МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Радикальний фемінізм трактує протиріччя між статями як варіант класової боротьби (патріархат і матріархат).Засновник символічного інтеракціоналізму (інтеракція - взаємодія) Герберт Мід вважав, що суспільство і його компоненти можна вивчати через поведінку людей: будь-яка дія людини відбувається у відповідності до прийнятих в суспільстві символів, знаків, які виникають у взаємодії людей, це значною мірою впливає на формування особистості, її соціалізацію в родині та суспільстві. В руслі інтеракціоналістської теорії виникає теорія обміну (американські соціологи Джон Хоманс, Ернст Берджесс), відповідно до якої основною виникнення нормативного порядку у суспільстві є взаємна корисність людей, вигоди, що вони одержують в результаті обміну між собою різного роду благами. Можна соціальний статус обміняти на молодість, красу та престиж (шлюб за розрахунком). Етнометодологія вимагає поставиться до соціальної реальності в процесі її вивчення як до іншої, невідомої культури з точки зору інтерпретаційної діяльності, що існує всередині цієї культури. В цьому сенсі сама соціологія сім’ї виявляється різновидом інтерпретації сімейної реальності поряд з побутовим її тлумаченням. Психоаналітична теорія (Зігмунд Фрейд) конструює соціальну реальність, виходячи з вирішальної ролі дитячого досвіду сімейної соціалізації. Основні поняття фрейдівської соціології: Едипів комплекс, гіперсексуальність, агресивність несвідомого, міфологізація патріархальності і патерналізму, перетворення механізмів психологічного самозахисту на соціокультурні механізми функціонування соціуму і т.ін. Головна заслуга даного підходу – у поставленій проблемі антагонізму особистості і суспільства, що досліджується не абстрактно, а на реальному ґрунті сімейного буття. Існують дві основні гіпотези, що розкривають сутність стародавніх форм шлюбу. Перша точка зору, пов’язує всю стародавню епоху людства з груповим шлюбом, друга – відкидає наявність групових форм відносин між статями, виходить з уявлень про універсальність індивідуального шлюбу. В епоху стадного життя людей між ними формувалися проміскуітетні відносини (з латини загальні, змішані) засновані на інстинктивних бажаннях отримати потомство. Перехід від стадної організації до родової зумовило появу дуально-родового подружжя. Рід – універсальна, загальна для всіх народів стадія історичного розвитку. Родова організація виникла 40тис. років тому, в епоху середнього палеоліту. Л. Морган пов’язує появу роду з екзогамією (повна заборона шлюбів в межах визначеної групи і необхідність контактів поза межами свого колективу) і агамією (абсолютне табу на статеві відносини). Поява подібних табу провокувала оргиастичні напади на інші колективи, крадіжки жінок, які ставати постійними, традиційними, і в свою чергу сприяли зв’язкам між членами чужорідних колективів, стадо переростає в рід, і складаються дуально-родові відносини. Читайте також:
|
||||||||
|