Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 1 Поставте речення у питальну та заперечну форму

 

1. The pupils had translated the text before the bell rang. 2. Kate had done her lessons by eight o'clock. 3. I had packed my things by the time mother came home. 4. Peter had studied English before he entered the institute. 5. The girls had cleaned the room by the time their mother came back. 6. We had reached the village before the sun set. 7. He had written the letter by 6 o’clock.

Вправа 2 Напишіть речення в часі the Past Perfect

 

1. They plant bushes every year. 2. Anna is swimming now. 3. The cat has just eaten the meat. 4. Kate peels potatoes every day. 5. I grate the carrots for the soup. 6. Norma stewed the fruit for dessert. 7. They are going to drink some orange juice. 8. Mother laid the table a minute ago. 9. We ironed our shirts in the morning. 10. They listen to the music every day.

Вправа 3 Відкрийте дужки, вживаючи the Past Perfect Tense

 

1. The girl was glad that she (to find) a seat near the window. 2. Suddenly he remembered that he (not to ring) her up in the morning. 3. By the time we came to see him, he (to return) home. 4. He told me that he (to buy) that pie at the corner of the street. 5. He told me that he already (to write) his composition. 6. I (to translate) the text before the bell. 7. She (to do) her lessons by the evening. 8. He (to clean) his room by five o'clock? 9. We (not to speak) to him before the meeting. 10. Mother (to cook) dinner by seven o'clock. 11. Her son (not to do) the home task by nine o'clock. 12. She (not to make) a dress before party. 13. What they (to do) by three o'clock? 14. Who (not to write) the exercise before the bell? 15. Why you (not to sweep) the floor before your mother's coming? 16. Your child (to go) to bed by ten o'clock?


Тема 2: Порівняння часів Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect

Мета: Навчити порівнювати особливості вживання в мовленні часів Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect

 

Основна література

1. Верба Л. Граматика сучасної англійської мови. - К.: Логос, 2001. – 342 с.

2. Голіцинській Ю. Граматика-збірник вправ.-К.: Методика, 2005. – 205 с.

3. Гусак Т. Modern English Grammar in Practice.-Дрогобич: Коло,2004. – 230с.

4. Качалова К. Практическая грамматика английского языка.- К.: Методика, 1996.– 250 с.

5. Керножицкая О. Английский язык. Задания по грамматике. – К.: Тандем, 1997. – 256 с.

6. Клементьева Т. Повторяем времена английского глагола. – М.: Полиграф, 2004. – 207 с.

7. Jenny Dooley. Grammarway 3. - Express Publishing. 2000. – 216 c.

8. John Eastwood. Oxford Practice Gramar. - Oxford University Press, 2006. – 440 с.


Читайте також:

  1. Cкладне речення
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  4. Абсолютні й відносні посилання у формулах
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  7. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  8. Алгоритм формування статутного фонду банку
  9. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  10. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  11. Аналіз капітальних інвестицій у формування основного стада
  12. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ




Переглядів: 738

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 12 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.