 7. I'll go shopping in a few minutes. 8. Their parents will walk every morning next holiday. 9. Sheila will spoil this cake again.

 

Вправа 2 Відкрийте дужки, використовуючи the Future Indefinite Tense

Examples: 1) They … (be) here tomorrow. - They will be here tomorrow.

2) We … (have) the test in a week. - We will have the test in a week.

3) … she … (spend) holidays in the country? – Will she spend holidays in the country?

4) When … they … (come) back? - When will they come back?

5) … we … (not/leave) Kyiv this evening? – Won’t we leave Kyiv this evening?

6) The journey … (not/take) three hours. - The journey will not take three hours.

1. They … (stay) at home tomorrow. 2. What … you … (do) in the country next summer? 3. He … (go) to the theatre tomorrow. 4. They … (not/take) care of the garden next summer. 5. Where … she … (go) tomorrow? 6. … she … (go) to the country with us tomorrow? 7. I … (play) chess tomorrow. 8. I … (not/play) chess tomorrow. 9. … you … (not/play) chess tomorrow? 10. Where … Nick … (go) tomorrow? 11. Who … (come) to my place next Sunday? 12. When … you … (read) this book? 13. I … (not/see) him tomorrow. 14. What … you … (do) tomorrow? 15. What … your friend … (do) tomorrow? 16. … Nick … (finish) school next year? 17. … she … (not/agree) with you? 18. … you … (wait) for me?

Вправа 3 Перекладіть, використовуючи the Future Indefinite Tense

1. Мій брат буде завтра вдома. 2. Ти будеш вдома завтра? 3. Де він буде завтра? 4. Ти будеш програмістом? - Ні, я не буду програмістом. Я буду дизайнером. 5. Завтра о третій годині Микола і Михайло будуть у дворі. 6. Коли твоя сестра буде вдома? 7. Куди ти підеш післязавтра? 8. Вони не будуть зайняті ввечері. 9. Через тиждень ми будемо писати тест. 10. Наша подорож буде тривати п’ять годин. 11. Чи буде погода гарною у неділю?

 

Вправа 4 Відкрийте дужки, використовуючи Present / Future Indefinite

Examples:

1) If you … (translate) this article into Ukrainian, I … (use) it in my report. - If you translate this article into Ukrainian, I will use it in my report.

2) If she … (be) in Kyiv now, she … (meet) you at the railway station. - If she is in Kyiv now, she will meet you at the railway station.

3) If you … (not/hurry), you … (miss) the train. - If you do not hurry, you will miss the train.

4) We … (not/go) to the country if it … (rain).- We will not go to the country if it rains.

5) Where … you … (go) when you … (come) to London? - Where willyou go when you come to London?

6) As soon as mother … (come) home, she … (cook) dinner. - As soon as mother comes home, she will cook dinner.

1. If he … (invite) us to his party, we … (come). 2. Teddy … (write) a letter, if he … (have) some time. 3. As soon as George … (return), they … (ring) us up. 4. She … (not/do) it, unless you … (tell) her. 6. The girls … (play) basketball, if Tony … (bring) the ball. 7. What … you … (do) if your mother … (forbid) you to go to the party? 8. … you … (wait) for him until he … (come)? 9. What … you … (do) if you … (visit) Paris? 10. When he … (bring) the dictionary, we … (translate) the article quickly.

Вправа 5 Відкрийте дужки, використовуючи Present / Future Indefinite

1. The children (not/learn) this text, until you (make) them. 2. They (grow) potatoes this year, if the spring (be) warm. 3. If father (give) me money, I (buy) a new dress. 4. What the students (do) if there (be) no exams in summer session? 5. What you (do) if you (not/know) the answer? 6. Where you (go) when you (come) to London? 7. After I (finish) school, I (enter) the University. 8. When he (return) to Kyiv, he (call) on us. 9. If I (see) him, I (tell) him about their letter. 10. I (sing) this song with you if you (tell) me the words. 11. I hope you (join) us when we (gather) in our country house the next time. 12. What you (do) when you (come) home? 13. When they (cross) the road, they (see) the hotel. 14. Before she (get) to the theatre, she (go) past the shopping center. 15. What we (do) if it (rain) tonight? 16. What she (do) if she (see) her best friend again?

Вправа 6 Перекладіть, використовуючи Present / Future Indefinite:

1. Коли він повернеться до Києва, він заїде до нас. 2. Якщо я побачу його, я скажу йому про її лист. 3. Ми зберемося у нас дома, коли мій брат повернеться з Африки. 4. Я заспіваю цю пісню з тобою, якщо ти скажеш мені слова. 5. Я сподіваюся, що ви приєднаєтесь до нас, коли ми зберемося наступного разу у нас на дачі. 6. Що ти будеш робити, коли ти прийдеш додому? 7. Якщо я залишусь у Вашому місті ще на декілька днів, я зайду до Вас і ми поговоримо. 8. Як тільки я повернуся з коледжу, я зателефоную тобі. 9. Ти проїдеш багато містечок та селищ на своєму шляху, до того, як ти приїдеш в Полтаву. 10. Я залишусь вдома до тих пір, доки вона не прийде.



Читайте також:

  1. Cкладне речення
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  4. Абсолютні й відносні посилання у формулах
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  7. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  8. Алгоритм формування статутного фонду банку
  9. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  10. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  11. Аналіз капітальних інвестицій у формування основного стада
  12. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ




Переглядів: 760

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Лекція № 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.