Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Програма навчальної дисципліни

Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Основи охорони праці» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра у галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» за напрямом підготовки 6.030509 «Облік і аудит», 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці», 6.030504 «Економіка підприємства».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних та лікувально-профілактичних заходів і засобів, спрямованих на збереження здоров’я та працездатності людини в процесі праці.

Міждисциплінарні зв’язки: засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни «Основи охорони праці» базується на знаннях, які студенти отримали у процесі вивчення таких дисциплін, як «Безпека життєдіяльності», «Психологія та педагогіка», «Правознавство», «Соціологія» та ін.

 

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

Змістовий модуль 1. Основи охорони праці

 

Мета та завдання навчальної дисципліни

 

1.1. Метою вивчення навчальної дисципліни «Основи охорони праці» є надання знань, умінь, здатностей (компетенцій) для здійснення ефективної професійної діяльності шляхом забезпечення оптимального управління охороною праці на підприємствах (об’єктах господарської, економічної та науково-освітньої діяльності), формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку і усвідомлення необхідності обов’язкового виконання в повному обсязі всіх заходів гарантування безпеки праці на робочих місцях.

Завдання вивчення дисципліни «Основи охорони праці» полягає у набутті студентами знань, умінь і здатностей (компетенцій) ефективно вирішувати завдання професійної діяльності з обов’язковим урахуванням вимог охорони праці та гарантуванням збереження життя, здоров’я та працездатності працівників у різних сферах професійної діяльності

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні володіти компетенціями:

Інструментальними:здатність отримувати, аналізувати та систематизувати інформацію з базових питань програмного матеріалу з різних джерел (підручник, навчальний посібник, періодичні видання, Інтернет та ін.), ефективно організовувати свій робочій час.

Міжособистісними: здатність здійснювати ефективні міжособистісні комунікації та бути здатними до вирішення професійних задач діяльності, пов’язаних з забезпеченням життя, здоров’я і працездатності під час роботи, формування відповідальності за особисту та колективну безпеку і усвідомлення необхідності обов’язкового виконання в повному обсязі всіх заходів гарантування безпеки праці на робочих місцях.

Системними:володіння основними методами збереження здоров’я та працездатності виробничого персоналу,здатність до ефективного використання положень нормативно-правових документів в своїй діяльності.

Спеціальними:в виробничо-технологічній діяльності:обґрунтування вибору безпечних режимів, параметрів, виробничих процесів (в галузі діяльності),ефективне виконання функцій, обов’язків і повноважень з охорони праці на робочому місці, у виробничому колективі, проведення заходів щодо усунення причин нещасних випадків і професійних захворювань на виробництві;в організаційно-управлінській діяльності:проведення заходів з профілактики виробничого травматизму та професійної захворюваності, здатність до організації діяльності у складі первинного виробничого колективу з обов’язковим урахуванням вимог охорони праці, методичне забезпечення і проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці серед працівників організації (підрозділу);в проектно-конструкторській діяльності: впровадження безпечних технологій, вибір оптимальних умов і режимів праці, проектування та організація робочих місць на основі сучасних технологічних та наукових досягнень в галузі охорони праці.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. III. Програма
  4. III. Програма
  5. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  6. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  7. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  8. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  9. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  10. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ТА ЇЇ РЕСУРСНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ. ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА.
  11. Виробнича програма, її сутність та основні поняття
  12. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Передмова | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.