МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Конспект урока изобразительного искусства.1.Апанович О. Розповіді про запорозьких козаків. – К., 1991 2.Аркас М. Історія України–Русі. – К., 1993 3.Баран В.Д.Давні слов’яни (“Україна крізь віки”: Т.3). – К., 1998 4.Баран В.К., Даниленко В.М. Україна в умовах системної кризи (1946–1980-і рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 13).– К., 1999 5.Бойко О.Д. Історія України. – К., 2004 6.Боплан Г.Л. де.Опис України. – К.; Кембрідж, 1990 7.Бунатян К.П., Мурзін В.Ю., Симоненко О.В.На світанку історії (“Україна крізь віки”: Т. 1). – К., 1998 8.Величко С.Літопис. Т. 1–2. – К., 1991 9.Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХІХ – ХХ ст. – К., 2000 10.Грушевський М.Ілюстрована історія України. – К., 1992 11.Гуржій О.І., Чухліб Т.В. Гетьманська Україна (“Україна крізь віки”: Т. 8). – К., 1999 12.Гунчак Т. Україна: ХХ століття. – К., 2006 13.Давня історія України.Кн.1–2. – К., 1994–1995 14.Довідник з історії України. А – Я.–К., 2001 15.Дорошенко Д.І.Нарис історії України. – Л., 1991 16.Історія України/Відп. ред. Ю.Сливка. – Л., 2002. 17.Історія України/Відп. ред. В.А.Смолій.– К., 2002 18.Історія України ХХ – початку ХХІ ст. – К., 2004 19.Касьянов Г. Україна 1991–2007: Нариси новітньої історії. – К., 2008 20.Коваль М.В. Україна в Другій світовій і Великій Вітчизняній війнах (1939–1945 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 12). – К., 1999 21.Котляр М.Ф. Галицько-Волинська Русь (“Україна крізь віки”: Т. 5). – К., 1998 22.Крижицький С.Д., Зубар В.М., Русяєва А.С.Античні держави Північного Причорномор’я (“Україна крізь віки”: Т. 2). – К., 1998 23.Крип’якевич І.Історія України. – Л., 1992 24.Кульчицький С.В. Україна між двома війнами (1921–1939 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 11). – К., 1999 25.Литвин В.М. Україна на межі тисячоліть (1991–2000 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 14). – К., 2000 26.Литвин В.М., Мордвінцев В.М., Слюсаренко А.Г.Історія України. – К., 2002 27.Літопис Руський. – К., 1990 28.Новітня історія України. 1900–2000. – К., 2002 29.Полонська-Василенко Н. Історія України. Т.1–2. – К., 2002 30.Реєнт О.П. Україна в імперську добу (ХІХ – початок ХХ ст.). – К., 2003 31.Рубльов О.С., Реєнт О.П. Українські визвольні змагання 1917–1921 рр. (“Україна крізь віки”: Т. 10). – К., 1999 32.Русина О.В. Україна під татарами і Литвою (“Україна крізь віки”: Т. 6). – К., 1998 33.Сарбей В.Г. Національне відродження України (“Україна крізь віки”: Т. 9). – К., 1999 34.Смолій В.А., Степанков В.С. Українська національна революція ХVІІ ст. (1648–1676 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 7). – К., 1999 35.Субтельний О. Україна. Історія. – К., 1993 36.Толочко О.П., Толочко П.П. Київська Русь (“Україна крізь віки”: Т. 4). – К., 1998 37.Трощинський В.П., Шевченко А.А. Українці в світі (“Україна крізь віки”: Т. 15). – К., 1999 38.Шаповал Ю.І.Україна ХХ століття: Особи та події в контексті важкої історії. – К., 2001 39.Яворницький Д.І.Історія запорізьких козаків: У 3–х т. – Л., 1990–1992 40.Яковенко Н.Нарис історії України з найдавніших часів до кінця XVIII століття. – К., 2005
Конспект урока изобразительного искусства.
Ф.И.О.______________________________________________________________________________________________________ Курс,группа _____________________________________________________________________________________________ Школа, класс __________________________________________________________________________________________ Тип обучения( традиционное, развивающее, проблемное и др.):________________________________________________ Тема урока _____________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________ Тип урока :_______________________________________________________________________________________________ Варианты типов урока: Урок изучения нового материала, комбинированный урок, урок-беседа, урок-дискуссия, урок-сказка, урок-игра, итоговый урок. ( проверка и оценка знаний) и др. Цель урока _______________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Задачи урока : Познавательные (знания) _____________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Обучающие (умения, навыки) _________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Развивающие______________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Воспитывающие____________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Методы, используемые на уроке: (подчеркнуть и указать где, что и когда будет реализовано)
Оборудование урока: Для учителя : визуальный ряд, литературный ряд, музыкальный ряд ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Для учащихся (материалы и инструменты) _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Читайте також:
|
||||||||
|