МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Відмінні ознаки типів партнерських відносин
Автор книги «Стратегічні альянси в бізнесі» (Strategic Partherships) Роберт Л. Уоллес стверджує, що «створення спільних підприємств і стратегічних партнерств – одна із самих могутніх стратегій, що забезпечуює просування компаній по шляху економічного процвітання». Насправді, якщо спільне підприємство добре працює, воно дає учасникам можливість навчатися друг у друга та отримувати додаткову вигоду (виходи на нові ринки, нові ключові компетенції), а також дозволяє їм одержати такі результати, які були б неможливі при роботі порізно. У сучасній економіці існує багато ризиків, які пов’язані з різними видами ресурсів, обмежених за вартістю та географічним розміщенням, а також пов’язані з мінливістю ситуації на ринках та мірою орієнтованості на споживачів. Тому компаніям важко вижити без створення стратегічних альянсів та спільних компаній. Альянси мають істотні переваги, які дозволяють компаніям, що входять до їх складу: • концентруватися на своїх ключових компетенціях і ключових видах діяльності; • поєднувати свої ключові компетенції, досягаючи, таким чином, ефекту синергії; • скоротити бюрократію та спростити організаційну структуру; • підвищити ефективність та знизити витрати; • стати більш гнучкими та швидко реагуючими. Головний ефект партнерства полягає у використанні ресурсів і потужностей із синергетичним ефектом взаємодії партнерських організацій, основною метою якого є побудова такої інтегрованої структури, яка спроможна не тільки забезпечити конкурентоспроможність підприємств і отримання прибутку, а й досягти стабільного положення на ринку в довготерміновій перспективі. Форма альянсу, що обрана його учасниками, залежить від багатьох факторів. Складність альянсу залежить від цілей, поставлених його учасниками. Партнери в альянсі воліють співробітничати лише на окремих ділянках, щоб уникнути ризику, пов'язаного з раптовим відходом партнера або видачею йому своїх комерційних таємниць. Вибір партнерів для участі в альянсі буде залежати від того, наскільки компанії, що бажають у ньому брати участь, будуть відповідати ресурсним та кваліфікаційним вимогам, необхідним для здійснення проекту. Представляється цікавим досвід створення альянсів на вертикальному рівні корпорацією Coca-Cola – однієї з самих успішних компаній у світі. Бренд Coca-Cola широко відомий у всіх країнах світу. Коефіцієнт ціна/прибуток ((Р/Е) – відношення поточної ціни акції до прибутку на акцію за рік – показує, за скільки років окупиться покупка акції за поточною ціною) як свідчить практика, в альянсах набагато перевищує рівні всіх інших гравців у цьому секторі, а компанія, яка побудована на принципах альянсу, вважається одним з найдорожчих підприємств будь-якого виду й будь-якої галузі. Хоча доходи безпосередньо самої компанії становлять усього $20 млрд. у рік, продажі напоїв Coca-Cola перевищують $200 млрд. у рік. Корпорація Coca-Cola керує величезною й складною мережею пов'язаних між собою підприємств, які працюють заради досягнення високої прибутковості та глобального обороту в $200 млрд. Усі процеси виробництва, розливу, продажу та доставки Coca-Cola доручає третім сторонам, контроль над якими здійснюється за допомогою системи перехресного володіння створених корпорацією альянсів. Можна із упевненістю сказати, що ступінь залучення корпорації Coca-Cola до альянсів з партнерами сприяє її максимальному впливу на прибутковість усього ланцюжка створення споживчої вартості. Більш того, корпорація надовго зайняла місце ключової компанії, що визначає цінність продукту для кінцевого покупця. На підтвердження значущості та поширеності горизонтальних та вертикальних стратегічних альянсів як форми стратегічного партнерства у табл. 2 представлені дані, що ілюструють процес створення альянсів на європейському ринку. Таблиця 7.2 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|