Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ

ВИЗНАЧЕННЯ САХАРІВ КОЛОРИМЕТРИЧНИМ ТА ФЕРМЕНТАТИВНИМИ МЕТОДАМИ

Концентрація розчинів Фелінга І і Фелінга ІІ у методиках визначення масової частки сахарози

Метод Концентрація реактивів у розчинах
Фелінга І Фелінга ІІ
Перманганатний     Розчини Фелінга за Бертраном
4%-ний розчин CuSO4 Лужний розчин калію-натрію виннокислого: 200 г сегнетової солі + 150 г NaOH у 1000 см3 розчину  
Прискорений напівмікрометод ВНДІХП, метод Шорля   Розчини Фелінга за Сокслетом
6%-ний розчин CuSO4 Лужний розчин калію-натрію виннокислого: 346 г сегнетової солі + 100 г NaOH в 1000 см3 розчину  
Прискорений гарячого титрування   1%-ний розчин CuSO4 (10 г CuSO4 + 0,04 г метиленової сині в 1000 см3 розчину) 50 г сегнетової солі + 75 г NaOH+4 г K4 [Fe(CN)6] в 1000 см3 розчину

 

Колориметричні методи визначення сахарів базуються на їх здатності під дією кислот утворювати сполуки ряду фурану: фурфурол, оксіметилфурфурол.

Сполуки ряду фурану здатні утворювати кольорові розчини з гетероциклічними сполуками ряду бензолу і це використовують для визначення масової частки цукрів. Розрізняють метод визначення сахарів з артроном і резорцином. [4,с. 96-102].

Ферментативні методи визначення сахарів[4, c. 103]ґрунтуються на використанні ферментів з метою якісного і кількісного визначення однієї речовини (сахарів) в суміші з другими і базується на специфічності дії ферментів.

Суть методу полягає в тому, що вуглеводи (полісахариди, дисахариди) гідролізуються препаратами, які містять ферменти, що гідролізують глікозидні зв’язки (глюкозоредукуючі ферменти: α- і ß -амілази і мальтаза). При проведенні аналізу крохмалевмісні продукти розварюють для того, щоб розкрутити молекулу, потім охолоджують до 50 °С, вносять ферментний препарат і витримують певний час, після чого центрифугують, відбирають фільтрат і визначають в ньому масову частку цукру.


1. З якою метою визначають вміст вуглеводів в харчових продуктах?

2. Методи визначення вуглеводів в харчових продуктах.

3. На чому вони ґрунтуються методи визначення вуглеводів в харчових продуктах?

4. Що таке питоме обертання речовин?

5. Схема найпростішого поляриметра.

6. У чому полягає різниця між поляриметром і цукрометром?

7. Що таке "цукрова шкала", "нормальна наважка" і "нормальна трубка"?

8. Правила роботи з поляриметром. Відлік показників за шкалою.

9. У чому полягає суть і хімізм методу Бертрана.

10. У чому полягає суть прискореного йодометричного напівмікрометоду визначення цукру?

11. У чому полягає суть і хімізм методу визначення цукрів, що ґрунтується на окисненні оксидом заліза?

[1, с. 60-74, 77-83, 88-93, 96-110; 2, с. 301-306; 3, с. 38-42, 286-292; 4, с. 153-156; 6, с. 162-166 ].


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 884

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ХІМІЧНІ МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ВУГЛЕВОДІВ | Метод К'єльдаля. Хімізм методу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.