Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальний опис навчальної дисципліни

Курс: підготовка бакалаврів, спеціалістів Шифр та найменування галузі знань, код спеціальності підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчального курсу
Кількість кредитів: ECTS: 2 // 1,5 Модулів: 2 Змістовних модулів: 19 Загальна кількість годин: 72 // 54 Тижневих годин: 4 // 2. Шифр та найменування галузі знань: 0101 – педагогічна освіта, 0202 – мистецтво, 0203 – гуманітарні науки, 0301 – соціально-політичні науки, 0401 – природничі науки, 0402 – фізико-математичні науки, 0403 – системні науки та кібернетика Код та назва спеціальності підготовки – 6.020202 – хореографія, 6.020204 – музичне мистецтво, 6.020205 – образотворче мистецтво, 6.020207 – дизайн, 6.020302 – історія, 6.020303 – філологія (н..мова та література), 6.020303 – філологія (мова та література російська), 6.020303 – філологія (мова та література англійська), 6.020303 – філологія (мова та література німецька), 6.030103 – практична психологія, 6.040301 – хімія, 7.0401012 – біологія, 7.040104 – географія, 7.040106 – екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування, 7.040201 – математика, 7.040203 – фізика, 6.040302 – інформатика, 6.010101 – дошкільна освіта, 6.010102 – початкова освіта, 6.010103 – технологічна освіта Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалаври, спеціалісти Загальна дисципліна 7 і 8 семестри (бакалаври); 9 і 10 семестри (спеціалісти) Лекції (теоретична підготовка): 28 //18год. Семінари: 30 //18 год. Самостійна робота: 10//14 год. Індивідуальна робота: 4 год. Вид контролю: екзамен //залік.

2. Цілі і завдання навчальної дисципліни “Соціологія”

Курс “Основи соціології” має міждисциплінарний характер. Він орієнтований на розгляд суспільства як великої соціальної системи, включення людини у життя суспільства, соціальної регуляції цінностей, загальних закономірностей суспільного життя. Ця перспектива передбачає сумісне використання соціологічного, філософського, економічного, політологічного підходів до вивчення суспільства в цілому.

Соціологія – це не просто наука, що зосереджується на вивченні механізмів функціонування суспільства. У широкому розумінні вона охоплює усю проблематику суспільного життя, розглядаючи його під своїм специфічним кутом зору як цілісну систему.

Мета вивчення курсу: Ознайомлення студентів з основними категоріями, поняттями, законами, принципами соціології як науки; формування практичних навичок аналізу соціальних явищ і процесів, проведення соціологічних досліджень; вивчення особливостей соціального життя та взаємодії людей між собою.

Завданнякурсу полягає в тому, щоб :

· показати і пояснити студентам специфіку соціологічного пізнання;

· сформувати у студентів навички користування соціологічними методами для аналізу суспільних явищ;

· навчити обґрунтовано виділяти соціальні аспекти життя;

· навчити аналізувати соціальні закони, механізм і особливості їх впливу на суспільне життя;

· привернути увагу майбутніх педагогів до актуальних дослідницьких тем соціології у сучасній Україні.



Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  3. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  4. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  5. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  6. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою
  7. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів
  8. Гроші як загальний еквівалент і абсолютно ліквідний актив
  9. Два означення інтегралу. Теореми про загальний вигляд інтегралу та залежність двох інтегралів одного диференціального рівняння.
  10. Діалектика як вчення про всезагальний зв'язок. Принципи діалектики.
  11. До семінарських занять з дисципліни
  12. Епідемія — масове розповсюдження інфекційного захворювання людини в будь-якій місцевості, країні, яке суттєво перевищує загальний рівень захворюваності.




Переглядів: 337

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Структура залікового кредиту дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.