МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Склад видатків місцевих бюджетів.
Видатки місцевих бюджетів передбачені ст. 70 Бюджетного кодексу. Вони включають бюджетні призначення, встановлені рішенням про місцевий бюджет на конкретні цілі, які пов’язані з реалізацією відповідних програм. Перелік програм залежить від рівня місцевого бюджету. Розглянемо ці рівні: 1) Видатки, які здійснюються з бюджетів сіл, селищ, міст районного підпорядкування та їх об’єднань та враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів включають: · утримання органів місцевого самоврядування; · світу (дошкільну і загальну середню освіту); · первинну медико-санітарну, амбулаторно-поліклінічну та стаціонарну допомогу (дільничі лікарні, медичні-амбулаторії, фельдшерсько-акушерські та фельдшерські пункти); · утримання сільських, селищних та міських палаців культури, клубів та бібліотек; · утримання місцевої міліції; 2) Видатки, що здійснюються з районних бюджетів та бюджетів міст республіканського значення АР Крим і міст обласного значення та враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів включають: · державне управління; · освіту: - дошкільну освіту (у містах республіканського АР Крим та обласного значення); - загальну середню освіту: школи і дитячі садки (для міст республіканського АР Крим та обласного значення), спеціалізовані школи, ліцеї, гімназії, колегіуми, вечірні школи; - заклади освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації; - інші державні освітні програми; · охорону здоров’я: - первинну медико-санітарну, амбулаторно-поліклінічну та стаціонарну допомогу (лікарні широкого профілю, пологові будинки, станції швидкої та невідкладної медичної допомоги, поліклініки і амбулаторії, загальні стоматологічні поліклініки); - програми медико-санітарної освіти (міські та районні центри здоров’я і заходи по санітарній освіті); · соціальний захист і соціальне забезпечення: - державні програми соціального забезпечення (притулки для неповнолітніх, територіальні центри і відділення соціальної допомоги на дому); - державні програми соціального захисту (пільги ветеранам війни та праці, допомога сім’ям з дітьми, додаткові виплати населенню на покриття витрат з оплати житлово-комунальних послуг, компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян); - державні програми з будівництва (реконструкції) житла для окремих категорій громадян; - районні та міські програми і заходи щодо реалізації державної політики стосовно дітей, молоді, сім’ї, жінок); · державні культурно-освітні та театрально-видовищні програми (театри, бібліотеки, музеї, виставки, палаци і будинки культури, школи естетичного виховання дітей); · державні програми розвитку фізичної культури і спорту (утримання та навчально-тренувальна робота дитячо-юнацьких спортивних шкіл всіх типів (крім шкіл республіканського АР Крим і обласного значення), заходи з фізичної культури і спорту та фінансова підтримка організацій фізкультурно-спортивної спрямованості і спортивних споруд місцевого значення); · місцеву міліцію; 3) Видатки, що здійснюються з бюджету АР Крим та обласних бюджетів і враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів включають: · державне управління: - представницьку і виконавчу владу АР Крим; - обласні ради · освіту: - загальну середню освіту для громадян, які потребують соціальної допомоги і реабілітації (спеціальні загальноосвітні заклади для дітей, які потребують корекції фізичного та(або) розумового розвитку, дитячі будинки); - заклади професійно-технічної освіти, що перебувають у власності АР Крим і виконують державне замовлення; - вищу освіту (вищі заклади освіти І, ІІ, ІІІ, ІV рівнів акредитації, які перебувають у власності АР Крим та спільній власності територіальних громад); - післядипломну освіту; - інші державні освітні програми; · охорону здоров’я: - первинну медико-санітарну, амбулаторно-поліклінічну та стаціонарну допомогу (лікарні республіканського АР Крим та обласного значення); - спеціалізовану амбулаторно-поліклінічну та стаціонарну допомогу (спеціалізовані лікарні, поліклініки, диспансери, госпіталі для інвалідів ВВв, будинки дитини, станції переливання крові); - санаторно-курортну допомогу (санаторії для хворих на туберкульоз, санаторії для дітей та підлітків, санаторії медичної реабілітації); - інші державні програми медичної та санітарної допомоги (медико-соціальні експертні комісії, бюро судмедекспертизи, центри медичної статистики тощо); · соціальний захист і соціальне забезпечення: - державні програми соціального захисту та соціального забезпечення (допомога по догляду за інвалідами І та ІІ груп внаслідок психічного розладу, адресна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, навчання та трудове влаштування інвалідів); - республіканські АР Крим та обласні програми і заходи реалізації державної політики стосовно дітей, молоді, сім’ї, жінок ; - інші державні соціальні програми; · культуру і мистецтво (обласні бібліотеки, музеї та виставки, філармонії, театри, ансамблі республіканського АР Крим та обласного значення); · фізичну культуру і спорт (утримання та навчально-тренувальна робота дитячо-юнацьких спортивних шкіл всіх типів республіканського АР Крим і обласного значення, заходи з фізичної культури і спорту Республіканського АР Крим та обласного значення, державні програми з інвалідного спорту); · місцеву міліцію; 4) До видатків, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів відносять видатки на: · місцеву пожежну охорону; · місцеву міліцію; · позашкільну освіту; · соціальний захист та соціальне забезпечення (програми місцевого значення стосовно дітей, молоді, жінок, сімей; місцеві програми соціального захисту окремих категорій населення; програми соціального захисту малозабезпечених учнів професійно-технічних навчальних закладів); · місцеві програми розвитку ЖКГ та благоустрою населених пунктів; · культурно-мистецькі програми місцевого значення; · програми підтримання кінематографії та засобів масової інформації місцевого значення; · місцеві програми з розвитку фізичної культури і спорту; · типове проектування, реставрацію та охорону пам’яток архітектури місцевого значення; · транспорт та дорожнє господарство (регуляція цін на послуги метрополітену за рішеннями органів місцевого самоврядування; експлуатацію дорожньої системи місцевого значення; будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання доріг місцевого значення); · заходи з організації рятування на водах; · обслуговування боргу органів місцевого самоврядування; · програми природоохоронних заходів місцевого значення; · управління комунальним майном; · регулювання земельних відносин; · інші програми, затверджені відповідною радою, згідно з законом. Для непередбачувальних видатків у складі місцевих бюджетів, як і Державного бюджету може бути створений резервний фонд, який не може перевищувати 1% обсягу видатків загального фонду відповідного місцевого бюджету. За витрачання коштів фонду відповідають виконавчі комітети місцевого самоврядування і Рада міністрів АР Крим.
Читайте також:
|
||||||||
|