Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття (1 год.)

1. Історичні засади формування інституту екологічних прав та обов’язків громадян.

2. Місце екологічних прав та обов’язків громадян у системі конституційних прав та обов’язків.

3. Система гарантій реалізації та захисту екологічних прав громадян.

Завдання для самостійної роботи (3 год.)

1. Еколого-правова норма: особливості змісту та структури.

2. Сучасна еколого-правова термінологія: проблеми точності, гуманізму та спеціальності.

3. Оптимальні форми закріплення еколого-правових приписів.

4. Система сучасного екологічного законодавства України: особливості та взаємозв’язок із іншими галузями законодавства.

5. Проблеми кодифікації еколого-правових норм.

6. Оптимізація, гармонізація та уніфікація екологічного законодавства України у контексті міжнародних зобов’язань та acquis communautaire.

7. Правозастосовчі акти у екологічній сфері: правова природа та проблема єдності форми. Форми та значення договірних джерел екологічного права.

8. Екологічні права та обов’язки громадян – центральний інститут екологічного права.

9. Розвиток науки про екологічні права та обов’язки громадян.

10. Місце екологічних прав та обов’язків громадян у системі конституційних прав та обов’язків.

11. Юридичні ознаки екологічних прав та обов’язків громадян.

12. Системний характер екологічних прав та обов’язків громадян.

Рекомендована література:

Основні джерела: 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 31, 34, 143, 250, 251, 315, 444

Додаткові джерела: 5, 57, 73, 76, 77, 85, 86, 88, 92, 94, 95, 97, 99, 100, 101, 113, 121, 132, 238, 241, 243, 246, 257, 260, 262, 287, 290, 291, 293, 294, 295, 308, 312, 318, 329, 398, 399, 400, 427, 428, 434, 436, 438, 445, 448, 449, 453, 483, 488, 489, 490, 493, 502, 510, 518, 520

Нормативно-правові акти: 1, 2-9, 11, 21, 39, 70, 77, 157

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 1. Проблеми законодавчої регламентації та реалізації в Україні екологічної складової концепції сталого розвитку (2 год.) | Лекція 2. Проблеми правового регулювання (забезпечення) екологічних правовідносин в Україні (2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.