Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття (1 год.)

1. Наукові та практичні проблеми формування економіко-правового механізму в галузі екології.

2. Проблеми правового забезпечення справляння зборів у сфері екології.

3. Правові проблеми запровадження та практичного здійснення заходів стимулювання в галузі екології.

4. Перспективи вдосконалення економіко-правового механізму екологічного страхування.

 

Завдання для самостійної роботи ( 3 год.)

1. Виявити перспективи розвитку економіко-правових важелів екологічної політики у контексті принципу сталого розвитку.

2. Проаналізувати правові проблеми визначення джерел фінансування екологічно спрямованих заходів.

3. Проаналізувати правові форми обов’язкових (податкових) платежів у галузі екології: проблеми теорії і практики.

4. Дослідити проблеми запровадження збору за погіршення якості природних ресурсів та формування економіко-правових засад його справляння.

5. Дослідити проблеми ефективності запровадження платних управлінських послуг як елемента економіко-правового механізму в галузі екології.

6. Проаналізувати правові проблеми здешевлення кредитів для здійснення природоохоронних заходів як важливого елемента системи стимулювання у галузі екології.

7. Окреслити коло правових проблем, пов’язаних з плануванням та фінансуванням природоохоронних заходів з Державного та місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища.

8. Розглянути правові проблеми економічного забезпечення процедури організації та проведення екологічної експертизи (державної, громадської та інших).

9. Дослідити правові проблеми розвитку обов’язкового та добровільного екологічного страхування як окремих його організаційно-правових форм.

10. З’ясувати принципи та функції екологічного страхування як складової економіко-правового механізму в галузі екології: проблеми їх реалізації та практичного застосування.

11. Визначити перспективи формування механізму правового забезпечення екологічного аудиту.

12. Визначити місце і роль лімітів використання природних ресурсів, скидів забруднюючих речовин та на утворення й розміщення відходів у економіко-правовому механізму в галузі екології.

13. Окреслити коло правових проблем, пов’язаних із залученням екологічних „зелених” інвестицій в охорону довкілля в рамках міжнародного співробітництва України та інших держав.

14. Проаналізувати історико-правові проблеми відображення в законодавстві засад позабюджетного фінансування екологічно спрямованих заходів та ефективності їх запровадження в сучасних умовах.

 

Рекомендована література:

Основні джерела: 1, 41, 44, 78, 123, 136, 169, 170, 309, 366, 368

Додаткові джерела: 3, 36, 37, 38, 39, 42, 43, 45, 49, 98, 105, 112, 114, 129, 130, 135, 150, 181, 194, 217, 219, 222, 258, 272, 277, 296, 316, 317, 319, 320, 330, 331, 340, 343, 360, 362, 363, 365, 367, 373, 403, 405, 407, 408, 415, 419, 422, 425, 425, 446, 451, 459, 464, 474, 475, 484, 486, 487, 501, 519

Нормативно-правові акти: 1, 2, 21, 24, 25, 27, 32, 66, 73, 80, 83, 227, 315.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 3. Проблеми правового регулювання (забезпечення) екологічних правовідносин в Україні (1 год.) | Тема 6. Передумови подальшого розвитку екологічного права України ( 4 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.