Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до знань і умінь магістрантів

У результаті вивчення навчальної дисципліни „Основи конфліктології” студенти повинні

знати:

- наукові основи теорії конфлікту;

- орієнтуватися в таких наукових поняттях, як „складна педагогічна ситуація”, „види конфліктів”, „педагогіка ненасилля”, ”стратегії поведінки керівника”, ;

- сутнісні відмінності між конструктивним і деструктивним шляхом розвитку конфлікту, педагогікою ненасилля і педагогікою примусу ;

- знати зв’язок між стратегією поведінки керівника і характером психологічного клімату в колективі;

- знати умови, що забезпечують конструктивний шлях розв’язання педагогічних конфліктів;

- техніку стратегії співробітництва;

- чинники деструктивної поведінки керівника;

- технологію управління педагогічними конфліктами;

уміти:

- бачити перспективи власного розвитку;

- використовувати понятійний апарат конфліктології в аналізі педагогічних ситуацій;

- обирати управлінські рішення на ґрунті виважених альтернатив;

- ефективно використовувати прийоми етичного захисту як засобу нормалізації взаємин у колективі;

- здійснювати експертизу педагогічних конфліктів;

- запобігати деструктивному розвитку конфлікту;

- ставити вимоги перед співробітниками;

- використовувати техніку „амортизації”;

- визначати і стимулювати мотивацію співробітництва.

 

Лекційний курс

Тема 1. Конфлікт у гуманістичній і авторитарній


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  7. III. Актуалізація набутих знань
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  11. III. Контроль знань
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Передмова | Практичне заняття №1. Конфлікт у педагогічному процесі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.