Практичне заняття №1. Конфлікт у педагогічному процесі
1. Виконання тестів на виявлення конфліктності керівника навчального закладу.
2. Обговорення проблем конфліктогенних факторів в освіті, типології, структури і функції конфліктів у школі.
2. Діагностування типів конфліктів, що виникають в умовах навчально-виховного процесу, за допомогою соціологічних і психологічних методів.
3. Аналіз можливих варіантів урегулювання ситуацій.
4. Евристична гра „Мистецтво розв’язання конфлікту”.
Практичне заняття №2. Захист проектів гуманізації відносин у школі
1. Аналіз підібраних магістрантами конфліктних педагогічних ситуацій, визначення доцільності розв’язання проблеми.
2. Захист власних проектів гуманізації відносин у сучасній школі.
3. Усвідомлення перспектив подальшого професійного розвитку.
Читайте також: - II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- VІ. План та організаційна структура заняття
- А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
- Автоматизація виробничих процесів
- АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
- АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
- Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
- Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
- Аналіз процесів самоорганізації підприємства в контексті його стратегічного розвитку
- АНАЛІЗАТОРІВ У ПРОЦЕСІ РОСТУ ТА РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ.
- Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|